Jak to naprawdę było...

Pisemny: 16 luty 2011
Czas podróży: 31 styczeń — 13 luty 2011
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 5.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 7.0
Cześ ć ! Odpoczywaliś my razem z mł odym mę ż czyzną przez 2 tygodnie.
Poszliś my od touroperatora Intourist. Przynieś li to, szybko postawili, ale pokoje są oczywiś cie skromne w ogó le, jak na zdję ciu. Resztę szpecił y zł e maniery personelu, któ ry zaczą ł wstawać o 7-7.30 rano i gł oś no mó wić , tupać po schodach, grzechotać naczyniami i innymi sprzę tami AGD! Jeś li chcecie spać to trzymajcie się z daleka od kuchni i restauracji! Ś niadania, jeś li są wliczone, to napoje, tosty, dż em, masł o, reszta na zamó wienie (bekon, jajecznica), ale tanio. Poł oż enie hotelu blisko pię knego morza, ale ś cież ka biegnie obok ś mierdzą cych krzakó w. Sam hotel jest w zieleni i kwiatach, przytulny i pię kny. Basen jest czysty! Teraz gł ó wna wada: kradzież ! Niestety trafiliś my na ukradziony nam ł ań cuszek i diamentowy wisiorek, wycią gnię ty z torby. Strata nie został a odkryta od razu. Kierownik został ostrzeż ony, ale nie pomogli nam w ż aden sposó b i nie zrekompensowali straty...To był szok !! ! Ogó lnie korzystaj z sejfó w, zamkó w i innego sprzę tu zabezpieczają cego, ale lepiej tego nie robić zabierz ze sobą drogie rzeczy! Osobno, jeś li chodzi o organizatora wycieczek, byli niezadowoleni z jakoś ci usł ug, był o to szczegó lnie odczuwalne, gdy nasz lot był opó ź niony, a my zostaliś my ostrzeż eni pó ź no, a potem cał kowicie zniknę li! Gdybyś my nie mieli lokalnej karty SIM, nie wiadomo, w jaki sposó b mieliby się z nami skontaktować ! Na szczę ś cie oboje mó wimy po angielsku i mogliś my porozumieć się z miejscowymi, ale samo poczucie „porzucenia” „oboję tnoś ci” touroperatora dał o nieprzyjemny posmak! W sumie bą dź ostroż ny! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał