2. Podobał a mi się lokalizacja, dzię ki organizatorowi wycieczki za odległ y pokó j z pię knym widokiem z okna na gó ry, a nie na są siedni hotel. W pokoju jest wszystko, wszystko w porzą dku, meble i ł azienka nowe i zadbane, bez zarzutó w. Pasek na terenie jest raczej sł aby, ale myś lę , ż e wynika to ze znacznego spadku liczby turystó w podczas pandemii.
3. Jedzenie był o znakomite, urozmaicone i co najważ niejsze pyszne, nigdy nie wychodziliś my gł odni ani niezadowoleni. Pokoje są codziennie sprzą tane, goś cinna i zawsze uś miechnię ta obsł uga wykonał a wszystko jakoś ciowo podczas nieobecnoś ci nas w pokoju.
4. Nie podobał mi się jeden mał y niuans: to usł uga w recepcji. Podczas odprawy administrator mó wił tak cicho, ż e musiał em zapytać kilka razy i dosł ownie przechylić gł owę , aby usł yszeć , co mó wi. Podczas jazdy na nartach upadł em i jak się pó ź niej okazał o uszkodził em nogę , nacią gają c wię zadł a. W dniu, w któ rym bardzo bolał a mnie noga i ledwo mogł am chodzić , zwró cił am się do recepcji z pytaniem, czy mogą mi jakoś pomó c w takiej sytuacji. Odpowiedzią był a niezadowolona twarz dziewczyny i pytanie: jak mogę ci konkretnie pomó c? W rezultacie sami się dowiedzieli i zapytali miejscowych, jak się mają . (pomimo tego, ż e zapewniliś my ubezpieczenie przy odprawie).
I wreszcie dzień przed wymeldowaniem ponownie zwró ciliś my się do administracji z proś bą o wyjaś nienie, czy zmienił się nasz lot i godzina wylotu (co mogł o być ). Odpowiedzieli nam, ż e nie mają takich informacji, poszukajcie sami. To jedyna, nieduż a wada. Wszystko inne był o bardzo dobre i polecamy ten hotel naszym przyjacioł om i rodzinie. Bardzo dzię kujemy i sukces w turystyce!