Pytanie o Holandia

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
123 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
Touroperator Accord, wycieczka autokarowa na 1-7 maja 2020 r. Jak zwrócić pieniądze dla dwojga?
Touroperator Accord, wycieczka autokarowa na 1-7 maja 2020 r. Jak zwrócić pieniądze dla dwojga?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
9 subskrybenci  • spytał 2020-03-225 lat wstecz
Odpowiedzi  •  26
аватар cgistalker
A co twoja umowa z akordem mówi o powrocie?
аватар zolyshka111
Spójrz na tematy, było tyle zwlekania z Porozumieniem. Pieniądze od Accord można odzyskać tylko w jednym przypadku - jeśli liczba osób nie osiągnie i wycieczka zostanie odwołana z winy Accord.
аватар lotos2500
jest mało prawdopodobne, że pieniądze zostaną zwrócone, siła wyższa, mamy wycieczkę na 4 kwietnia, prawdopodobnie przeniesiemy się do sierpnia
аватар zolyshka111
lotos2500, jeśli kwarantanna zostanie anulowana 03.04 i Twoja wycieczka zostanie zakończona, będziesz musiał odejść lub stracić pieniądze, Accord nie zostanie przeniesiony na jesień.
аватар lotos2500
Czy myślisz, że kwarantanna zostanie zniesiona 3 kwietnia? Bardzo w to wątpię .... Pociąg też nie jedzie do Lwowa, bilety zostały przekazane, właśnie przeczytałem umowę na stronie Accord, jest dział o sile wyższej, najprawdopodobniej wycieczka zostanie przełożona, sądząc po cenie wycieczka nie dostanie żadnej, odwołana 20 marca.W Grecji sytuacja jest trudna, mieszka tam wnuczka mojej koleżanki, więc zgadzamy się na transfer, nie będziemy żądać zwrotu pieniędzy.Wielokrotnie spotykaliśmy się z anulowanie trasy z powodu braku grupy, przenieśli ją bez problemów, w zeszłym roku nawet droższą trasę do wymiany za 100 euro.
аватар zolyshka111
Nie wiem, kiedy zostanie zniesiona kwarantanna, osobiście jestem bardzo zła z powodu tej całej sytuacji. Jeśli kwarantanna zostanie przedłużona o kolejny +- miesiąc, najważniejsze jest to, aby Accord w ogóle nie zbankrutował. I będzie dużo bankructw…
аватар zolyshka111
Wiesz, prawie się złapałem, chciałem już zapłacić za wycieczkę w Accord z wyjazdem na 18.04, a rano usłyszałem w wiadomościach, że opa startuje we Włoszech, chyba trochę poczekam ... Chuika pracował.
аватар lotos2500
Zapłaciliśmy w styczniu, wtedy nikt nawet nie podejrzewał, opłata za anulowanie za 14 dni to 30%, poczekamy na rozwój wydarzeń, nasza firma wszyscy zgadzają się na przełożenie wycieczki, rozumiemy, że Accord to też nie miód.. .
аватар vezha2
We Lwowie ogłoszono stan wyjątkowy, termin będzie się wahał i najprawdopodobniej wydłużył. Możliwe, że masz szczęście i grupa nie jest wpisana
аватар zolyshka111
vezha2, nie panikuj, nie nagły wypadek, ale nagły wypadek. Ta sytuacja jest już prawie w całym kraju, w Kijowie też jest ogłaszana, jeśli w ogóle.
аватар dima_80_
Jedynym sposobem na odzyskanie pieniędzy jest pozew. Chociaż rzeczywiście lepiej poczekać i zmienić termin wycieczki
аватар zolyshka111
dima_80_, czy możesz poznać treść roszczenia?
аватар cgistalker
I że sąd mimo podpisanej umowy będzie żądał zwrotu pieniędzy turystowi?
аватар cgistalker
Po co więc nam w ogóle umowy, skoro wbrew umowie wszystko można unieważnić na drodze sądowej?
аватар zolyshka111
dima_80_, a tu co sekunda w niezrozumiałej sytuacji radzi pozwać)))))
аватар zolyshka111
poprzednia odpowiedź odpowiedź dla cgistalker
аватар cgistalker
zolyshka111 zauważyłem))))
Właściwie jest tylko jedna decyzja o uważnym przeczytaniu umowy, która została podpisana podczas zakupu wycieczki i tam zapewniam wszystkich, że są już odpowiedzi na wszystkie te pytania))))
аватар lotos2500
klauzula 8.5 w umowie - jeśli wycieczka nie zostanie odebrana, pieniądze podlegają zwrotowi, po prostu trzeba długo czekać, lepiej zmienić na jesień, przeczytać umowę, wszystko tam jest.Za 3-4 dni to stanie się wiadomo, że z naszą Grecją napiszę, ale na razie rząd zamknął granice dla turystów.
аватар zolyshka111
lotos2500, teraz weź i po prostu zmień na jesień!!! Możesz zmienić się na jesień tylko pod warunkiem, że wycieczka nie jest rekrutowana! I stanie się to jasne, maksymalnie tydzień przed rozpoczęciem trasy.
аватар lotos2500
Nie jest rekrutowany, widzę w cenie, a nawet gdyby tak się stało, to nikt nigdzie nie idzie, granice są zamknięte. Sytuacja jest idealna na siłę wyższą, pojedziemy jesienią, wszyscy jesteśmy emerytami, nie związani z wakacjami.
аватар lotos2500
Accord wprowadził nową opcję, jeśli wycieczka się nie odbyła, a turysta zgodzi się na przesunięcie wyjazdu, dają bonus, za naszą wycieczkę 61 euro można wykorzystać ją jako pakiet wycieczek lub zamówić droższą wycieczkę, staraj się zatrzymać klienta.
аватар vezha2
W Holandii kwarantanna została przedłużona do 1 czerwca, więc jeśli proponują przeniesienie na jesień, można się zgodzić.
аватар babol
Myszy płakały i kłuły, ale nadal zjadały kaktusa! Ile zostało napisane i przepisane tutaj na Turpravdzie o Accord Tour, ile ostrzeżeń turystów, którzy ucierpieli z winy Accord Tour, ile bezstronnych recenzji o tym nieuczciwym biurze podróży we Lwowie, a turyści Pinokio wciąż kontaktują się z Accord, i potem płacz Przeczytaj uważnie umowę z Accordion, wszystko jest szczegółowo opisane.
аватар lotos2500
dzisiaj zaproponowano nam przełożenie wycieczki na dowolny termin bez dopłat, przełożenie na sierpień. Podróżujemy z Accord od 4 lat, 2-3 wycieczki rocznie, wszystko było w porządku, nie dostaliśmy wycieczki 2 razy, przebukowaliśmy się na inne jeszcze droższe i na więcej dni.
аватар Lenchiiik
Accord-Tour uznał, że w ogóle nie obchodzą ich kontrakty. W umowach określają możliwość zwrotu pieniędzy z grzywną w wysokości 25-30%, ale w rzeczywistości mówią, że nie zwrócimy Ci pieniędzy. Cóż, mamy do czynienia z siłą wyższą. Lepiej NIGDY NIE PROWADZĄĆ BIZNESU z Accord. Teraz jest wielu innych touroperatorów.
аватар LENA1933
Czy udało Ci się odzyskać pieniądze z Accord Tour? Znalazłem się w takiej samej sytuacji: wycieczka została odwołana, a pieniądze nie zostały zwrócone
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Holandia
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już