nie przejmuj się klientami!

Pisemny: 22 listopad 2010
Czas podróży: 9 — 15 sierpień 2010
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 2.0
cudowna podró ż do Europy zepsuta przez stosunek hotelu do swoich goś ci! Byliś my goś ć mi hotelu przez kilka dni. Co zaskoczył o: organizacja bufetu podczas ś niadania, a raczej jego brak. Zawsze brakuje kubkó w, ł yż ek, wrzą cej wody. Był am gotowa umyć kubki dla siebie i mojego syna, aby zjeś ć ś niadanie normalnie i na czas, bo nie potrzeba duż o jedzenia, najważ niejsze jest picie herbaty. kilka razy pytał em recepcjonistkę , kiedy bę dą dostę pne kubki! ! ! w koń cu, gdy usł yszał a, ż e ​ ​ są , odwró cił a się na chwilę od stoł u i zgubił a torbę z dokumentami, pienię dzmi, plastikową kartą itp. Widzą c kamerę poprosił a o obejrzenie nagrania, do któ rego otrzymał em odpowiedź : bez zaś wiadczenia z policji, proszę pani, to niemoż liwe (! ). Po otrzymaniu zaś wiadczenia od policji o kradzież y akt nigdy nie był przesł uchiwany, namawiał a mnie przez dwa dni! Albo nie ma menedż era, to z innych powodó w. Powstaje pytanie, czy portier ma coś wspó lnego z kradzież ą ? Co są dzi o tym wł aś ciciel hotelu? Nie interesuje mnie, dlaczego recepcjonista ukrywa kradzież , jest mał o prawdopodobne, ż e bardzo się wzbogacił z mojej torby (nie był o duż o gotó wki, karta został a natychmiast zablokowana), ale brudne wraż enie hotelu pozostał o !!! ! ! Nie dbam o torbę : odrestaurował em dokumenty, pienią dze mają nadejś ć , był em zaskoczony nastawieniem do goś ci i chcę zapytać : czy kamera jest tylko po to, ż eby goś cie nie wzię li kawał ka kieł basy czy jabł ka z restauracji? NIE POLECAM TEGO HOTELU WRAZ Z CAŁ Ą SIECIĄ CAMPAILS NIKOMU: POLITYKA JEST JEDNA WSZĘ DZIE - KLIENT NIE PLUJE!! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał