Pytanie

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
2 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Jakie dokumenty turyści powinni otrzymać przed wyjazdem?
Proszę o wytłumaczenie mi, nie wykształconym.... Wcześniej, kiedy lecieliśmy za granicę, dostaliśmy koperty, w których było wiele różnych kartek (voucherów), ubezpieczenie... Ale tym razem otrzymaliśmy tylko 2 strony pocztą - ubezpieczenie i 3 vouchery na jednej stronie... i to wszystko! Czy tak ma być? Co dać wsiadając do samolotu, gdzie są nasze bilety?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
3 abonent  • spytał 2013-02-1212 lat wstecz
Odpowiedzi  •  4
аватар LogopeDasha
Przepraszamy, pytanie zostało usunięte! Zadzwonili na infolinię touroperatora i właśnie wysłali nam kolejny list z biletami ... najwyraźniej zapomnieli) a może tak powinno)
аватар Marafetka
Wiesz, że. Zacząłem pracować w turystyce 10 lat temu. A potem wydrukowaliśmy koperty z logo firmy, zamówiliśmy formularze bonów… Siedziałem do 12 w nocy wypełniając te koperty najróżniejszymi papierami (a pracowałem w TO wycieczek autobusowych - kopert było dużo). A teraz jakoś.... Większości moich turystów nigdy nie widziałem. rezerwacja e-mailem .. e-mailem wysłałem fakturę. płatne za pośrednictwem banku. Dokumenty przesłane e-mailem. Ludzie zaczęli bardziej ufać Internetowi i chodzenie do biura nie jest obowiązkowe.
аватар LogopeDasha
Marafetka, zgadzam się! Ale tak strasznie jest wysyłać dużo pieniędzy i czekać miesiąc na dokumenty)))) Chociaż jest to bardzo wygodne! Wczoraj wydrukowałam kilka egzemplarzy biletów i voucherów, wepchnęłam je do różnych torebek, a teraz siedzę spokojna i usatysfakcjonowana, że ​​nagle torebka zniknie czy coś innego - ale mam jeszcze takie kartki))))
аватар Marafetka
Z pakietu dokumentów, które nasza firma wydaje turystom, potrzebują tylko wydrukowanego ubezpieczenia (a zawsze możesz otrzymać od nas kopię). Bilet i vouchery są prawie zawsze wydawane „dla spokoju” klienta. Wszystko jest elektroniczne.
awatara
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już