Pytanie o Amsterdam

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
60 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Waluta i pieniądze»
Zarezerwowałem bilety przez TripMyDream, z rejestracją i płatnością na Kiwi. Jest napisane, że rezerwacja musi zostać potwierdzona w ciągu 24 godzin, w przeciwnym razie zaoferuje zwrot pieniędzy lub alternatywę. Minęły ponad dwa dni - cisza
Zarezerwowałem bilety przez TripMyDream, z rejestracją i płatnością na Kiwi. Jest napisane, że rezerwacja musi zostać potwierdzona w ciągu 24 godzin, w przeciwnym razie zaoferuje zwrot pieniędzy lub alternatywę. Minęły ponad dwa dni - cisza
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
3 abonent  • zapytał 2021-06-143 roku wstecz
Odpowiedzi  •  8
аватар Tigrusya
Kontynuacja.
Minęły ponad 2 dni, cisza, nie odpowiadają na pytania, nie ma kontaktów, na FB i IS są recenzje biednych ludzi z roszczeniami (kto wiedział, Kiwi był na moim przesłuchaniu, nie słyszałem złych rzeczy )
Pytanie: Czy ktoś doświadczył czegoś podobnego? Linia lotnicza pierwszego (KLM) napisała prośbę - jeszcze nie odpowiadają, druga (Wizzair) może zadawać pytania tylko za pieniądze
аватар deppo
Dziwne, dlaczego płatność przez Kiwi. Kupiliśmy wiele razy przez Tripmaidrim i zawsze przekierowywaliśmy na stronę linii lotniczej. Na stronie natychmiast zapłacili, odpowiednio, bilety i potwierdzenie wpłaty natychmiast przyszło na e-mail.
аватар Tigrusya
Depp jest dziwny. Bez względu na to, ile szukałem, zawsze przekierowywałem do agencji zewnętrznej. Czy masz bezpośrednie loty? Jeśli tak, to agregator nie jest potrzebny jako pośrednik. Zwykle mamy loty z przesiadkami i różnymi lotami, więc rezerwowaliśmy za pośrednictwem agregatora. Z poczucia gwarancji przeszczepu w takim razie) Dzisiaj, 3 dni po rezerwacji, napisali na moim koncie, że rezerwacja była aktywna. I to bez jednej faktury, paragonu z podróży czy numeru lotu. I że wyślą kartę pokładową na dzień przed wylotem, miesiąc później. Nadal nie odpowiadasz na wiadomości
аватар deppo
Tak, kupowaliśmy też od różnych firm i z przelewami. Wcześniej Kiwi naprawdę rozdawał najciekawsze pary. Ale nigdy im nie zapłaciliśmy, ponieważ. Wstydziłem się, że są z rosyjskimi rekwizytami. Jakiś moskiewski bank. Znajdź je później. Nie mają wobec nas żadnych zobowiązań. Nasze biuro podróży natychmiast ostrzegło, że nie wolno im pracować z Kiwi. Po prostu sprawdziliśmy, kto jest przewoźnikiem, a następnie szukaliśmy tych samych par na stronie internetowej przewoźnika.
Tyle, że ostatni raz kupowaliśmy w Tripmaidrim przed globalnym chaosem. Być może pogorszyły się z powodu braku pieniędzy.
аватар Tigrusya
Ciekawe o rekwizytach, nigdy nie zagłębiałem się w te subtelności. Masz dobrego agenta :) Tak, u nich też zarezerwowaliśmy półtora roku temu. Najwygodniejszy agregator.
Cóż, teraz wrócimy przez obciążenie zwrotne, zobaczmy, co się stanie
аватар Tigrusya
Problem rozwiązany, bilet elektroniczny wysłany
аватар deppo
Wielkie gratulacje!
аватар Tigrusya
Dzięki!
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Amsterdam
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już