Recenzje piszą nie pisarze, ale turyści.Spróbuj, to inspirujące!
Dodaj opinię teraz Przypomnij mi przez e-mail ×

Poczuj się jak Robinson...

Pisemny: 12 czerwiec 2010
Czas podróży: 16 — 25 może 2010
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 9.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 8.0
Mieszkaliś my w tym hotelu w maju tego roku. Wraż enia są wcią ż ś wież e. Biuro podró ż y poradził o nam, abyś my pojechali na wschodnie wybrzeż e - w Trincomal, bo. to jest dokł adnie to miejsce na Sri Lance, gdzie najlepiej wypoczywać latem. O ile na zachodzie i poł udniu kraju pada deszcz, a ocean jest sztormowy, tutaj w Trincomal jest cicho i gł adko, ś wieci sł oń ce, biał y piasek, spokojny ocean, mał o turystó w… w ogó le cał kowity relaks. Na tym wybrzeż u są tylko 2 hotele: Nilaveli Beach (hotel jest oczywiś cie prostszy, nie bardzo mi się podobał na zdję ciach) i nowy hotel Chaaya Blu. Weszliś my w to.
Do hotelu dotarliś my trzeciego dnia (! ) po jego oficjalnym otwarciu! Hotel przeszedł gruntowny remont pokoi. Kiedy jeszcze koń czyliś my domek na plaż y, ale obiecali zakoń czyć przebudowę hotelu do poł owy czerwca! Wię c moż esz bezpiecznie iś ć .
Sam hotel został zbudowany w sposó b nietypowy dla Sri Lanki - high-tech, ale z pewnymi indyjskimi motywami. Pokoje są nowe i bardzo przestronne. Podobał o mi się też jedzenie: duż o owocó w morza. To wybrzeż e jest naprawdę wyją tkowe: w cią gu jednego dnia moż na zobaczyć.2 najwię ksze zwierzę ta w morzu i na lą dzie: wieloryby i sł onie! Wycieczki są po prostu ś wietne! Jest to moż liwe w krajowym idź do parku i zobacz wieloryby oraz na Pigeon Island (są tam cudowne korale), Sigiriya, Dambulla itp.

A w samym hotelu nie ma rozrywki, po obiedzie - bainki. Wię c nie wszystkim się to spodoba. Ale ci, któ rzy chcą poczuć się jak Robinsonowie, ci, któ rzy pragną spokoju, relaksu, morskich ką pieli a jednocześ nie ż yją w normalnych warunkach - jesteś tutaj
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (9) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар chernyavskiy3
chernyavskiy3

„W dużym stopniu zgadzam się z twoim krytykiem” – jeśli zgadzasz się z krytyką, po dokładnym rozważeniu, który z 20 punktów (uwag) 18 to rażące kłamstwa – to zależy od Ciebie… Jak obiektywne to – bardzo kontrowersyjny problem.

Co do imprez firmowych, nie mogę się zgodzić: nasza firma miała absolutnie TAKI SAMY stosunek do imprez firmowych i klientów indywidualnych. Jeśli znowu przeanalizujemy bardziej szczegółowo, opierając się wyłącznie na suchych faktach:

1. Miejsce do rozmieszczenia ludzi zostało wybrane tak, aby pomieścić absolutnie wszystkich, a jeśli komuś zabrakło 4 stolików, to były dodatkowe miejsca przy ladzie barowej na całym terenie na poszczególnych wcięciach (ławkach), o których już milczę całe drugie piętro, z którego roztacza się piękny widok zarówno na morze, jak i las. Jaki był przywilej małych grup? Miejsca wystarczyło dla wszystkich.
2. Piknik odbył się na równych warunkach dla wszystkich. Kanapki były sortowane indywidualnie, bez względu na wszystko (jeśli ktoś przypadkiem nie miał dość, Victoria szybko uzupełniła wymaganą ilość), pilaw nakładano po kolei, nie zatrzymując nikogo. Hamburgery były składane na miejscu 1 godzinę wcześniej, a do czasu rozpoczęcia pikniku było już gotowych 60 porcji, resztę zebrano w ciągu 40 minut. Czym dokładnie był przywilej korporacyjny? Nie jasne.

3. „Nasza firma chciała pokazać mojemu krewnemu LAS” – nie chcę zabrzmieć niegrzecznie, ale jeszcze raz podkreślam, że miejsce zostało wybrane tak, aby jak najlepiej odpowiadało potrzebom wszystkich (nad brzegiem morza i w pobliżu sosnowego lasu), a jeśli nie poszedłeś na spacer do lasu - to Twoje indywidualne kłopoty, nasza firma nie ponosi odpowiedzialności za decyzje turystów: iść do lasu, który zaczyna się za 1 minutę spacerem, czy nie iść... uwaga jest dość dziwna, szczerze mówiąc.
4. „Zgadzam się, że twoje dobre intencje, aby wszyscy byli szczęśliwi, sprowadzały się do zaspokojenia potrzeb klientów korporacyjnych” – zatem ten wniosek pozostaje dużym pytaniem: konkretnie na podstawie jakich faktów do tego doszło?.. ABSOLUTNIE NIE JASNE .

5. JEDYNYM przywilejem firm (2 z 3) jest wydzielone miejsce na pierwszym piętrze autobusu, aby nie przeszkadzali innym klientom w komunikacji między sobą.

Mała uwaga: tę wycieczkę przygotowało 4 pracowników firmy przez 52 godziny, z czego każdy z nas spał po 3-4 godziny dziennie. Tak, nie udało nam się zrealizować wszystkiego, co chcieliśmy z powodu siły wyższej, ale proponuję: ABSOLUTNIE KAŻDY TURYSTA, który był na tej wycieczce, otrzyma 100% zwrotu osobiście ode mnie, w biurze naszej firmy, JEŚLI zapewnia program zbierania grzybów na Mierzei Kinburnskiej innej firmy turystycznej z nie mniejszym programem pod względem ilości usług za takie same koszty jak nasz!!! Zwrócimy pieniądze, nawet jeśli okaże się, że wycieczka jest o 20% droższa niż nasza, na tych samych warunkach.

Mon, 13 Oct 2014, 21:09
аватар chernyavskiy3
chernyavskiy3

Nasi Drodzy Turyści, należy przynajmniej starać się uszanować poświęcenie każdego pracownika naszej firmy na wszystkie fizycznie możliwe 200%, a jeśli ktoś nie wie, jak ocenić czyjąś pracę, prosimy o kontakt z innymi firmami.

Z szacunkiem do każdego Turysty, Ilya.

Mon, 13 Oct 2014, 21:09
аватар ulanova3
ulanova3

najważniejsze w każdym razie to pozostać człowiekiem i szanować pracę każdego, kto
zorganizowaliśmy tę wycieczkę, bo ludzie starali się jak najlepiej, a siła wyższa się zdarza, trzeba postarać się potraktować wszystko z humorem.

Sat, 25 Oct 2014, 18:18
аватар ulanova3
ulanova3

i jeszcze jedno, zawsze stawiaj się zawsze na miejscu drugiej osoby i wtedy wiele rzeczy stanie się dla ciebie jasnych, wtedy staniesz się bardziej lojalny i łatwiejszy do nawiązania kontaktu z ludźmi i nie będziesz agresywnie i kategorycznie wypowiadać się przeciwko osobom, które tak próbowały ciężko. wszystko jest proste.

Sat, 25 Oct 2014, 18:24
аватар _386192
_386192

Znalazłem tę firmę bardzo dawno temu i byłem jednym z pierwszych, którzy uwierzyli w tę firmę i poszli z nimi, ani raz, nie dwa, nie pięć :)) potem przywiozłem tam dużo ludzi i wszyscy byli zadowoleni ! Cóż, w tym roku w maju pojechałem do tego KOSU - .... nie, to nie jest temat tej firmy, a tym bardziej, że sama mierzeja nie jest tam gotowa na turystów - nie ma nic zorganizowanego dla turystyki, trzeba się modlić do Boga żebyśmy płynęli , pomost , żebyśmy nie zawiedli, niektóre autobusy są małe, ach, po prostu blaszane ... no, itp. Uwierzcie mi, firma jest bardzo normalna i dobra, ludzie - Wika, Ilja, Siergiej Nikołajewicz - bardzo kochają swoją pracę i oddają jej wszystko, tak się składa, że ​​ich zawiedli, w ten sposób zastępuje się nazwę firmy. Zaufaj im, w Karpatach jest szczególnie dobrze !!!!to ich temat !!!!!!!!!

Thu, 18 Aug 2016, 22:37
аватар