Nie wiem, co jest gorsze

Pisemny: 19 styczeń 2020
Czas podróży: 10 — 18 grudzień 2019
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 5.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 10.0
Hotel został wybrany na podstawie przystę pnej ceny. Zrozumieliś my, ż e nie bę dzie luksusowych warunkó w. Począ tkowo osiedliliś my się w pomieszczeniu, w któ rym nie ma ś wiatł a w toalecie, w toalecie nie ma spł ukiwania - po reklamacji przeniesiono nas do mniej lub bardziej przyzwoitego (jest podgrzewacz wody, klimatyzacja i wentylator od udogodnienia). Ś niadanie był o wliczone i przy okazji jedzenie pyszne, ale trzeba na nie poczekać.40 minut (bez przesady, tutaj nikomu się nie ś pieszy).
Ocean jest bardzo blisko to jedyny plus. Có ż , mniej lub bardziej przyjazny personel. Jest wi-fi.
Nastą pił a nieprzyjemna sytuacja: pewnego dnia mą ż zamó wił.4 pozycje na ś niadanie i je zjadł , po czym powiedziano nam, ż e musimy dopł acić.1100 rupii, bo kaucja za ś niadanie wynosił a 500 rupii (tylko za minutę jest tylko 500 musli, czy to ż ucie suchej karmy? Dlaczego zasady są ogł aszane pó ź niej? ), gdzie takie informacje są napisane, nam też nie pokazano.

Pokoje sprzą tane są tylko za pienią dze.
Przed wyjazdem zamó wiliś my i zapł aciliś my za lunch boxy, bo w samolocie nie serwują jedzenia. Pudeł ka na lunch okazał y się być dokł adnie poł ową tego, za co zapł aciliś my, i zauważ yliś my to zbyt pó ź no. Zostawiony gł odny i zł y, musiał kupić jedzenie w samolocie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał