Pytanie

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
2 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
Co myślisz o TEZTURE?
Od tygodnia przeglądam oferty serwisowe w Turcji z lotem z Odessy, bo dziwne, że Teztour ma najniższe ceny (nawet czasami za ten sam hotel w porównaniu z tym samym Anexem, Tez ma mniej niż 200-300 dolarów , jakoś dziwnie) strona Turtess (w recenzjach hoteli) opowieść o tym, że Tezov, który leci z Dneproavii, ma wadliwe samoloty itp.
A teraz najniższa cena od 3* w porównaniu z innymi MOT
jest dużo biletów na środę 16 czerwca) czy to dziwne, że nikt nie chce z nimi latać ???
Może ktoś niedawno przyleciał z Teztouru, powiedz mi jak i co jest z samolotami, rozwiewaj mit, że wszystko z nimi jest źle...
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
11 subskrybenci  • spytał 2010-06-1414 lat wstecz
Odpowiedzi  •  13
аватар sun.kiev
Tezes mają po prostu średnio 4 loty dziennie do Turcji, więc mają wystarczająco dużo miejsc. A o tym jest źle – aż dziwne, że tak mówią, skoro Tezy to jedna z najbardziej wiarygodnych firm touroperatorskich
аватар Kat999
dziękuję sun.kiev) Byłem też bardzo zaskoczony, ponieważ wiem, że zawsze byli najlepsi! Słyszałem o nich tylko dobre rzeczy
i że 4 loty dziennie nie wiedziałem)
аватар nata60
Z Teztour latamy już od 4 lat. Nigdy nie miałem żadnych problemów.
аватар Zlata28
w piątek krewni wrócili żywi i zdrowi z Antalyi :)
poleciał z (do) Dniepru (Dneproavia)
аватар Anetka-gan
lataliśmy dniami samolotem i teztour.wszystko było w porządku. samoloty na pewno nie są luksusem, ale nie mamy takich na czarterach =) teztour to jedna z największych firm operatorskich. i ma duży zasięg.
аватар papa74
Lecę znad Dniepru (mamy TYLKO TEZ) - wszystko OK !!!
Pojechałem z Pegaza do Kijowa, trochę, ale gorzej...
аватар orhideya21
Kiedy lecieliśmy z Tezą, wylądowaliśmy nie na Dniproavii, ale na Donbassaero. To jest cyna! Gorzej z nikim nie latał! Samolot był stary, cały się trząsł (bez strefy turbulencji), czasem wydawało się, że samolot zaraz zatrze skrzydłami, biedactwo. Fotele były tak zgniecione, że niewygodnie było siedzieć, kabina okropnie pachniała. Niedawno do Kijowa przylecieli z Sharm przyjaciele z Tezy, także Donbassaero, wrażenia wcale nie były lepsze.
аватар Olgamil
Od strony Dniepru przez Teztur latała dwukrotnie do Turcji i raz do Egiptu. Nie było problemów. Usługa oczywiście nie jest tak gorąca, ale to nie jest kwestia touroperatora, ale linii lotniczej Dneproavia.
аватар aktiv83
przerażającesssssssssssssssssssssssssss...
аватар wass_turist
Poleciałem tesom dwa razy.
Nie ma problemu
аватар LESHIK75
DZIEŃ DOBRY, DZIŚ PRZYJAZD Z ANTALII. LATAĆ Z TEZTUREM... PODCZAS LOTU TUTAJ I Z POWROTEM MODLIŁEM SIĘ, PONIEWAŻ BYLI NA STARYM RYNKU, NAWET NIE WIEM, CO TO JEST - TAK WIELE MD, WYDAJE SIĘ. W zeszłym roku lecieliśmy BOEINGEM CORAL „MAU”, ALE CORAL JEST ZNANY Z DOSTAW DO SKLEPÓW I NIE BYLIŚMY BARDZO ZADOWOLENI, TERAZ ZGADZAM SIĘ NA SKLEP, ALE LATAM TYLKO SAMOLOTEM
аватар alena_melnikova
Turyści z Mińska Rodzina z dzieckiem. Po przyjeździe do Bangkoku przedstawiciele firmy Teztour wsadzili nas do minibusa i wysłali sami do hotelu.Zameldowaliśmy się też sami, żadnego przewodnika w momencie zameldowania nie było.Nikt nie ostrzegał nas o wpłacie kaucji , a także, że te pieniądze zostaną nam zwrócone po eksmisji. A w momencie rejestracji na recepcji oczywiście byliśmy zszokowani, dlaczego zażądali od nas 50 $ i skończyły się błyskotliwe pomysły na resztę. zapytaliśmy dlaczego mamy płacić 50$, odpowiedzieli, że taka jest zasada dla wszystkich.Szok był taki, że nasza już nie tania wycieczka bez powodu okazała się droższa o kolejne 50$. nam papier na którym był numer telefonu przewodnika z naszego hotelu.Musieliśmy do niej zadzwonić w roamingu i zapytać czego za 50$ żądają.Powiedziała że w tej chwili nie pracuje i później przyśle ciała Jekateriny nasz przewodnik z hotelu.
Drugi szok wynikał z tego, że tak duża firma nie potrafi rozgryźć, kto gdzie pracuje, kto komu płacić i dlaczego turyści nie są informowani o tym, co jest w cenie, a co nie. W efekcie nasz przewodnik nie powiedział nam nic o noclegu w hotelu ani o kuponach, które powinniśmy otrzymywać każdego ranka.....
аватар alena_melnikova
......rano w recepcji na śniadanie, nie o darmową wodę, jej ilość, w ogóle o jakichkolwiek zasadach.Ekaterina sama opowiadała nam tylko o wycieczkach i tyle.Otrzymała od nas pisemne oświadczenie o tym zdarzeniu i nigdy nie powiedziała wyniku jej rozpatrzenia, dopóki sami nie poszliśmy do niej ostatniego dnia i zapytaliśmy, co i jak. Mimo to ustnie odpowiedziała, że ​​nikt nie zwróci nam pieniędzy wydanych na telefon w roamingu i przeprosiła do Tajów w recepcji, ale to nie ma dla nich znaczenia, bo prawdopodobnie zapomnieli o tym, co się stało, i w ogóle takich rzeczy nie pamiętają.
Szkoda .... pierwszego dnia przy meldowaniu się w hotelu, kiedy poszliśmy i zapytaliśmy rosyjskich turystów co i jak z hotelem, skąd wziąć co, jakie ręczniki na plażę, jakie produkty można przywieźć do hotelu itp.
Na recepcji spotkaliśmy przedstawicielkę firmy Natalie Tours, która z turystami, z którymi przyjechała, opowiedziała spokojnym rosyjskim o zasadach pobytu w hotelu i rejestrowała ich w recepcji.
Chcemy zwrócić pieniądze wydane na rozmowy w roamingu.
awatara
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już