Hotel nie uzasadnia swoich deklarowanych gwiazdek i wysokiej ceny.

Pisemny: 4 wrzesień 2019
Czas podróży: 2 sierpień — 1 wrzesień 2019
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Hotel został wybrany, jak mó wią , ze wzglę du na dawne czasy. Zatrzymaliś my się w tym hotelu kilka razy z naszą rodziną . Wszystko zmienił o się na gorsze. Instalacja wodno-kanalizacyjna i klimatyzatory w pokojach stają się bezuż yteczne i wymagają wymiany. Technicy hotelowi są pomocni, ale sprzę t jest bardzo stary. Restauracja nie ma już pię knej prezentacji potraw, przypomina jadalnię , ograniczony wybó r dań , dania nie są smaczne, owoce są ograniczone i niskiej jakoś ci. Gł ó wny kelner w restauracji nie zna ję zykó w, nie moż e porozumieć się z goś ć mi.

Bar przy basenie ró wnież pozostawia wiele do ż yczenia: wiele napojó w jest wykluczonych z systemu all incl, barmani są nieprofesjonalni. Wybraliś my się na wycieczkę - dostaliś my pudeł ko Lanche, w któ rym nie był o absolutnie nic. Wyglą da na to, ż e hotel oszczę dza na wszystkim. Dyrektor hotelu sprawia wraż enie szalonego: cał y czas biega po hotelu z kró tkofaló wką i krzyczy na wszystkich.

Personel wyglą da na nę kanego, nie uś miecha się tak, jak kiedyś.

Mimo wpł aconych sporych pienię dzy reszta nie był a radosna. Hotel nadal istnieje ze wzglę du na swoje poł oż enie, pię kny budynek, styl cał ego hotelu i bardzo przyjemne Beauty Spa.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał