Hotel pozostawia dobre wraż enie. Wioska Platanias jest bardzo ż ywa, a wieczorem zawsze jest gdzie iś ć i gdzie zjeś ć obiad. Poł oż ona jest prostopadle do linii brzegowej i jest oddzielona od plaż y z obu stron jedynie restauracjami. Plaż a jest piaszczysta, ale wejś cie do morza jest doś ć utrudnione ze wzglę du na duż e kamyki i czę sto wzburzone morze.
… Już ▾
Hotel pozostawia dobre wraż enie. Wioska Platanias jest bardzo ż ywa, a wieczorem zawsze jest gdzie iś ć i gdzie zjeś ć obiad. Poł oż ona jest prostopadle do linii brzegowej i jest oddzielona od plaż y z obu stron jedynie restauracjami. Plaż a jest piaszczysta, ale wejś cie do morza jest doś ć utrudnione ze wzglę du na duż e kamyki i czę sto wzburzone morze. Leż aki i parasole - pł atne (5 euro dziennie za dwa leż aki i parasol). Na plaż y jest niewiele osó b.
Hotel skł ada się z kilku kompleksó w. Pokoje są duż e i dobrze odnowione. Zdecydowanym plusem jest obecnoś ć mini kuchni, w któ rej moż na coś ugotować . Wadą pokojó w jest brak telewizora, a takż e to, ż e ze wzglę du na wejś cia do restauracji jest w nocy doś ć gł oś no z powodu podjeż dż ają cych i wyjeż dż ają cych samochodó w. Rano i po poł udniu - cicho i bardzo wygodnie.
Nasze posił ki skł adał y się ze ś niadania. Nazywanie ich kontynentalnymi moż e być nacią gane - ś niadania skł adał y się najczę ś ciej z jajecznicy i smaż onych ziemniakó w (doś ć tł ustych) plus ś wież y sok pomarań czowy i kawa/herbata, co jest nie do przyję cia dla wszystkich.
Personel hotelu skł ada się z rodziny wł aś cicieli (gospodyni z mę ż em, ich dzieć mi), a takż e jednego sprzą tacza. Wł aś ciciele bardzo przyjaź nie nastawieni do goś ci, przy najmniejszej reklamacji i proś bie zawsze przychodzili z pomocą . Niewą tpliwie to ogromny plus. Należ y zaznaczyć , ż e obsł uga hotelu jest angloję zyczna (charakterystyczną cechą Platanias w ogó le jest niewielka liczba turystó w rosyjskoję zycznych (gł ó wnie Skandynawó w i Francuzó w)).
Podsumowują c powyż sze, hotel jest wart odwiedzenia i pozostawił po sobie pozytywne emocje w ogó le.
Chciał bym ró wnież zwró cić Pań stwa uwagę na dwa punkty:
1) jeś li lecisz z Ukrainy, transfer z Heraklionu (nie ma lotó w do Chanii) jest doś ć dł ugi - 170 km. Choć ze wzglę du na mał ą liczbę turystó w przyjeż dż ają cych/wyjeż dż ają cych przez Heraklion, przywozi turystó w najczę ś ciej samochó d, a nie autobus. Turyś ci z Rosji przylatują na lotnisko w Chanii, któ re jest bardzo blisko i wygodnie.
2) gospodarz biura podró ż y „Kalamaki Travel” pozostawił na sobie negatywne wraż enie. Opierają c się na doś wiadczeniu w komunikowaniu się z nimi (mieliś my menedż era Svetlanę , a takż e starszego menedż era Evgenię Morozovą ), odniosł em wraż enie, ż e najważ niejsze dla nich nie jest wspieranie turystó w, ale sprzedaż wycieczek na wycieczki (pomimo tego, ż e ceny są o jedną trzecią droż sze niż w biurach podró ż y z ulicy). Dlaczego taki wniosek? Wieczorem i rano, gdy masz jakieś problemy (nie daj Boż e), nie pró buj dodzwonić się do nich - to niemoż liwe, tylko menedż erowie nie odbierają telefonu, nie moż na też dodzwonić się do biura w wieczó r.
W przeddzień wyjazdu (wyjazd okoł o 7 rano) brak informacji, mimo obietnic) o godzinie transferu powrotnego. Telefony nie był y odbierane. Wcześ nie rano musiał am tylko czekać na wyjazd, nie mają c pewnoś ci, ż e o tobie nie „zapomną ”. Niezwykle lekceważ ą cy wobec turystó w.
Hotel skł ada się z kilku kompleksó w. Pokoje są duż e i dobrze odnowione. Zdecydowanym plusem jest obecnoś ć mini kuchni, w któ rej moż na coś ugotować . Wadą pokojó w jest brak telewizora, a takż e to, ż e ze wzglę du na wejś cia do restauracji jest w nocy doś ć gł oś no z powodu podjeż dż ają cych i wyjeż dż ają cych samochodó w. Rano i po poł udniu - cicho i bardzo wygodnie.
Nasze posił ki skł adał y się ze ś niadania. Nazywanie ich kontynentalnymi moż e być nacią gane - ś niadania skł adał y się najczę ś ciej z jajecznicy i smaż onych ziemniakó w (doś ć tł ustych) plus ś wież y sok pomarań czowy i kawa/herbata, co jest nie do przyję cia dla wszystkich.
Personel hotelu skł ada się z rodziny wł aś cicieli (gospodyni z mę ż em, ich dzieć mi), a takż e jednego sprzą tacza. Wł aś ciciele bardzo przyjaź nie nastawieni do goś ci, przy najmniejszej reklamacji i proś bie zawsze przychodzili z pomocą . Niewą tpliwie to ogromny plus. Należ y zaznaczyć , ż e obsł uga hotelu jest angloję zyczna (charakterystyczną cechą Platanias w ogó le jest niewielka liczba turystó w rosyjskoję zycznych (gł ó wnie Skandynawó w i Francuzó w)).
Podsumowują c powyż sze, hotel jest wart odwiedzenia i pozostawił po sobie pozytywne emocje w ogó le.
Chciał bym ró wnież zwró cić Pań stwa uwagę na dwa punkty:
1) jeś li lecisz z Ukrainy, transfer z Heraklionu (nie ma lotó w do Chanii) jest doś ć dł ugi - 170 km. Choć ze wzglę du na mał ą liczbę turystó w przyjeż dż ają cych/wyjeż dż ają cych przez Heraklion, przywozi turystó w najczę ś ciej samochó d, a nie autobus. Turyś ci z Rosji przylatują na lotnisko w Chanii, któ re jest bardzo blisko i wygodnie.
2) gospodarz biura podró ż y „Kalamaki Travel” pozostawił na sobie negatywne wraż enie. Opierają c się na doś wiadczeniu w komunikowaniu się z nimi (mieliś my menedż era Svetlanę , a takż e starszego menedż era Evgenię Morozovą ), odniosł em wraż enie, ż e najważ niejsze dla nich nie jest wspieranie turystó w, ale sprzedaż wycieczek na wycieczki (pomimo tego, ż e ceny są o jedną trzecią droż sze niż w biurach podró ż y z ulicy). Dlaczego taki wniosek? Wieczorem i rano, gdy masz jakieś problemy (nie daj Boż e), nie pró buj dodzwonić się do nich - to niemoż liwe, tylko menedż erowie nie odbierają telefonu, nie moż na też dodzwonić się do biura w wieczó r.
W przeddzień wyjazdu (wyjazd okoł o 7 rano) brak informacji, mimo obietnic) o godzinie transferu powrotnego. Telefony nie był y odbierane. Wcześ nie rano musiał am tylko czekać na wyjazd, nie mają c pewnoś ci, ż e o tobie nie „zapomną ”. Niezwykle lekceważ ą cy wobec turystó w.
Tak jak
Lubisz
• 2
Pokaż inne komentarze …