Wakacyjne i lekkie miasto (część 4)

Zacznij tutaj:
Czę ś ć.1. Dwoje rodzicó w chrzestnych i pierwsza znajomoś ć z Lyonem
Czę ś ć.2. Mgł a, Fourviere i Stary Lyon
Czę ś ć.3. Kł opoty, klaustrofobia i inne radoś ci
Dzień.2 (koniec). Ś wię to Ś wiateł i brak sł ownictwa
Ежегодно в Лионе будет проводиться грандиозный Праздник света – ВэтовремявгородсъезжаетсяоколодвухмиллионовтуристовизсамойФранцииидругихстран.Вэтомгодуятакжебыласредидвухмиллионов))
W2019rokuFêtedesLumièresodbyłysięod5do8grudniaimiały36lokalizacjiwcałymmieście.
Ponadtochcielibyśmyzwrócićuwagęnanienagannąorganizacjęibezpieczeństwowszystkichzaangażowanychsłużb.
PrairieéphémèreautorstwaChristopheMartineetaFrançoisFouilhé.
Odrazuodchodzęoddaszków:)),botodziełosztuki,napodstawiewynikówgłosowaniawidzaonline,zostałozwycięzcą„TrophedesLumièresFrance2019”.
Alezaznaczę,żesmakjestpojęciemsubiektywnym,więcwmojejosobistejocenietapracazdecydowanieznajdujesięwpierwszejdziesiątce,alesiławrażeniazdecydowanieniejestnapierwszymmiejscu.
Takwięcponad500instalacjiustóppomnikaLudwikaXIVzamieniłoPlaceBellecourwdużąłąkęzamieszkanąprzezniesamowitelatającestworzenia.Promienneroślinyowysokości4metrówtworząwrażeniedzikiegopolalubfantastycznegooceanu.Awidzowizredukowanemudorozmiarówmrówkioferujesięskutecznezanurzeniewmonumentalnymświeciedookoła.
Abyzwizualizowaćakcjępodajęlinkdofilmu,azdjęciaprzydadząsiędoobejrzeniaszczegółów.
PAVILLON autorstwa Sé bastiena Lefè vre.
Ta stoż kowa konstrukcja zdaje się unosić w stanie nieważ koś ci nad Placem Antonin Poncet.
Instalacja regularnie oż ywa i mieni się nad publicznoś cią w rytmie lirycznej kompozycji z „Yes Sœ ur”. Powstaje cał kowita iluzja zanurzenia się w hipnotycznej symfonii jasnych smyczkó w.
Publicznoś ć szczegó lnie docenił a pomysł autora z „kł amliwą ” wersją kontemplacji tego dzieł a sztuki))
Na wakacjach jest duż o ludzi...
Kolosy Louxor Spectacle / Vincent Loubert. Alegoryczna rzeź ba na moś cie Bonaparte, na któ rej para olbrzymó w chroni konstrukcje mostu przed podnoszą cą się wodą .
Praca uosabia kruchoś ć ludzi i budynkó w w kontakcie z naturą . To metafora nieokieł znanego pragnienia czł owieka, by okieł znać ż ywioł.
Cicha walka, któ rej wynik jest nieznany.
Les Cueilleurs de Nuages autorstwa CozTen.
Autor został zainspirowany do wymyś lenia tej pracy, aby zł agodzić suszę wywoł aną globalnym ociepleniem. Pokaz magii oglą da przygody ojczyzny olbrzymó w podczas zbierania chmur, by podlać fantastyczny kwiat ś wiatł a - delikatny symbol zagroż onej natury.
Ł ą czą c kompozycję ś wiatł a, projekcji i dź wię ku Enzo Izziego, praca ta przekształ ca otaczają ce budynki w ogromne niebo i zachę ca nas do postrzegania chmur jako ź ró dł a ż ycia i marzeń .
W mojej osobistej ocenie ta praca znajduje się oczywiś cie w pierwszej dziesią tce.
< / p>
Chmura Bł yskawic Ich lekkie ruchy wykonują niesamowity hipnotyczny taniec.
Fragmenty wirtualnego ś wiatł a stopniowo ewoluują , by gromadzić się w pobliż u metalowej chmury na ś rodku placu.
Ta praca jest ż ywą alegorią codziennych danych cyfrowych, któ re są przesył ane przez sieci komunikacyjne i przetwarzane przez nasz mó zg.
Ta praca nagle uderzył a we mnie mocniej, wię c w mojej osobistej ocenie znalazł a się w pierwszej tró jce.
< / p>
WASSERLEUCHTEN przez Ralfa Lottiga. Fontaine des Jacobins znajduje się w centrum fantastycznego wodnego wszechś wiata. Zaawansowana technologicznie scenografia przypomina widzowi o znaczeniu wody w naszym ż yciu.
Ta praca jest metaforą duchowej podró ż y, w któ rej woda, kontrowersyjny symbol sił y ż yciowej lub zniszczenia, staje się ź ró dł em inspiracji.
Czy widzisz ś wiatł o
Zainspirowani ś wiatem Las Vegas i popkulturą , autorzy ł ą czą w jednym dziele jasne kolory, kreskó wkowe detale i reklamową estetykę amerykań skich postaci. "img alt =" "src =" https://scontent. fiev3-1. fna. fbcdn. net/v/t1.0-9/p960x960/79755070_2652577438140889_104567743394611200_o.jpg?
_nc_cat = 108 & _nc_ohc = YU4AiuUF3xsAQkxNSxF8raiIBeTx7XwCeSZZdhV-BiF_5GgI5aQXbDu4A & _nc_ht = scontent. fiev3-1. fna & oh = aa2fbff szerokoś ć : 1440px "/>
Ludzie, ludzie, ich miliardy))
Wielka Rada Niezdecydowania Romaina Tardy'ego. W Place Sathonay kilka moduł ó w rozmieszczonych na obwodzie placu, w czasie rzeczywistym, odpowiada na najczę ś ciej zadawane pytania uż ytkownikó w Google we Francji.
Zgodnie z planem autora takie leksykalne wyliczenie bez kontynuacji czy logiki rodzi pytanie o poufnoś ć naszych smartfonó w. ?
_nc_cat = 106 & _nc_ohc = AquuBnQpaaMAQkf795yU3PeFXerGDklkt0fR1B_Ot1k1y7n9alv6MCWVg & _nc_ht = scontent. fiev3-1. fna & oh = 0d78:14p2686>
Un toute petite histoire de lumiè re Spectaculaires, les Allumeurs d’Images. Praca ta wygrał a zgodnie z wynikami gł osowania jury festiwalu. Tutaj cał kowicie podzielam opinię wię kszoś ci, ponieważ ta praca jest w pierwszej tró jce i mojej wł asnej subiektywnej ocenie))
Wskazó wka na temat:
Spektakl ma za chwilę wypeł nić Place des Terreaux ś wiatł em, gdy nagle zatrzymają się silniki. Czarny ekran na fasadzie muzeum! Za kulisami sł yszymy przekleń stwa personelu technicznego.
Ale w ciemnoś ci stopniowo pojawiają się ś wiatł a, zmieniają się proporcje, chodzimy w chmurach i latamy jak we ś nie. Praca poetycka, któ ra stawia pod znakiem zapytania naszą zdolnoś ć do ż ycia bez prą du.
< / p>
To są tr'Eaux, a gó ra został a poł knię ta wodą.
Autorka zaprasza nas do zanurzenia się w tajemniczy wodny ś wiat pod liryczną kompozycją Enzo Izzi.
Les Lustres firmy TILT. Na Place Louis Pradel znajduje się pię ć ż yrandoli o wymiarach sześ ć na sześ ć metró w. Każ da monumentalna lampa ma 20 koloró w. Czekają na publicznoś ć , któ ra do nich przyjdzie, by stopniowo zaczą ć ś wiecić i komponować wł asną symfonię ś wiatł a, któ ra zamieni to miejsce w otwartą salę balową .
Faites vos jeux Sté phane'a Duranda i Patricka Laurino. Na Place du Griffon, jak statek w mł ynie, leż y duż y automat do gry. Atmosferę kasyna wspierają okrzyki „zró b zakł ad” z niewidzialnego krupiera.
Ironia tej pracy przypomina publicznoś ci o jego nieustannym pragnieniu wygrywania, ale przez cał e ż ycie nikomu jeszcze nie udał o się napisać wł asnych reguł gry.
Tutaj, jak w bajce o Kopciuszku, wszystkie ś wiatł a gasną jednocześ nie, muzyka cichnie. Do tej pory akcja jest zakoń czona.
Ciał o szczę ś liwie wydycha powietrze i marzy o czoł ganiu się do ł ó ż eczka)) Krokomierz rejestruje dzień - 3.578.
Cią g dalszy tutaj:
Czę ś ć.5. Croix-Rousse Hill i estetyka architektury roboczej
Czę ś ć.6. Pó ł wysep, wieczorne miasto i nieoczekiwane uwielbienie < / a>
Часть 7. Праздник Света, студенческие работы i Сальвадор Дали < / p>
Annecy - czł owiek i parowiec miasto i jezioro w Gó rnej Sabaudii
Czę ś ć.9. Ś wię to ś wiatł a, kolejki i refleksje filozoficzne < / >
Siergiej_7979? :)))
Sergey_7979?, сравнивать Фестиваль света из 36 локаций и одно шоу-"гастроль", разумеется, нельзя. :)))
Ciekawe! Piękna! Robi wrażenie! :))) Ale czy wydawało mi się, że prace uczestników festiwalu są w jakiś sposób nieporównywalne? Na przykład, trudno sobie wyobrazić, ile wyobraźni, zasobów ludzkich i technicznych niuansów zainwestowano w pokaz na Place des Terreaux! A jednocześnie przewrócony automat na Place du Griffon jakoś nie robi wrażenia… Nie?
Jednak ogólnie rzecz biorąc, tylko bajki! A emocje, jak sądzę, przytłoczyły całą publiczność! :))
Цікаво! Красиво! Вражаюче! :))) Але чи мені одній здалося, що твори-учасники фестивалю дещо неспівставні? Наприклад, важко уявити, скільки фантазії, людських ресурсів та технічних нюансів біло вкладено у виставу на Place des Terreaux! І одночасно з цим перекинутий гральній автомат на Place du Griffon - якось вже і не вражає... Ні?
Однак на загал свято просто казкове! І емоції, я думаю, переповнювали всіх глядачів! :))
vasyusha, o ile rozumiem ogólną koncepcję festiwalu, każdy może wziąć udział, a następnie jest wybór programu konkursowego.
Tak więc praca na Place des Terreaux to nominacja do nagrody głównej, a „automat” to zwykły uczestnik festiwalu, rodzaj opcji z cyklu „pokaż się i spójrz na ludzi”))
vasyusha, наскільки я зрозуміла загальну концепцію фестивалю, то до участі допускаються усі охочі, а вже далі йде відбір до конкурсної програми.
Так от робота на Place des Terreaux - то номінант на головний приз, а "гральний автомат" простий учасник фестивалю, такий собі варіант з серії "себе показати та на людей подивитись" ))
Ciekawe! Piękna! Robi wrażenie! :))) Ale czy wydawało mi się, że prace uczestników festiwalu są w jakiś sposób nieporównywalne? Na przykład, trudno sobie wyobrazić, ile wyobraźni, zasobów ludzkich i technicznych niuansów zainwestowano w spektakl na Place des Terreaux! A jednocześnie przewrócony automat na Place du Griffon jakoś nie robi wrażenia… Nie?
Jednak ogólnie rzecz biorąc, tylko bajki! A emocje, jak sądzę, przytłoczyły całą publiczność! :))
Цікаво! Красиво! Вражаюче! :))) Але чи мені одній здалося, що твори-учасники фестивалю дещо неспівставні? Наприклад, важко уявити, скільки фантазії, людських ресурсів та технічних нюансів було вложено у спектакль на Place des Terreaux! І одночасно з цим перекинутий гральний автомат на Place du Griffon - якось уже і не вражає... Ні?
Однак на загал свято просто казкове! І емоції, я думаю, переповнювали всіх глядачів! :))
vasyusha, o ile rozumiem ogólną koncepcję festiwalu, każdy może wziąć udział, a następnie jest wybór programu konkursowego.
A więc z pracy na Place des Terreaux – nominowany do nagrody głównej, a „automat” jest zwykłym uczestnikiem festiwalu, swoistą wersją serii „pokaż się i spójrz na ludzi”))
vasyusha, наскільки я зрозуміла загальну концепцію фестивалю, то до участі допускаються всі охочі, а вже далі йде відбір до конкурсної програми.
Так від робота на Place des Terreaux - то номінант на головний приз, а "гральний автомат" простий учасник фестивалю, такий собі варіант з серії "себе показати та на людей подивитись" ))