Hotel nie jest zły, gdyby nie stosunek personelu do gości?

Pisemny: 15 sierpień 2019
Czas podróży: 8 — 17 sierpień 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 2.0
Czystość: 6.0
Kiedy się zakwaterowaliś my, nasz pokó j był zaję ty i zaproponowano nam hotel ze wzglę du na bliskoś ć morza. Zamieszkaliś my na dwa dni w jednopokojowym apartamencie zamiast dwupokojowego, zwracają c czę ś ć pienię dzy i oferują c obiad jako moralna rekompensata. Nie przeszkadzał o nam to zbytnio.
Osiedlił się inny. W hotelu znajduje się basen. Pracuje od 10 do 18 iz jakiegoś powodu jest nieczynny wieczorami. Logika nie jest jasna. W tym trybie nikt się w nim nie ką pie, podobno jest to wygodne dla wł aś ciciela, ale po co jest potrzebne. Nasz synek lubi pluskać się wieczorami w basenie obok pokoju, ale nie w tym hotelu.
I druga rzecz, któ ra spowodował a chę ć napisania negatywnej recenzji. Klimatyzator. Jest to waż ne w gorą cym klimacie. Klimatyzacja jest zainstalowana tylko w jednym z dwó ch pokoi, niezbyt wygodna, ale znoś na. Co gorsza, klimatyzacja jest wył ą czana na zewną trz na proś bę wł aś ciciela hotelu. Za pierwszym razem powiedziano nam, ż e mistrzowie zostaną wysł ani jutro i myś leliś my, ż e coś się zepsuł o. Za drugim razem po prostu wieczorem nie znaleź liś my nikogo z personelu. Za trzecim razem znalazł em wł aś ciciela i powiedział mi, ż e nie jest gorą co i klimatyzator nie jest potrzebny. Pró bował em wyjaś nić , ż e w pokoju jest nam gorą co, ale wł aś ciciel nie jest gorą cy.

Taki stosunek do goś ci.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар