Nie dotarliśmy do hotelu?

Pisemny: 14 czerwiec 2017
Czas podróży: 16 — 30 lipiec 2016
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Hotel został znaleziony w Internecie. Przy rezerwacji pokoju z 3 miesię cznym wyprzedzeniem wł aś ciciel poprosił o 50% zaliczki, któ ra w naszym przypadku wynosił a 150 USD. Wkł ad. Mieliś my jechać z Moskwy samochodem, czekają c na to, jak bę dziemy rozważ ać pię kno po drodze z dzieć mi (9 i 13 lat). Niestety lato 2016 był o deszczowe i 2 tygodnie przed rozpoczę ciem naszych wakacji jedyna gó rska droga do Gruzji był a mocno wymyta i uszkodzona. Wł adze gruziń skie zamknę ł y drogę na 1 miesią c. Nasze wakacje został y odwoł ane! Zadzwoniliś my do wł aś ciciela Irakli Nutsubidze, powiedział weź bilety - przylatuj. . . Wyjaś nili: dla nas 2 dorosł ych + 2 dzieci jest drogo, niestety nie przyjedziemy. A potem zaczę ł o się : nie zwró cę ci pienię dzy / zwró cę ci pienią dze / zadzwonię jutro / zadzwonię do syna / brata / swata za tydzień.... Kró tko mó wią c morze upokorzeń za twoje pienią dze + zepsute wraż enia o kraju i konkretnej osobie. Obiecał zwró cić.100 dolaró w, ale potem cał kowicie przestał kontaktować się ze mną przez telefon, Skype, WhatsApp. Najwyraź niej wpisał nas na czarną listę . Morał brzmi: nie zadzieraj z nieuczciwymi ludź mi. Jest wiele hoteli, wybierz miejsce, w któ rym bę dziesz traktowany z szacunkiem! Mił ego wypoczynku, ale nie tutaj! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар