Nie polecam nikomu

Pisemny: 21 czerwiec 2011
Czas podróży: 8 — 18 lipiec 2010
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 3.0
Jeś li chcesz zepsuć sobie wakacje, aby w peł ni "cieszyć się " chamstwem obrzydliwej obsł ugi, przywieź ze sobą bagaż negatywnych emocji i negatywnych wraż eń - ten hotel idealnie Ci odpowiada. Moż na powiedzieć , ż e to idealne miejsce.

Warto zaczą ć od tego, ż e w Maroku podobno system dystrybucji gwiazdek do hoteli jest taki sam jak w Turcji czy Egipcie. Nie daj się wię c zwieś ć napomnieniom biur podró ż y, ż e to podobno najlepszy hotel w Agadirze, barwnym opisom w ksią ż eczkach i dumnym 5 gwiazdkom, a nawet deluxe. Nie moż na dać temu hotelowi 5 gwiazdek w ż aden sposó b, ani w ż aden sposó b, czy to za terytorium, jakoś ć usł ug, pokoje czy jedzenie.


Terytorium - praktycznie nie istnieje, w przeciwień stwie do innych hoteli pię ciogwiazdkowych, na przykł ad tego samego Sofitel. Przed wejś ciem do hotelu znajduje się duż y betonowy parking oraz brudna i postrzę piona sofa.
Rę cznikó w też nie starczy dla wszystkich, widzieliś my na wł asne oczy jak zuż yte rę czniki był y skł adane i wkł adane do nieuż ywanych, a nastę pnie bez prania oddawali je innym goś ciom.

Jedzenie - nie ma sensu dł ugo rozsiewać , wystarczy powiedzieć , ż e podczas naszego 10-dniowego pobytu był o nas 3! ! ! razy dostał kwaś ny sok pomarań czowy na ś niadanie. Jest nie tylko bezwstydnie rozcień czony, dzię ki czemu kolorem i smakiem wyglą da jak fanta, ale takż e jest kwaś ny. W najlepszych tradycjach obiad podaje się z resztkami obiadu, przynajmniej jeś li jest z dzisiaj, a nie z przedwczoraj.

Pokoje - Hotel zbudowany jest w kształ cie litery P. Pokoje znajdują ce się po wewnę trznej stronie „litery” mają frontalny i boczny widok na ocean i basen. Ale te, któ re są na zewną trz, z jednej strony trafiają na plac budowy, a z drugiej na zagracony dach są siedniego hotelu, gdzie na dodatek jest bar, w któ rym muzyka gra do co najmniej 3 jestem.

Kolejny bardzo waż ny punkt - nawet jeś li zarezerwował eś pokó j z widokiem na ocean, nie jest faktem, ż e bę dziesz miał ten widok, ponieważ pokoje znajdują ce się na pię trze -1 są klasyfikowane jako pokoje z widokiem na ocean, choć poza trawnikiem a leż akó w i basenu tam nic nie widzę . Wszystkie pomieszczenia na pię trze -1 są wilgotne i stale ciemne od zieleni lub ogrodzenia. Klimatyzator u nas począ tkowo nie dział ał , technik był cią gle wzywany, ale po jego przyjeź dzie nic się nie zmienił o. Trzeciego dnia klimatyzator w koń cu zaczą ł dział ać , ale po prostu wiał , a powietrze nie ostygł o. Pomimo tego, ż e hotel jest cał kiem nowy, pokoje są już doś ć sfatygowane, meble na balkonie wyschnię te, pokryte rozwodami, popielniczki z wyszczerbionymi krawę dziami, hydraulika jest stara, odpł yw w ł azience nie dział ał , ł ó ż ko poś ciel był a z dziurą . Obiecanych kapci nie był o w pokoju, przyniesiono je dopiero szó stego dnia po uporczywych proś bach, obie pary w rozmiarze 37...
Obsł uga - personel marokań ski udaje, ż e nie rozumie ję zyka angielskiego. W restauracji nigdy nie czekaliś my na ł yż eczki na ś niadanie, a napoje przynoszono dopiero na koniec posił ku. Co wię cej, nie moż na samemu pić drinkó w, w koń cu 5 gwiazdek, któ re przyniesie kelner. W godzinę . Napoje przy barze podaje się tylko po 1 kieliszku, drugą podaje się niechę tnie, a potem w ogó le przestają dawać . Oznacza to, ż e kiedy pró bujesz wypić drinka 3 razy, mó wią ci, ż e naduż ywasz all inclusive i odmawiasz. All inclusive tam przy okazji, do godziny 11, a nie do 12, jak we wszystkich normalnych hotelach. Po tym, jak zamó wiliś my jedzenie do pokoju, nikt nie czyś cił talerzy, w rezultacie wystawialiś my je za drzwi. Stamtą d usunię to je dopiero wieczorem nastę pnego dnia.

Jeś li chodzi o SPA to generalnie osobna rozmowa - ceny tam nie są niskie, ale obsł uga pozostawia wiele do ż yczenia, na przykł ad nie dostarczają klientom nawet jednorazowej bielizny.
Kiedy chcieliś my kupić krem, pró bowali nam go dać bez opakowania, a nawet bez pudeł ka! wł aś nie pobrał em pró bkę testową z gabloty.

Jedyne co nie powodował o ż adnych reklamacji to sprzą tanie pokoju - odbywał o się ono codziennie bez zwł oki.

Efekt jest taki - hotel robi bardzo przygnę biają ce wraż enie i nie polecamy tam jechać . Szkoda zapł acić takie pienią dze za hotel, któ ry nie speł nia podanego poziomu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał