Dewastacja w pokojach, mrówki na śniadanie

Pisemny: 21 sierpień 2019
Czas podróży: 28 lipiec — 7 sierpień 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 6.0
Podobał mi się hotel wedł ug opinii i wedł ug informacji na stronie internetowej hotelu. Po odpoczynku jestem pewien, ż e rosyjskoję zyczni wł aś ciciele hotelu sami piszą pozytywne recenzje o swoim hotelu na ró ż nych stronach internetowych.
Po przybyciu do hotelu stwierdziliś my, ż e w pokoju nie ma sejfu, chociaż został o to zadeklarowane na stronie internetowej organizatora wycieczki, za poś rednictwem któ rego dokonano rezerwacji. Na pytanie o dostę pnoś ć sejfu gospodyni najpierw odpowiedział a, ż e ​ ​ nie ma czasu na rozmowę w tej sprawie, a potem, ż e „ogó lnie jesteś z agencji! ” Jak to powinno wpł yną ć na usł ugę , nie jest jasne. Mó wiono też , ż e jeś li nagle coś nam się nie spodoba, to zawsze moż emy opuś cić hotel, bo potrzebują pokoi dla nowych goś ci.
Pokó j wymaga remontu, w ł azience nie był o zamka, otwó r zamka był zaklejony kartką ; na zewną trz muszla klozetowa był a myta, ale zapach był nieprzyjemny; tynk spadał z sufitu. Prysznic przeciekał we wszystkich kierunkach.

Z pytaniem o sejf zwró ciliś my się do przewodnika hotelowego i obiecano nam, ż e ten problem da się rozwią zać , ż e wł aś ciciel hotelu ż ał uje tego, co nam powiedziano i wyraził chę ć podchodzenia do nas i przeprosin. Niestety tak się nie stał o, ale zepsuta konewka pod prysznicem został a wymieniona w pokoju i umyta toaleta.
Trzy dni pó ź niej przeniesiono nas do innego pokoju. Po przeprowadzce do innego pokoju okazał o się , ż e w nim też nie ma sejfu, prysznic też był zepsuty, zamek w ł azience też był zepsuty i jedno gniazdko przy ł ó ż ku nie dział ał o.
Poszedł em do recepcji i zapytał em, dlaczego trzeba był o przenieś ć ludzi do innego pokoju, jeś li tam też nie ma sejfu. Na co gospodyni odpowiedział a, ż e ​ ​ nie pamię ta, w któ rych pokojach miał a sejf, a w któ rych nie. Pró bował em wyjaś nić , czy prysznic moż na naprawić ró wnież w tym pokoju, ale w odpowiedzi usł yszał em tylko krzyki, ż e mogę opuś cić hotel z moimi rzeczami.
Ta reakcja był a bardzo nieprzyjemna, zwł aszcza, ż e ​ ​ miał a miejsce w obecnoś ci innych goś ci hotelowych. Musiał em zadzwonić do Moskwy, aby powiedzieć organizatorowi wycieczki o tym problemie. Dopiero nastę pnego dnia w naszym pokoju zainstalowano sejf. Niestety prysznic i gniazdko nadal był y zepsute.
Ś niadanie w hotelu jest bardzo sł abe, kawa okropnie smakuje. Ponadto mró wki czują się komfortowo na stole, na któ rym znajdują się talerze z jedzeniem!
Nie są dzę , ż e ten hotel zasł uguje nawet na 2 gwiazdki.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał