Pytanie

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
2 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania
Temat pytaniaа

Powiązane pytanie «Zakupy»
Czy dostarczą do Mondial kożuch, który kupiłem w Antalyi?
Przyjechała odpocząć w Antalyi.Zabrali nas na wycieczkę do Mondial, gdzie jest duży wybór kurtek i kożucha.Mi się podobały dwie rzeczy na raz,skórzana kurtka i kożuch,pieniądze nam nie wystarczały , zaproponowali nam zorganizowanie dostawy do Moskwy, którą wybrałeś i jak długo czekać?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
5 subskrybenci  • spytał 2014-08-0710 lat wstecz
Odpowiedzi  •  6
аватар vikodin
Dostarczone, nie martw się, dokładnie co wybrałeś. A czas dostawy jest wskazany w wydanym Ci dokumencie. Przelej pieniądze na konto osobiste i poczekaj na kuriera.
аватар rga.1966
Dziękuję bardzo, ale czy to nie pieniądze, kiedy zabieram rzeczy
аватар rga.1966
Proszę mi powiedzieć, czy dzwonisz po dostawę aby zmienić termin czyli odbierz go jak najszybciej.Czy jest to możliwe.Jaki będzie orientacyjny termin. Przepraszam za natrętność
аватар Anetka-gan
więc zadzwoń do Mondial i rozwiąż je razem z nimi
аватар vikodin
rga.1966, zwykle procedura dostawy wygląda następująco: wpłacasz niewielką zaliczkę i organizujesz dostawę, otrzymujesz dokument, np. fakturę, na której wskazane jest konto osobiste, na które przelewasz pozostałą kwotę, oraz wskazany jest czas dostawy towaru. Za początek terminu należy uważać dzień wpłynięcia pieniędzy na konto, a nie datę zakupu. Kurier tylko przywozi rzeczy, nie pracuje z pieniędzmi. Dziwię się, że sklep nie wyjaśnił ci tego szczegółowo.
аватар Dinosh
Dzień dobry! Chcę podzielić się moim opłakanym doświadczeniem ze sklepem Mondial w Antalyi.
Po pierwsze, ceny są 3-5 razy za wysokie, na co początkowo bardzo uprzejmi sprzedawcy odpowiadają:
- Tak, nie martwcie się, te ceny są przeznaczone dla obcokrajowców, ale jak na nasz typ robimy dobre rabaty.
Inną rzeczą, która doprowadza do szału, jest ich fałszywa hipokryzja, kiedy są gotowi lizać Cię od stóp do głów, tylko po to, by sprzedać produkt i działać, gdy Cię zmylą, początkowo jest jakiś labirynt, z którego po prostu nie możesz się wydostać, potem oferują wszystkie możliwe napoje alkoholowe, przez co zaciemniają myśli i mówią zębami. Podczas targowania podchodzą zarówno senior manager, jak i dyrektor i wszyscy razem, jak Cyganie na bazarze, zaczynają krzyczeć, że oddają to za swoją cenę i rzecz tak ci odpowiada, że ​​nawet szkoda tak się targować , ale tak naprawdę to wszyscy zwykli sprzedawcy, tylko organizują cyrk .
I najbardziej żałosna rzecz, jaka się wydarzyła, zapewnili, a nawet wydali CERTYFIKAT JAKOŚCI, w którym jest wyraźnie napisane, że ten sklep produkuje i sprzedaje tylko skórę naturalną i futro naturalne, co odpowiada cenie, a po przyjeździe do domu, kiedy zbadałem futro, które widziałam na etykiecie, gdzie jest napisane 100% skóra i 100% OCTAN, OZNACZAJĄCE SZTUCZNE WŁÓKNA, to bardzo kompetentny zamiennik naturalnego futra dla miłośników zwierząt! Śmiesznie dali certyfikat jakości na podróbkę, jak „biuro sharashka”, a nie solidny sklep,
Następnie dowiedzą się, w jakim hotelu i o której godzinie wylotu, podobno w celu podbicia naszego certyfikatu na lotnisku, potwierdzającego super jakość zakupionego produktu, gdy zapytałem o zwrot podatku TAX FREE z kraju kurortu, na co otrzymałem odpowiedź i towar kupiłem z dużym rabatem a podatek jest bezzwrotny. A teraz wyjaśnię cały ich schemat. Na lotnisku podpisujemy zwrot podatku, ale nie do nas, tylko do sklepu. W Turcji dopuszcza się zwrot podatku w wysokości 15-20%, jeśli klient nie ma nic przeciwko. Więc jeśli zostaniesz poproszony o pójście do działu na lotnisku i podpisanie, nie zgadzaj się, po prostu przejdź obok, nie wrzucaj jeszcze więcej pieniędzy na ich konto, mają już dużo od turystów!
Jeśli nie masz wystarczającej ilości pieniędzy, często oferują dostawę do domu z kaucją, bądź bardzo ostrożny. Często rzecz pochodzi z małżeństwa lub jest podobna do twojej, ale zupełnie innej jakości, a powrót nie jest już łatwy.
Nie boją się oszukiwać, bo turyści przyjeżdżają raz w roku i nie wszyscy zrozumieją i zwrócą rzeczy za rok.
Jest jeszcze jedna rada, w Turcji jak w każdym kraju istnieje „Towarzystwo Ochrony Praw Konsumentów”, zawsze spotykają oszukanych turystów i sklepy się ich boją. Sklepy bardzo rzadko zwracają pieniądze, w przypadku dużego skandalu proponują jedynie wymianę towaru, ale jeśli zagrozisz im „Społeczeństwo”, od razu zaproponują alternatywę dla tej kłótni. Jeden znajomy zmienił w ten sposób towar, tylko obiecał zadzwonić i pokazał numer, adres i numery można znaleźć w Internecie, są w prawie każdej miejscowości wypoczynkowej.
Ogólnie rzecz biorąc, w Turcji, na terenach wypoczynkowych, lepiej się zrelaksować niż robić zakupy.
Nieważne, ile pisałem do Mondialu, a nawet kiedyś do mnie zadzwonili, twierdzą, że w każdym razie, mimo że mówi 100% acetat, to nadal jest naturalne futro, bo. ich sklepy sprzedają tylko naturalne surowce!
Tutaj pójdę w przyszłym roku i zwrócę się do społeczeństwa, a potem spróbuję im to zwrócić. Nie lubię skandali, ale tutaj bardzo się postaram zwrócić im towar i za wszelką cenę zwrócić pieniądze!
Ludzie nie dają się nabrać na swoje przekręty, uważnie przeczytaj produkt, przyjrzyj się jakości produktu i lepiej pomyśleć przez kolejny dzień, a potem po rozważeniu wszystkich za i przeciw, zdecydować się na zakup.
I nie idź do tego okropnego Mondiala, ceny są drogie, klienci są oszukiwani co do jakości, ceny, a nawet zwrotu podatku!
Nawet jeśli czytasz inne recenzje o sklepach, w których ludzie zostali oszukani, MONDIAL jest na pierwszym miejscu.
awatara
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już