Fałszywe gwiazdy touroperatorów

Pisemny: 23 grudzień 2011
Czas podróży: 1 — 7 grudzień 2011
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Panie i Panowie, jeś li przeczytaliś cie poprzednie dobre recenzje o tym hotelu i zainspirowalicie się , to zrelaksuj się - rzeczywistoś ć nie jest tak pię kna w rzeczywistoś ci. Zacznijmy od noclegu, zameldowanie przebiegł o szybko, chociaż sok powitalny z hotelu przywieź liś my, gdy już biegliś my po eskortę z walizkami - musiał em wypić jednym haustem w biegu. Hotel jest zwarty, otoczenie jest nieobecne jako takie, dziedziń ce są mał e, wypeł nione w wię kszoś ci bezczynnymi, ale nieporę cznymi fontannami. Jest kilka leż akó w i tylko przy mał ym basenie. Nie obserwuje się szczegó lnej ż yczliwoś ci i dobrej woli ze strony personelu, w przeciwień stwie do niektó rych innych hoteli na Goa. Przez cał y pobyt w hotelu tylko pracownik hotelu, któ ry zamiatał podwó rko, pytał o wraż enia z ż ycia tutaj. Liczba W zasadzie liczba niezł a, 2 ł azienki, 2 telewizory LCD, sejf, garderoba. Nasz pokó j miał.2 mał e balkony, któ re mogł y pomieś cić maksymalnie 2 osoby stoją ce. Był mini-bar, ale z cał kowitym brakiem treś ci. Woda pitna był a regularnie dostarczana, codziennie 1 litr na osobę (nie pij wody z kranu - jest najeż ona! ). Suszarka do wł osó w jest starannie schowana w szufladzie pod umywalką . Meble nie są nowe, rozkł adana sofa jest wyją tkowo niewygodna do spania. Ł ó ż ko natomiast jest bardzo wygodne, szerokie i spodoba się tym, któ rzy lubią twarde materace. Nie podobał o mi się to: Kiedy zameldował em się w pokoju, okazał o się , ż e są tylko 2 uż ywane rę czniki na 3 osoby (z tych, któ re są wydawane przy basenie - są liliowe). Ale najgorsze jest to, ż e poś ciel, czyli prześ cieradł a, poszewki na poduszki i poszwy na koł dry, są dzą c po ich wyglą dzie, pozostał y po poprzednich lokatorach z plamami z krwi, potu i szminki. Jednocześ nie nasz touroperator zapewnił nas, ż e spanie na brudnej poś cieli to narodowa cecha indyjskich hoteli. Poza tym trzy razy musiał em kł ó cić się w recepcji i walczyć o każ dy przedmiot z osobna. Dopiero po zagroż eniu, ż e porozmawiam z kierownictwem pó ź nym wieczorem, przynieś li nam wszystko, czego potrzebowaliś my. Po takich tań cach z tamburynami nie był o już ż adnych specjalnych narzekań na codzienne sprzą tanie - zostaw nam poś ciel i nie dotykaj jej, dopó ki nie wyjdziemy. Na tle takiej usł ugi grzyby wyrastają ce gwał townie z wilgoci wywoł ał y jedynie uś miech. Posił ki Posił ki podawane są w formie bufetu. Ś niadanie nie zadowoli Cię ró ż norodnoś cią . A jeś li nie weź miesz pod uwagę specyficznych dań kuchni indyjskiej (nie wszystkim spodoba się taka ostroś ć ), to bę dą tylko 2-3 dania, któ re zjesz do koń ca wakacji (jajecznica, pł atki, czasem owsianka i naleś niki). Nie polecamy stoł owania się w hotelu, ze wzglę du na wysoką cenę i kiepski asortyment (obiadowy bufet za trzy kosztował.2200 rupii, mimo ż e nie był o duż o do jedzenia). Rozrywka Nie ma specjalnej rozrywki, moż e na lepsze. W telewizji nie ma rosyjskich kanał ó w, ale jest kilka kanał ó w, któ re przez cał y wieczó r pokazują dobre hollywoodzkie filmy po angielsku z angielskimi napisami. Morze Wspaniał a plaż a i ciepł e morze nie są daleko - nie wię cej niż.15 minut na piechotę . Morze i plaż a są stosunkowo czyste. Ratownicy zawsze siedzą na wież ach, nie wiadomo, kto jest ratowany, ale ich obecnoś ć powinna chyba uspokoić . W przeciwień stwie do mał ych handlarzy bezpań skie psy nie są agresywne. Widziano tylko jedną krowę , i to już wtedy pod nadzorem wł aś ciciela. White Sands Na plaż ę hotelu White Sands tam iz powrotem dowozi się bezpł atnie z recepcji do recepcji hotelowym samochodem osobowym, dumnie zwanym Shuttle. Liczba miejsc to tylko 4, personel hotelu z przyjemnoś cią umieś ci wszystkie 5-6 osó b, w zależ noś ci od wersji. Rę czniki wydawane są w nieograniczonych iloś ciach przy kasie przy basenie. Poszliś my tylko 1 raz, resztę czasu szliś my do najbliż szego na piechotę . Internet Internet jest bezpł atny, hasł o zmienia się codziennie, dlatego o kartę internetową trzeba codziennie pytać w recepcji. Odbió r w odległ ych pokojach jest bardzo sł aby, w recepcji lub na basenie jest lepszy. Wniosek Hotel wyraź nie nie jest zgodny z deklarowanymi 4 * - wszystko to jest wymysł em touroperatoró w. Jej sufit to 2* lub 3* z duż ym nacią giem.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał