Ważny

Pisemny: 22 luty 2011
Czas podróży: 5 — 12 luty 2011
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 2.0
Hotel poł oż ony jest w samym centrum Chamonix. Dogodny dojazd do wszystkich stacji narciarskich i wszystkich miejsc rozrywki i ż ycia miejskiego są w bliskiej odległ oś ci. To chyba JEDYNY plus hotelu. o pó ł nocy trzeba bę dzie posł uchać na radosne pijackie krzyki ludzi wracają cych z baró w do domu. W pokoju unosi się nieustanny zapach dymu za sprawą werandy z palą cymi się pochodniami przed hotelem.
Administracja hotelu zachowuje się chamsko, absolutnie nie bierze pod uwagę turystó w, jest arogancka, bezczelna i niegrzeczna.
Jedzenie nie jest zbyt smaczne.
HOTEL KRADZIE.
Dwa tygodnie temu buty Salomona został y skradzione z ogó lnodostę pnej przechowalni nart, na któ rej widniał napis mó wią cy, ż e buty i sprzę t narciarski MUSZĄ tu zostać .

Na to administracja hotelu wzruszył a ramionami, mó wią c, ż e nie ponoszą ż adnej odpowiedzialnoś ci i odwró cił a się plecami. Pó jś cie na policję nic nie dał o, bo zdaniem policjanta „to nie jest przestę pstwo”. , zdaliś my sobie sprawę , ż e hotel ma zł ą reputację wś ró d firm, ponieważ wszystkie pozostawione / zapomniane / skradzione przedmioty NIE są zwracane, a wł aś ciciel hotelu nie przejmuje się tym.
Wraż enie reszty został o mocno zepsute.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał