Nie psuj swoich wakacji

Pisemny: 17 sierpień 2018
Czas podróży: 21 lipiec — 11 sierpień 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Plusy:
niedaleko od morza, naprawdę.500-700 metró w (któ rą drogą jechać , chodnikó w jest mał o, w zasadzie trzeba tupać po jezdni).
Teren zielony jak wszę dzie na Zakynthos.
200 metró w do mini marketu (przyzwyczajeni do naszych sklepó w, przerazicie się tym, ale wtedy dowiecie się , jak znaleź ć coś do jedzenia).
Plac zabaw z rosyjskiego zaplecza z lat 80-tych, choć moje dzieci lubił y huś tać się w cieniu starych drzew oliwnych.
Minusy:
smró d zaniedbanego jeziora z gę stą zieloną pienistą gnojowicą na wierzchu,
Do placu zabaw przylega zagroda z imponują cą liczbą gę si, wię c zapachy w tym hotelu są nadal takie same.

W ostatnim tygodniu naszych wakacji (poł owa sierpnia) dodał zapach toalety. Znajomy wł aś ciciel baru wyjaś nił , ż e opró ż nianie beczek kanalizacyjnych jest drogie, wię c wiele zaniedbanych hoteli cią gnie do koń ca.
hotel jest stary (skrzypią ce ł ó ż ka i domowe szafki z pł yty wió rowej z surowymi krawę dziami),
jest na pierwszy rzut oka przytulny mał y zielony taras, ale bloki pokoi są usytuowane tak, ż e od okna sypialni do tarasu są siada jest 1.5 metra (my mieliś my szczę ś cie, ż e nasi znajomi z dorosł ym dzieckiem byli w są siedztwie, wię c moje kochanie mieliś my okazję spać , u niej też nie siedzieliś my zbyt dł ugo na tarasie, bo są siedzi po drugiej stronie mieli troje dzieci).
Naczynia w domku na zapas: 4 kubki, 4 talerze itp.
Sł abo sprzą tali (na mokrej podł odze po myciu widoczne był y plamy z soku i wł osó w itp. ) i w moim przypadku rzadko. Jak się okazał o, sprzą taczka pracuje tylko do obiadu i decyduje, z któ rej strony wygodnie jej posprzą tać pokoje. Sprzą taczka przyszł a do naszego pokoju o godzinie 1:30 (dziecko spał o w cią gu dnia) i wyszł a, bo Nie zapewnił em sprzą tania. Po tym, jak nie byliś my sprzą tani przez 4 dni, poprosił em o to gospodynię (bez skarg). Obrzucili mnie wiadrem bł ota i nazwali mnie kł amcą . Bardzo dziwni ludzie. Moim zdaniem proś ba o posprzą tanie czasem do pierwszej po poł udniu nie jest katastrofą .
Zwł aszcza we wczesnych godzinach porannych jest bardzo gł oś no z drogi. Obudził em się wcześ nie.
Klimatyzacja za dodatkową opł atą .

Wifi jest sł abe. Do pokoju (mieliś my czwarty, czyli obok recepcji) koń czy się , ale nie ma sensu. Moż esz skorzystać z recepcji, ale pracują.3 godziny przed obiadem i trzy godziny po obiedzie. Jeś li nie zdą ż ył eś na czas, moż esz usią ś ć pod drzwiami zamknię tej recepcji w upale z widokiem na ś mierdzą ce jezioro. Podczas sesji komunikacyjnej nie ma moż liwoś ci zabrania dzieci z lodami lub zamó wienia czegoś dla siebie w kawiarni, co wyglą da dziwnie jak na 4*. Korzystaliś my z internetu w restauracjach, okazał o się to o wiele wygodniejsze.
Nie ma też usł ug pralniczych, co jest niedopuszczalne dla 4 *, ponieważ sami się pozycjonują .
Nawiasem mó wią c, na naszą proś bę nie mogli potwierdzić statusu 4*. Dali mi jakiś dokument dotyczą cy prowadzenia dział alnoś ci hotelarskiej od 2005 roku. W tym samym czasie wszystko dział o się z przedstawicielami Mouzendis Jeanne. Energicznie skinę ł a gł ową .
I poprosiliś my o potwierdzenie, ponieważ poproszono nas o zapł acenie podatku turystycznego gotó wką na podstawie statusu 4*. W efekcie otrzymaliś my kartkę o zapł acie, wypeł nioną odrę cznie. I wrzeszczą ca obraź liwa gospodyni, bo chciał em zapł acić wedł ug danych przez mó j bank internetowy. Nawiasem mó wią c, ż aden rosyjski urlopowicz na plaż y nie wiedział o takim podatku. Oznacza to, ż e wszystkie przyzwoite hotele uwzglę dniają ten podatek w kosztach utrzymania.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał