Pytanie o Sri Lanka

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
1123 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Dołącz! Kto podróżował z tym operatorem na Sri Lankę
Moja żona i ja pierwszy raz wyjeżdżamy za granicę na wakacje, już wykupiliśmy wycieczkę, przeczytaj o Dołącz! robi się strasznie :(
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
20 subskrybenci  • spytał 2012-12-0912 lat wstecz
Odpowiedzi  •  27
аватар kapitan1084
Sami z Join up - nie latali, ale wysyłali turystów do Chorwacji, Czarnogóry, ZEA, GOA, Sri.., nie wpłynęły żadne skargi.
аватар Uvenal
W tym roku 2 razy wykupiliśmy wycieczkę od tego „organizatora wycieczek” MRAKA, zwłaszcza gdy o 2 w nocy zostaliśmy porzuceni na lotnisku na Sri Lance i tak dalej… przeczytaj naszą recenzję
аватар agent_borabora
Operator ten ma skargi na usługę, ale w każdym przypadku rozpatruje reklamacje i stara się naprawić sytuację.
Lipus, po co się teraz denerwować, bo już nie da się zmienić operatora?
Ciągle wysyłamy turystów przez Join Apa na Sri Lankę - nikt jeszcze nie narzekał, wszyscy są zadowoleni, żadnych skarg.
аватар _Viola_
Lecieliśmy z Join up, żadnych skarg, może mieliśmy szczęście. Czytaliśmy też wiele negatywnych recenzji, martwiliśmy się, ale wycieczka została już wykupiona, więc uznaliśmy, że nic nie zepsuje nam reszty i tak się stało.
аватар innysia14
Prawie wszyscy znajomi latają z Join Up. Nie ma żadnych skarg. Ale ich ceny są zawsze dobre. Ale chyba nie tylko mają nieprzyjemne sytuacje, ale i inni operatorzy…
аватар tatiana.gh
Na Sri Lankę polecieliśmy w październiku 2012 z Join Up.
Były 3 momenty, kiedy potrzebowaliśmy usług tego operatora. Transfer do hotelu, transfer na lotnisko i wycieczki. Od operatora nie wymaga się niczego więcej.
O ile oczywiście nie ma problemów.
Transfer do hotelu: zazwyczaj przewodnik transferowy opowiada o kraju, orientuje się w cenach, kursach walut itp. Nasz milczał, nieważne jak bardzo staraliśmy się z nim rozmawiać. Chociaż znał język rosyjski nieźle (w porównaniu z innymi, jak się później okazało). Ale na ofertę puszki piwa, którą zrobił mu jeden z naszych turystów, reakcja była pozytywna i podczas przeprowadzki wypił idealnie 2 puszki.
Stał się bardzo "odważny" i ŻĄDAŁ nas, kiedy zameldowaliśmy się w hotelu !!! porady. Byliśmy dość zmęczeni po locie i sięgnęliśmy po pieniądze. Wymieniając pieniądze na lotnisku dostaliśmy duże rachunki i było kilkaset rupii. Tak więc, kiedy przekazaliśmy 100 rupii przewodnikowi transferowemu Joyne Up, dosłownie powiedział: „Przyjechałeś do naszego kraju, jest biedny i MUSISZ !!! napiwek co najmniej 500 rupii!!!” Tutaj, mimo zmęczenia, wysłaliśmy go do piekła.
аватар tatiana.gh
Jak się okazało w trakcie pobytu na SHL, 100 rupii to dobry napiwek na to, że osoba naprawdę wyświadczyła niewielką, ale usługę.
Z taką chamstwem ze strony pracownika operatora spotkałem się po raz pierwszy.
Co do transferu na lotnisko. Dzień wcześniej podeszli do recepcji - nie zostawili nam informacji o czasie transferu, również w dniu wyjazdu. Zadzwonili i dowiedzieli się. Co więcej, transfer spóźnił się o pół godziny, zadzwonili też do siebie, dowiedzieli się, co jest.
Wycieczki - w ogóle nam nie zaoferowano!
Zobaczyłem też po raz pierwszy, że ludzie nie chcą zarabiać pieniędzy. Wycieczki są dość drogie od operatorów. 2-3 razy drożej niż w przypadku negocjacji z lokalnymi kierowcami, tak jak my.
аватар ludasivak
W październiku poleciałem z przyjacielem na Sri Lankę z Join Up. Bardzo zadowolony. Najpierw były 3 dni wycieczek. Na lotnisku spotkał mnie reprezentant, wspaniały człowiek, Banderas, spędziliśmy z nim cudowne 3 dni. Dużo mówił, odpowiadał na wszystkie pytania, śledził, jak dotarliśmy do naszego hotelu, oddzwonił do mnie z komórki. Ponieważ dotarliśmy do hotelu późnym wieczorem, zadzwoniłem tam i zamówiłem kolację w naszym pokoju. Więc nie mogę powiedzieć nic złego.
аватар Lanka-Lanochka
Incydenty mogą się zdarzyć na trasie od dowolnego operatora. Sam reprezentuję interesy firmy Jetwing, która przyjmuje turystów na Sri Lance, sam nie raz towarzyszyłem grupom na trasach (czasem dość ruchliwych) i wiem, że czasem awarie zdarzają się każdemu - to jest droga, " czynnik ludzki", nastrój turystów, ich zmęczenie po długim locie itp. itp.
Ważne jest, aby nie wpadać w panikę, nie myśleć, że „Jego Wysokość SPRAWA” zaaranżował kontrolę nad tobą. Pamiętaj, aby zadbać o formę komunikacji z odpowiedzialnym kierownikiem (podaj jego imię i nazwisko) w celu rozwiązania problemu, który się pojawił. powstał ... Zaopatrz się w kontakty takich ludzi, nastaw się na odpoczynek i bogactwo wrażeń .
Wtedy skończą się wakacje, pogoda będzie towarzyszyć, przewodnicy zostaną wyznaczeni rozsądnie, a towarzysze podróży będą szczerzy. Szczerze wierzę w magię dobrych oczekiwań i magię Sri Lanki. Uśmiech i uprzejmość zwracają serdeczność.
A jeśli przewodnik lub kierowca transferowy okazał się „nie w dobrym humorze”, SILNIE i SILNIE przypomnij mu: reprezentuje interesy firmy i kraju.
Na wszelki wypadek spójrz na stronę internetową Biura Turystyki Sri Lanki: www.srilanka.travel/
W razie potrzeby zawsze możesz się tam udać po pomoc. Ich numer kontaktowy to 1912. Powodzenia!
аватар Tanunik
Najważniejsze jest, aby dostroić się do pozytywów i nie oczekuj niczego specjalnego od przewodnika i osób towarzyszących. Przyjmuj wszystko z uśmiechem i zachowuj się dobrodusznie (ale nie daj się napiwkom), a jestem pewien, że ze wszystkiego będziesz zadowolony.
аватар Deuce
Latem polecieliśmy z Join UP na Sri Lankę. Wszystko było na najwyższym poziomie. Wybór przewodnika rosyjskojęzycznego, wycieczki, doskonały transfer.. Ogólnie tylko pozytywne emocje.
аватар Kfhf-2008
Na Sri Lance działa lokalny organizator wycieczek „NKAR travels & tours”, jest dziewczyna, która mówi po rosyjsku, nazywa się Alevtina Yurkovskaya, jej telefon komórkowy to +94 770495094 (skype alevtina yurkovskayu) w końcu obcy kraj ), myślę, że Alya zawsze chętnie pomoże, dotyczy to również zamawiania dodatkowych wycieczek! Życzę miłego wypoczynku, Sri Lanka nie zawiedzie, byliśmy tam w styczniu 2012, myślę, że na pewno pojadę ponownie!!!
аватар lipus
Cóż, sam sobie odpowiem, już przyjechaliśmy, zapomniałam wypisać się.
Wszystko poszło dobrze, żadnych problemów. Wycieczki zarezerwowane z mieszkańcami.
аватар shelestak4
są oszustami. kupiliśmy wycieczkę na pół roku i nie dostaliśmy się do hotelu, za który zapłaciliśmy. Co więcej, rezerwacja dla nas przeszła do innego hotelu, który jest wielokrotnie gorszy. i Join up nawet nie próbował rozwiązać problemu z nami pokojowo. po prostu w ogóle nie odpowiadają. Przyjadę z Grecji - pozwę. i prawie cały samolot jest taki jak my tutaj. lubię to
аватар Lanka-Lanochka
Może w hotelach, które zaoferowano ci podczas rezerwacji, na Lanochce jest full? Zastąpienie hotelu równoważnym to światowa praktyka.
I podobał nam się Haridra Resort & Spa by Jetwing w Wadduwie. Kiedy tam odpoczywaliśmy, turyści z „twojego” operatora zatrzymali się tam na kilka dni. w ich hotelach było za dużo rezerwacji. A dla nich klasa zakwaterowania i wyżywienia była miłą niespodzianką - nie chcieli nawet wyjeżdżać, gdy pokoje w „ich” hotelu były darmowe))
Tam i teraz nasi przyjaciele zatrzymali się na tydzień - nraaaavitsya! ;)
Zwróć uwagę na ten uroczy hotel: http://www.jetwinghotels.com/haridraresort/
pokoje są przestronne, szef kuchni jest sprytny, personel jest przyjazny, basen jest długi, 50 metrów!
аватар tyrist1962
rys123: Na lotnisku we Lwowie słyszałem, że ludzie, którzy przylecieli do Grecji, nie otrzymywali paszportów z wizami. w efekcie na Kretę nie przyleciało 15 osób – albo nie ma paszportów, albo nie ma wiz. Koszmar! Ale zaczęło się od nas po przybyciu na Kretę. Z Le Grand spotkali wszystkich z naszego samolotu, podeszli do pierwszego okienka, powiedzieli nazwę i hotel, cisza, podeszła pani i powiedziała, że ​​nie ma miejsc w naszym hotelu! Byłem w szoku i wszyscy członkowie mojej rodziny. Zapłaciłem za Nana Beach przez wczesną rezerwację i otrzymałem potwierdzenie i kupony! Moje biuro podróży nigdy nie wiedziało o takich zmianach, dzięki niej powiedziała, żeby nie ustępować i żądać równorzędnego hotelu lub lepszego. Zaoferowano nam hotel Heronisos. Powiedzieli, że 4 gwiazdki, kiedy przybyli, jestem w szoku. Nie ciągnie nawet za 2 gwiazdki, w pobliżu są kosze na śmieci, jest bardzo daleko od morza. All inclusive jest wyraźnie i nie pachnie + parasole leżaki za opłatą. Przeklinanie, zwane policją turystyczną
annyskaysata: Okropne to połączenie.Tuż przed lotem zmienili hotel, oczywiście nie zapewnili go lepiej (byli w Tunezji), w Charkowie powiedzieli jedną wersję, dlaczego nie w hotelu, który chcieliśmy, ale w Tunezji jest zupełnie inny.
tavvy : Wyleciał z Rodos 29.06.2013. Jestem z dwójką dzieci, koleżanka jest z małym dzieckiem.
аватар tyrist1962
Vika (gość) 20 czerwca 2013 Charków: Drodzy turyści, tydzień temu polecieliśmy z touroperatorem Join Up do Grecji. Radzę wszystkim nigdy nie latać z tą firmą. Mieli wylecieć z Charkowa 5 czerwca. Powiedzieli w dniu wyjazdu. że nie ma wiz a lot został przesunięty na 8 czerwca z Zaporoża z dopłatą do każdego biletu 100 euro !!!!!! A potem z dopłatą 470 euro za hotel. Na wszystkie nasze oburzenia była tylko jedna odpowiedź - jeśli nie chcesz, nie lataj, nie zwrócimy pieniędzy. Pracownicy są aroganccy, odmrożeni !!!!!
аватар tyrist1962
i więcej.. tavvy : Odlecieliśmy z Rodos 29.06.2013. Jestem z dwójką dzieci, koleżanką z małym dzieckiem. Kolega mija, a rejestracja zostaje na mnie zatrzymana, a przedstawiciel gospodarza imprezy ogłasza, że ​​.... NIE MA MIEJSC NA AIR))). No cóż przysłali mniejszy samolot, no się stało... a my (15 osób) - po 3 dniach inną linią Przedstawiciele Join up (podobnie jak Aviatrans) NIGDY nie kontaktowali się z nami przez 3 dni. Po przybyciu na Ukrainę nie spotkali się.
аватар equalizer
13 sierpnia około 30 turystów, którzy kupili bilety „Join Up!”, nie mogło polecieć z Charkowa do Dubaju. Poinformował o tym TourDom.ua szef sieci biur podróży „Aiti-tour” Jurij Awdiejew. Według niego, w punkcie odprawy flydubai klientom powiedziano, że nie mają rezerwacji. W rezultacie samolot wystartował bez tych turystów. Uzyskaj wyjaśnienia od przedstawicieli „Join Up!” w ciągu dnia pracy pan Avdeev zawiódł. Według dwóch naocznych świadków pracujących w innych OT tego, co wydarzyło się na lotnisku w Charkowie, ludzie byli bardzo oburzeni i zagrożeni skandalem. Późnym popołudniem obiecano im wystawić bilety na kolejny lot flydubai z Charkowa 16 sierpnia. O godzinie 18:40 pasażerowie, którzy nie odlecieli, nadal przebywali w terminalu.
Na Dołącz! odmówił komentarza. Menedżer ds. PR Olga Tiszczenko powiedziała, że ​​jest na wakacjach i przekierowała korespondenta TourDom.ua do Nikity Karpenko z działu marketingu. Stwierdził, że nie ma informacji o takim zdarzeniu. Ale kobieta, która odebrała telefon komórkowy MTS Jurija Alby i odmówiła identyfikacji, powiedziała: „To jest nasze pryncypialne stanowisko – nie komentuj niczego na stronie TurDom”.
flydubai zobowiązał się do
аватар karpova42
To są szarlatani!! Zapłaciwszy za hotel w Begnot, przywieźli nas do marvila w przeciwnym kierunku, wysadzili nas bezczelnie i powiedzieli, że to dla nas najlepsza opcja !! Hotel poniżej poziomu oceanu po drugiej stronie ulicy! Gburowata postawa, brak odpowiedzi na roszczenia !! Było nas 9, następnego dnia przybyli tacy ludzie - byli oburzeni, nie rzucili fajki i nie robili, co chcesz !!
аватар karpova42
Nigdy nie lataj z tą firmą, nawet jeśli żaden inny operator nie ma biletów. Radzę przełożyć lub przepłacić, ale nie dołączać !! Spokój jest ważniejszy! Nigdy nie widziałem czegoś takiego w moich podróżach! Przyłącz się po raz pierwszy i ostatni!
аватар agent_borabora
Połączenia dotrzymują obietnic mniej więcej przez połowę czasu. Pozostałym 50% urlopowiczów nie zwraca się nawet wypłaconych pieniędzy, nie mówiąc już o odszkodowaniu moralnym.
Nadal można jechać z nimi do Egiptu, ale w żadnym wypadku ani Lanki, ani Zjednoczonych Emiratów Arabskich, ani innych krajów wizowych.
аватар qualityjoinup
Szanowni użytkownicy serwisu, zwracamy uwagę, że grupa biur podróży Dołącz do UP! obejmuje multidyscyplinarnego touroperatora Join UP! i sieć franczyzowa - Dołącz do UP! Biuro podróży. Bardzo ważna jest dla nas opinia turystów o jakości obsługi w biurach podróży Join UP!, a także jakość produktu turystycznego Join UP!
аватар t-travel
Tego lata spędziłem wakacje na Krecie, Rodos i Teneryfie, a wszystkie 3 razy z Joyne up. Generalnie nie ma żadnych skarg, wszystko super szybko i sprawnie. Znakomici gospodarze. Wszystkie powiadomienia są terminowe i jasne. Więc mogę tylko polecić. I z doświadczenia podróżowania z innymi wycieczkami. Operatorzy, mogę powiedzieć, że każdy ma siłę wyższą, ale czasami zawodzi tylko czynnik ludzki. Tak więc w tym roku Joynam 5+++!!!
аватар konderovaelena
Wracaliśmy ze Sri Lanki z Koggala do Vladj ze wspólną aplikacją, sam operator był bardzo zawiedziony.. byliśmy 3 godziny drogi od lotniska, no, plus rejestracja 1 godzina.. byliśmy zmuszeni wyjechać 8 godzin wcześniej, natomiast autobus spóźnił się dokładnie godzinę!!!Przyjechał pusty, tj. nie turyści ainowaty!!bez wyjaśnień i wyjaśnień z bezczelnym uśmiechem,a wszyscy są już źli przez ponad GODZINĘ w hali na walizkach, a przedstawiciel głupio nie odbiera telefonu!!!liczy się jako dzień. Teraz o przyjeździe do hotelu bez korków zajęło nam 5 godzin, a potem domagali się od nas napiwków zarówno dla kierowcy jak i osoby towarzyszącej!!! dzień kiedy wpadli w panikę i zadzwonili do siebie.. nie dbają o ciebie :((nic jak zapytasz to nie będziesz wiedział!!! Lepiej wybrać innego operatora na Sri Lankę!!
аватар qualityjoinup
Droga Konderowaeleno,
Przepraszamy za to, że Twoje wakacje były w cieniu i to pozwoliło Ci dodać negatywnego wrażenia na temat pracy firmy. Zawsze staramy się podnosić jakość świadczonych usług, a Twoja opinia jest dla nas ważna. Prosimy o kontakt pod adresem e-mail [email protected] ze szczegółowym opisem sytuacji i numerem wniosku. Na pewno zbadamy tę sytuację i podejmiemy wszelkie niezbędne środki.
аватар zinovyevau
Chcę zostawić recenzję o przewodniku po Sri Lance o nazwie Marinda. zarezerwowałem wycieczkę, która obejmowała trzy dni wycieczek i siedem dni wakacji na plaży. pierwsze dwa dni z przewodnikiem nie zrozumieliśmy jakie są ceny na Sri Lance (przewodnik pierwszy wybiegł z autobusu a w Sinhala od razu mówiąc, że ceny są za owoce na targu, albo za wypożyczenie spódnic w świątyni, albo za obiad (który zapłaciliśmy) niezależnie) podniesiony co najmniej trzy razy.
zorientowaliśmy się, że daliśmy się oszukać, gdy rachunek za lunch został wniesiony z 15% VAT (choć ani w menu, ani na rachunkach innych turystów tego nie widzieliśmy), a gdy zwróciliśmy się do administratora instytucji, po prostu usunęliśmy z konto 15% i nasz przewodnik bardzo się niecierpliwił) a resztę programu podał minimum informacji a gdy pojechaliśmy do hotelu nad oceanem nie pożegnał się wysiadł z auta i wyszedł (rozmawialiśmy do siebie po rosyjsku, ale jak bardzo później zdaliśmy sobie sprawę, że zrozumiał, że wszystkie nasze skargi są w jego kierunku.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Sri Lanka
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już