Zapłać Natalii, aby nie zrujnować wakacji

Pisemny: 2 październik 2023
Czas podróży: 9 — 23 lipiec 2023
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 7.0
Zarezerwowaliś my pokó j dwuosobowy. Kupon wskazał nam, ż e pokó j dwuosobowy miał balkon. Po przybyciu do hotelu jako pierwsi podję li decyzję , nawet dowiedział am się po wł osku, ż e chcę pokó j z balkonem. W efekcie od naszego przyjazdu mł odemu mał ż eń stwu przydzielono normalny pokó j z balkonem, matce z dorosł ą có rką duż y pokó j bez balkonu, innej rodzinie duż y pokó j, a mojemu 75-letniemu Dostaliś my z mę ż em 8-metrowy pokó j jednoosobowy, 212 na 2. pię trze bez balkonu. Wtedy jeszcze nie wiedzieliś my, ż e to pokó j jednoosobowy i poprosiliś my o pokó j z balkonem, ponieważ przyjechaliś my z osobą starszą na 14 dni i nie planowaliś my ż adnych wycieczek. Kierownik hotelu Marco chciał mu dać normalny pokó j, spojrzał na Natalię , jego asystentkę , a ona pokrę cił a gł ową . Nie dawaj. Miał o się wraż enie, ż e to ona zarzą dza hotelem, a nie Marco. Natalia stwierdził a, ż e ​ ​ jeś li chcemy pokó j z balkonem, musimy dopł acić.10 euro dziennie. I ż e nie ma wolnych pokoi.
Nastę pnego dnia zobaczyliś my, ż e pokojó wki sprzą tają wolne pokoje, poszliś my do recepcji i powiedzieli, ż e są pokoje. Natalia powiedział a, ż e ​ ​ za pozostał e 13 nocy musimy dopł acić.130 euro. Byliś my w beznadziejnej sytuacji, nie mogliś my przez dwa tygodnie przebywać w jednej celi 8-metrowej, z poł ową stoł u, jedną szafką nocną , praktycznie z jednym podejś ciem do ł ó ż ka. . Po prostu nie mieliś my gdzie poł oż yć swoich rzeczy. Gdybyś my otrzymali pokó j dwuosobowy, nie prosilibyś my o balkon.
ABY NIE Zepsuć sobie wakacji i nie liczyć dni do wyjazdu, ZAPŁ ACILIŚ MY 130 EURO I NATYCHMIAST ZNALEZILIŚ MY POKOJOWY POKÓ J, W KTÓ RYM BEZPIECZNIE SPĘ DZILIŚ MY WAKACJE. Nie otrzymaliś my ż adnego rachunku ani czeku.

Poza tym podobał mi się hotel, podobał o mi się jedzenie, wszyscy byli uprzejmi, dobrze sprzą tali. Ale nastę pnym razem nie pojedziemy do tego hotelu, bo Natalia, gł ó wna asystentka Marco, to chyba dobry psycholog, wybiera ofiary, od któ rych moż e wycią gną ć dodatkowe pienią dze.
Tak i bą dź ostroż ny przy pł aceniu podatku, tutaj Natalia moż e ró wnież wzią ć wię cej. Nie na 7 dni pobytu, ale na 14.
Bardzo nieprzyjemny posmak. To nie był nasz pierwszy raz we Wł oszech i zawsze okazaliś my szacunek osobom starszym.
A mimo to hotel jest dla nas trochę daleko od morza.
Mniej danych
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар