Oczywiście nie 5 gwiazdek! ! !

Pisemny: 14 lipiec 2019
Czas podróży: 5 — 14 czerwiec 2019
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Myś lę , ż e powinienem zaczą ć od jedzenia, po prostu dlatego, ż e uderzył o mnie najbardziej i do gł ę bi! Jeś li jesteś przyzwyczajony do przecię tnego bufetu z przyzwoitym wyborem dań i ró ż norodnoś cią porcji, moż esz po prostu o tym zapomnieć . Wszystko, czego nie zjadł eś dzisiaj, jutro zostanie ci ponownie podane. Podobno chł opaki dział ają na zasadzie „zero waste”. Chcesz mię so? Ż aden problem! ! Zrobią ci siedem rodzajó w kotletó w i bę dą je inaczej nazywać . Czasami jedzenie jest po prostu niemoż liwe. Soki są obrzydliwe, trzeba był o je rozcień czyć wodą , ż eby nie był o tak kwaś ne. Na szczegó lną uwagę zasł ugują dania. Nie wiem, jak to myją , ż eby na filiż ankach kawy był y ś lady czerwonej szminki jakiejś mił ej pani. Instrumenty nigdy nie był y dobrze umyte.
Przeką ski. To tylko rodzaj puszki! ! Nawet podstawowe ogó rki są po prostu wysuszone i pomarszczone, po prostu nie rozpoznajesz naleś nika))
Nie ma ż adnych skarg na personel, super faceci, niesamowicie towarzyscy i mili. To samo dotyczy baru. Jeden minus, moje 15-letnie dziecko został o nalane alkoholem zupeł nie swobodnie, wiek dzieci nie jest pytany i to nikogo nie niepokoi.

Teraz o numerze. Po zameldowaniu powiedziano nam, ż e nasz pokó j jest odnawiany i zostaniemy umieszczeni w innym o klasę wyż szym i ż e za 2 dni wró cimy do naszego pokoju. Liczba, ż e ​ ​ pierwsza, ż e ​ ​ druga jest bardzo ciemna. Ten pierwszy (któ ry jest „lepszy”) ma okropny prysznic, pokryty pleś nią , nie wstawał em bosymi stopami i w ż adnym wypadku nie pozwolił em dziecku. Na począ tku myś lał em, ż e czepiam się (przypominam 5 gwiazdek). W efekcie dziewczyna w recepcji bezczelnie nas oszukał a mó wią c, ż e pokó j jest nowy i znajduje się na 1 pię trze. Widać , ż e do czasu naszego przybycia ludzie nie byli jeszcze eksmitowani.
Kabina prysznicowa. To zasł uguje na osobny komentarz! Bez wzglę du na to, jak pró bował em zamienić go na konewkę , wszystko był o po prostu bezuż yteczne. W rezultacie musiał em zabrać klucz z pokoju do uż ytku i go otworzyć . Swoją drogą pokó j przeznaczony dla osó b niepeł nosprawnych! ! Mó wią c o kluczu. Był metalem. Taki prosty kluczyk, ale po prostu nie da się nim zapalić ś wiatł a. Woda nie wypł ywał a dobrze ze zlewu i cią gle coś ś mierdział o.
Teraz o plusach. Myś lał em, ż e nigdy się do nich nie dostanę .
To są ludzie. Personel jest po prostu wspaniał y, zaró wno w recepcji, jak i ogó lnie w hotelu. Wielkie dzię ki dla dziewczyny, któ ra sprzą tał a pokoje! ! Po prostu sprytny. Przez cał y czas, gdy tu mieszkaliś my, pomagali, kiedy zapomnieli obu tych nieszczę snych kluczy w pokoju, bardzo szybko go otworzyli.
Bardzo podobał a mi się sala fitness, nie był o ludzi, jak kró lowa na bież ni))
Morze. Có ż , nie ma o nim wiele do powiedzenia. Wszystko był o dobrze.
I na koniec powiedz szefowi kuchni: „Dzię kuję , ż e nie zatruł eś mnie swoim kwaś nym, 3 dni jak otwarte brzoskwinie w puszkach, wysiadł em z bó lem ż oł ą dka !!! ! ”
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał