Pobyt w hotelu jest dobry, ale sam hotel pozostawia wiele do życzenia.

Pisemny: 28 listopad 2016
Czas podróży: 10 — 19 listopad 2016
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 6.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Wynik nie bę dzie jednoznaczny. Odpoczywaliś my w listopadzie 2016, hotel został wybrany na podstawie opinii i zdję ć turystó w. Zacznę od dobra. Lokalizacja hotelu jest doskonał a, z jednej strony jest cicho i nikt nie przeszkadza, z drugiej jest ż ycie (market i kawiarnie). Był em pod wraż eniem szykownego terenu hotelu, któ ry jest ogrodzony i strzeż ony, duż y, czysty, zadbany, duż o zieleni i ż ywych stworzeń , zawsze bę dziesz miał komfortowy wypoczynek, niezależ nie od iloś ci goś ci. Ś wietna plaż a, czysta, prawie pusta, bez napastowania, chociaż sprzedawcy szalikó w/pamią tek przychodzą od czasu do czasu, ale nie są nachalni. Beachboys stoją nieopodal przy wejś ciu/wyjś ciu na plaż ę , czę stują ich kokosami i skromnie proponują wycieczki. Hotel pysznie gotuje, kto nie lubi pikantnych potraw nie bę dzie gł odny, wybó r potraw jest duż y, szczegó lnie zadowolone był y desery. Z animacji wieczorami ktoś gra i ś piewa, cał kiem przyzwoicie i nie denerwują co. Chcę zauważ yć , ż e ci, któ rzy szukają tu „ruchu”, są pod niewł aś ciwym adresem.
Hotel jest spokojny, momentami przypominał nawet dom opieki. Ale dla nas osobiś cie jest to plus, a nie bycie wiecznie mł odym w „towarzyszu” pijanych i nieodpowiednich. A teraz nie przyjemne chwile. Bardzo rozczarowany pracą personelu recepcji. Wzię liś my standardowy pokó j z widokiem na ogró d. Osiedliliś my się z wyprzedzeniem, ALE...Pierwszego dnia zamieszkaliś my z mę ż em w pokoju z oddzielnymi ł ó ż kami, poprosiliś my o jedno podwó jne ł ó ż ko (uważ am to za cał kowicie rozsą dny wymó g, bo w dokumentach tak jest jasne, ż e podró ż ują mą ż i ż ona, o tym samym nazwisku, a nie w podeszł ym wieku, to mogł o to wzią ć pod uwagę ). Zostaliś my zamienieni na pokó j z widokiem na ogrodzenie. Ponownie zaż ą daliś my zmiany numeru, zaoferowano nam nastę pnego dnia. A nastę pnego dnia zamarynowaliś my nas przez pó ł dnia z obietnicą wydania numeru, unikają c nas i udają c, ż e nie rozumieją , o co chodzi. Dopó ki nie zaż ą dali szefa, sprawa nie został a rozwią zana. Nasuwa się jeden wniosek - czekali na pienią dze.
Sprzą tanie w pokojach jest straszne, choć jeź dzili dwa razy dziennie (a potem w celu zbierania napiwkó w). Zmienili tylko rę czniki, lekko wytarli wodę w ł azience i poś cielili ł ó ż ko, ł ó ż ko był o zmieniane, wydaje się , ż e co kilka dni, a piasek na podł odze pozostał taki, jak był . Moż na by poprawić iloś ć pokoi (nie mam na myś li wnę trza i stylu pokoju), ale rę czniki, poś ciel, meble, materace na leż akach trzeba wymienić . Jeszcze raz o personelu - kelnerzy, na począ tku wszystko był o w porzą dku, szybko podeszli, podali, nalali kawę . Ale po kilku dniach, nie czekają c na napiwek od nas, zaczę li ignorować (moż na był o prosić pię ć razy o kawę i dł ugo czekać , aż stó ł zostanie podany). Nie rozumiem tego nastawienia w tym przypadku, przyjechaliś my do bufetu, a nie do restauracji z indywidualnym zamó wieniem, a praktyka wię kszoś ci tych restauracji nie przewiduje napiwkó w. Dali - dobrze, nie dano - to nie znaczy, ż e nie wykonujesz dobrze swojej pracy.

Ta sama historia z leż akami/rę cznikami, a raczej z tymi, któ rzy je przynoszą . Po raz kolejny nie ż ą daliś my, aby coś specjalnego został o zrobione pod naszym kierunkiem, to jest praca personelu i powinno to być zrobione domyś lnie. W dniu wyjazdu kolejna „niespodzianka”. Jak nam powiedziano, po wymeldowaniu nadal moż emy korzystać z terenu hotelu, a nastę pnie wzią ć prysznic i zebrać się we wspó lnej ł azience, któ ra należ y do basenu. Basen czynny jest do 20:00, a drzwi do strefy prysznica zamykane są o 19:00. Ponadto nie ma ciepł ej wody i rę cznikó w (a w naszych czasach w pokoju kobiet w ogó le nie był o wody bez uprzedzenia). Drobiazg, ale nieprzyjemny. Warto zwró cić uwagę na bagaż w dniu wymeldowania, jeś li nie wyjdziesz od razu, to oddajesz swoje rzeczy do recepcji, gdzie zgodnie z pomysł em powinny na Ciebie czekać w przechowalni . Ale nie, zostaną wyprowadzeni pod murem przy bramie i bę dą tam stać przez pó ł dnia.
Przy bramkach jest ochrona, nie wycią gną go z ulicy, ale każ dy, kto chce, moż e do nich wejś ć , a wychodzą cy moż e (choć przypadkiem) wrzucić samochó d do bagaż u.
Hotel wart uwagi, ale obsł uga kiepska, choć to chyba problem wszystkich hoteli na Sri Lance.
Ogó lnie reszta nadal był a dobra, dzię ki naturze, oceanowi, ludziom poza hotelem i samej atmosferze pobytu na wyspie. Zalecamy, aby nie zaniedbywać usł ug mieszkań có w, zabiorą Cię do sklepu po alkohol w przystę pnej cenie, zaproponują kawiarnię i zorganizują wycieczki taniej niż organizator wycieczek wygodny samochó d z klimatyzacją . Zalecana.
Czy jeszcze tu wró cimy - to nie jest wykluczone.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał