Pytanie o hotel Estrela Do Mar Beach Resort 3*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
4 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
Co zrobić, jeśli biuro podróży świadczyło klientowi usługi złej jakości?
Biuro podróży Vival tour Odessa, Grecheskaya 22 - menedżer biletów lotniczych Bojko Galina sprzedał niekompletny pakiet dokumentów podróży, co spowodowało szkody materialne u jej klienta. Kierownictwo nie odpowiada na skargi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
4 abonent  • zapytał 2014-01-0911 lat wstecz
Odpowiedzi  •  3
аватар xeops
Napisz recenzję o nich i zbierz dokumenty dla sądu.
аватар Pachok
Napisz reklamację w całym formularzu i wyślij ją do TA pocztą z powiadomieniem. Wskaż w nim, które klauzule umowy kierownik naruszył, swoje wymagania i dodaj zdanie, że w przypadku odmowy lub braku odpowiedzi pójdziesz do sądu.
Jeśli nie ma odpowiedzi, udaj się do sądu.
аватар Dant1K
1) Zachowaj wszystkie rachunki i umowy.
2) Zatrudnij prawnika.
3) A potem sam wszystko wyjaśni.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Estrela Do Mar Beach Resort 3*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już