Pytanie o Czarnogóra

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
1377 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
opłata za anulowanie powyżej 40 procent
Тур агенство достало и я решила отказаться от тура.До подтверждения брони отеля,штраф 500 р с человека,сегодня хотела деньги забрать и как раз пришло подтверждение.Теперь штраф свыше 40 процентов от всей стоимости тура.Говорят отель 40 процентов и полная стоимость перелета.До поездки 2 месяца.В договоре написано:"Исполнителю возмещаются фактически понесенные расходы туроператора на день выставления подтверждения аннуляции..в высокий сезон размер фактических затрат туроператора может увеличиваться.При бронировании услуг клиент сам уточняет время наступления высокого сезона для каждого из направлений ,условия отказа и суммы компенсационных удержаний.
Что можно сделать в таком случае?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
5 subskrybenci  • spytał 2013-04-1612 lat wstecz
Odpowiedzi  •  16
аватар Marafetka
Wątpię, żeby operatorowi udało się „ponieść” jakiekolwiek wydatki. Czy wiesz na pewno, że nadeszło potwierdzenie? Widziałeś go, czy tylko według kierownika? Czy są jakieś jasno określone kary? I jakoś wszystko jest rozmazane. Nasza umowa wyraźnie wskazuje warunki i % kary bez sezonowości. Czy w momencie dokonywania rezerwacji wiedziałeś, kiedy był szczyt sezonu dla tego miejsca docelowego? A co z warunkami zwolnienia? A jeśli to wszystko, co jest napisane w umowie o anulowaniu, mogą teraz nałożyć karę na dowolną kwotę.
аватар Oleksii64
Jak połączone są rezerwacje hotelowe i loty? Przed potwierdzeniem hotelu grzywna w wysokości 500 rubli, a po powietrzu 100%? Poproś o dowód rzeczywistych wydatków. Ale mogą powiedzieć, kupili bilety i idą udowodnić coś przeciwnego.. Małe pocieszenie, ale czerwiec nadal nie wydaje się być szczytem sezonu. Jeśli w umowie nie ma nic więcej o anulowaniu, to jest to puszka.
.
„Biuro podróży zmęczyło się i postanowiłem zrezygnować z wycieczki” – sądząc po tym frazie, masz z TA jakiś szczególny związek. Zazwyczaj TA nikogo nie „łapie” specjalnie. może przegapiłeś coś w historii?
.
Jeśli powodem Twojej odmowy podróży jest TA, spluń na nią i zapomnij, kup bilet i jedź na wakacje.
аватар Marafetka
Zakupiony bilet możesz sprawdzić dzwoniąc do linii lotniczej i wyjaśnić tę kwestię. Tak, nawet z hotelu możesz dowiedzieć się informacji o potwierdzeniu pisząc do nich lub oddzwaniając. I to naprawdę dziwne, że potwierdzenie było w tym samym dniu, w którym zacząłeś mówić o powrocie.
Zazwyczaj kary są powiązane z czasem przed rozpoczęciem wycieczki. Im mniej czasu zostanie, tym mniejsza szansa, że ​​firma ma sprzedać tę wycieczkę komuś innemu, wtedy „ukarają” cię, ponieważ zatrzymałeś miejsce, ale w końcu nie jedziesz.
аватар Marafetka
Jeśli bilet jest wykupiony przy minimalnej taryfie, to naprawdę nie podlega zwrotowi. I prawie wszystkie hotele zwracają pieniądze na 2 miesiące przed podróżą.
аватар sigur62
Przed wyjazdem 2 miesiące - czyli czerwiec, szczyt sezonu.
Bilety zdecydowanie nie podlegają zwrotowi.
Konkluzja: 40% - Twoje straty są całkiem prawdopodobne.
аватар sigur62
Czy warto było wcześniej wykupić wycieczkę do Czarnogóry?
W końcu nie ma problemu, aby przejść w dowolnym czasie w dowolne miejsce.
Kupując wycieczkę z wyprzedzeniem, zawsze istnieje niebezpieczeństwo, że nie pojedziesz na tę wycieczkę, przyczyny mogą być inne. A przecież ile o tym piszą, to jakaś dziwna osoba kupuje wycieczkę po Republice Białorusi na kwiecień (!) Na Cypr (!), A potem nie jedzie, teraz jest Czarnogóra…
Przecież to nie Turcja, która choć nie tania, według jakiejś niewytłumaczalnej logiki wyprzedaje się jesienią następnego lata, podobno jest masowa psychoza, ale tutaj jest Czarnogóra…
аватар I.o.chey
Marafetka, nie ma jasno określonych warunków kary dla Czarnogóry.Na moje pytanie o wysoki sezon odpowiedzieli, że w Czarnogórze zawsze jest wysoki sezon.Pytałem, gdzie jest napisane, nigdzie nie powiedzieli.
аватар I.o.chey
Oleksii64, zapomniałem dodać, spieszyło mi się, do tej pory płaciłem 30 proc., resztę muszę dopłacić w ciągu trzech dni, inaczej będą kary za brak płatności.
Napisałem oświadczenie z prośbą o wyjaśnienie rzeczywistych kosztów poniesionych w przypadku odmowy.
Zarezerwowałem w piątek, w tym okresie zjedli cały mój mózg.To długa historia.Napisałem już reklamację.
аватар I.o.chey
Marafetka, potwierdzenie zostało mi pokazane
аватар I.o.chey
sigur62, mam rodzinę z innego miasta.Za pieniądze taniej mi latać za granicę niż do domu.Uwierz mi, mam wystarczające powody, aby wykupić wycieczkę z wyprzedzeniem.
аватар logvinova6
Oleksii64 połączenie rezerwacji hotelowej z biletami lotniczymi jest bezpośrednie - touroperator sprzedaje pakiety - hotel z wyżywieniem lub bez, przelot, transfer. A jeśli dziewczyna skorzystała z tak zwanej usługi wczesnej rezerwacji, to całkiem możliwe, że koszty TA zostały już poniesione. Co więcej, w razie potrzeby łatwo to sprawdzić.
аватар logvinova6
sigur62 W Turcji nie ma masowej psychozy, tam jest po prostu fajnie)): wygląda jak rodzimy Krym, tylko o wiele lepiej, więc tam jedziemy)):
аватар I.o.chey
logvinova6, jak to sprawdzić?pisząc oświadczenie?
аватар Oleksii64
- Czarnogóra jest zawsze w szczycie sezonu. Pytałem gdzie jest napisane, nigdzie nie powiedzieli. - Fajna agencja (((. dzisiaj jest już środa, czy nie ma mandatów? A może po odmowie z sankcjami zwolnili? kolejne 10% ?Umowa jest podstępna - ciężko coś doradzić... Żądaj potwierdzenia wszystkich wydatków, spróbuj zadzwonić do touroperatora, może uda się uzgodnić.
аватар logvinova6
Na stronie touroperatora (nie agencji) lub dzwoniąc bezpośrednio i pytając o rezerwację takiej a takiej agencji, pisząc na stronę hotelu z tym samym pytaniem itp.
аватар logvinova6
Czy nie jest łatwiej kupić kolejną wycieczkę w tej samej agencji bez żadnych pieniędzy? Chyba że, oczywiście, wszystko tam jest takie złe. Lub udawaj, że jesteś gotowy na taką wymianę, a od razu zrozumiesz, co mają z kosztami)):
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Czarnogóra
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już