Pytanie

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
2 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Hej! Czy można zwrócić bilet i odzyskać pieniądze?
Hej! Czy jest możliwość zwrotu biletu i zwrotu pieniędzy, jeśli np. urlop został przełożony lub coś innego. powoduje? Dziękuję wszystkim
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
brak subskrybentów  • spytał 2008-03-2717 lat wstecz
Odpowiedzi  •  2
аватар HotLine
Przeczytaj umowę. Powinno być tam napisane. Z reguły istnieje skala kar za anulowanie wniosku. Kara uzależniona jest od czasu przed wyjazdem – im bliżej, tym więcej. Ten system odpowiedzialności wprowadzają operatorzy. I to jest naturalne ograniczenie. Najprostszy przykład, spróbuj zamówić taksówkę i nie jechać. I tu została dokonana rezerwacja, miejsca zostały zdjęte z lotu, dane zostały przesłane do hotelu, hotel wprowadził rezerwację i odebrał, płatności dokonywane były w sieci - agent - operator - hotel.
аватар HotLine
Dlaczego taki system - mam nadzieję, że argumenty zostaną przyjęte. Jak zmniejszyć straty. Jeśli rezerwacja nie została dokonana, agencja nie poniesie żadnych strat. Jeśli terminy nie są bliskie, to „silna” agencja może zgodzić się na zminimalizowanie kary, operator odmówi kary i uzgodni z hotelem. Dość łatwo zgodzić się ze wszystkimi, jeśli po prostu przesuniesz termin, tj. wniosek nie jest anulowany, ale zmieniony. Ale jeśli to nie są bliskie terminy, a nie święta. Tutaj wszystko jest bardzo trudne.
awatara
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już