Chciwość i kłamstwa

Pisemny: 28 październik 2021
Czas podróży: 25 październik — 3 listopad 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 10.0
Korzystam z karty Visa tylko za granicą lub podczas rezerwacji, a od jakiegoś czasu mam na niej limit wypł aty gotó wki nie wię kszy niż.100 rubli / dzień . W czerwcu zarezerwował am pobyt w hotelu Sun Island Resort & Spa5* na Malediwach od 25.10 z bezpł atną anulacją do 17.10, bez przedpł aty. 14.09 pochodzi od nich pismo z tekstem „karta odrzucona – zaktualizuj szczegó ł y pł atnoś ci”. W odpowiedzi napisał em, ż e karta jest waż na, a ponieważ jest 6 tygodni przed odprawą i 5 tygodni przed anulowaniem b/c, wpadają do mojej kieszeni za wcześ nie i nie podoba mi się to. Nic nie odpowiedzieli, ale 3.10 otrzymał em e-mail, ż e rezerwacja został a anulowana, ponieważ karta był a nieważ na. Korzystam z rezerwacji od wielu lat, jestem genialnym podró ż nikiem. Kilka razy zablokowali pewną kwotę na kilka dni przed zameldowaniem się w drogich hotelach, a nastę pnie zwró cili ją , ale aby zablokować (lub wypł acić ? ) pienią dze za 1.5 miesią ca, widzę to po raz pierwszy. Teraz sytuacja jest tak niestabilna przez covid, na przykł ad miesią c przed wprowadzeniem się , nie wiem na pewno, czy pó jdę , czy nie. Dlatego rezerwuję hotel z anulacją b/n i bez przedpł aty, ale cena rezerwacji w tym przypadku jest 1.5 raza wyż sza; Hotel uwzglę dnił swoje ryzyko w tej cenie. Dlaczego wię c hotel pró buje ukraś ć mi te pienią dze, gdzie jest gwarancja, ż e ​ ​ zwró cą te pienią dze? Tutaj chciwoś ć jest waż niejsza niż reputacja i nie radzę jechać do takiego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał