Historical Museum Resort 4*– Opinie

9
Ocena 2.810
na podstawie
9 opinii
№84 w ocenie hotelu Bodrum
3.7 Numer
2.1 Usługa
2.7 Czystość
2.6 Odżywianie
3.2 Infrastruktura
Ośrodek Historical Museum Resort położony jest w Bodrum, niecały 1 km od plaży Gumbet. Znajduje się u bram Midnos, obok rowów obronnych i wież oblężniczych, które udaremniły najazdy Aleksandra Wielkiego na Halikarnas w 334 rpne. Przechowywane są tu sarkofagi rodziny i szlachty Aleksandra Wielkiego, a także wiele budowli archeologicznych na historycznym terenie o powierzchni 10 000 mkw. Ostatni remont w 2021 roku.Więcej →
аватар potapovairyna
 •  podróżował 3 roku wstecz
Ocena 2.0
Odpoczywał w okresie od 30.06 do 10.07. 2021. Cał kowita rozbież noś ć mię dzy opisem hotelu a rzeczywistoś cią ! Obiecane zameldowanie o godzinie 14.00 przydarzył o nam się o 16.30, a nastę pnie po 3 pró bach. Dla rodziny 3 osobowej (2 osoby dorosł e i 1 dziecko 10 lat) zamieszkaliś my w: 1) pokoju z 2 pojedynczymi ł ó ż kami; 2) pokó j z ł ó ż kiem mał ż eń skim i ł ó ż kiem rozkł adanym; 3) pokó j z ł ó ż kiem mał ż eń skim. … Już ▾ Odpoczywał w okresie od 30.06 do 10.07. 2021. Cał kowita rozbież noś ć mię dzy opisem hotelu a rzeczywistoś cią !
Obiecane zameldowanie o godzinie 14.00 przydarzył o nam się o 16.30, a nastę pnie po 3 pró bach. Dla rodziny 3 osobowej (2 osoby dorosł e i 1 dziecko 10 lat) zamieszkaliś my w: 1) pokoju z 2 pojedynczymi ł ó ż kami; 2) pokó j z ł ó ż kiem mał ż eń skim i ł ó ż kiem rozkł adanym; 3) pokó j z ł ó ż kiem mał ż eń skim. Po dł ugim skandalu do pokoju z 2 ł ó ż kami do spania wstawiono dodatkowe ł ó ż ko dla syna.
W okresie przed 05.07 jedzenie był o fatalnej jakoś ci, a la carte (bardzo mał e porcje) z 2 pozycji do wyboru - zwykle kurczak lub klopsiki (wielkoś ć.50 centó w, mię so nie rozdawane - moż e mię so sojowe). Brakował o stolikó w dla wczasowiczó w, musiał y być zaję te z duż ym wyprzedzeniem - usł uga zakoń czył a się o godzinie wskazanej przy zameldowaniu, jeś li przed jej zakoń czeniem zdą ż ył eś jeszcze zają ć stolik, jedzenie się skoń czył o. Tak czy inaczej, był eś gł odny. Obiecanego all inclusive nie był o w hotelu!
Wi-Fi dział a tylko w recepcji i czę ś ciowo przy basenie, nie ma moż liwoś ci podł ą czenia się do sieci w pokojach, TV tylko kanał y tureckie.
W pokojach są sejfy, ale nie ma do nich dostę pu. nie dział ają , jest też duż y problem z bezpieczeń stwem: hotel nie ma ogrodzenia i ogrodzenia, jest cał odobowy dostę p do terenu hotelu - kto chce wejś ć , weź , co chce.
W hotelu panują niehigieniczne warunki - basen i pomieszczenia ogó lnodostę pne są w fatalnym stanie, toaleta strasznie wchodzi.
Bilard, tenis stoł owy, hammam - to jak mit staroż ytnej Grecji, wydaje się , ż e istnieją , ale nikt ich nie widział ; )
W hotelu jest zabawna postać z bajek - rosyjskoję zyczna kotka Bajun o imieniu Alma - mó wi i usypia swoimi przemó wieniami, nie rozwią zują c niczego i nie pomagają c w rozwią zywaniu problemó w. Na naszą niewinną proś bę o zapewnienie dziecku, któ re ma alergię na jajka (a bę dziecie codziennie jeś ć jajka i tylko jajka na ś niadanie) musli i mleko, powiedział a nam ze sł odkim uś miechem, ż e to wszystko jest sprzedawane w sklepie i moż na kupić samemu.
Gł ó wnym zadaniem Almy jest „zmę tnienie umysł u” i wsunię cie do podpisu kartki ze zrzeczeniem się roszczeń wobec hotelu. Gdy tylko podpiszesz lub odmó wisz podpisania, Alma natychmiast straci zainteresowanie tobą . W przypadku pytań lub lepszych wymagań (są one lepiej zrozumiane tutaj) natychmiast skontaktuj się z tureckim kierownictwem - pod koniec naszych wakacji pojawili się i są bardziej uważ ni na swoich goś ci i wydają się być zainteresowani rozwią zywaniem twoich pytań . W trosce o obiektywizm chcę powiedzieć , ż e sytuacja wydaje się zmieniać , ale brakó w jest tak wiele, ż e nie wiadomo, kiedy zostaną wyeliminowane. Dlatego zdecydowanie nie polecam tego hotelu!
аватар nataliponoma
 •  podróżował 3 roku wstecz
Ocena 7.0
Odpoczywaliś my w tym hotelu od 1 lipca do 7 lipca 2021 r. (2 osoby dorosł e i dzieci 2 i 14 lat). Był y duż e problemy z zameldowaniem w hotelu. Przyjechaliś my okoł o godziny 5 rano, a zameldowanie odbył o się dopiero o 15:30. Na cztery osoby dostaliś my dwupokojowy apartament z dwoma klimatyzatorami. … Już ▾ Odpoczywaliś my w tym hotelu od 1 lipca do 7 lipca 2021 r. (2 osoby dorosł e i dzieci 2 i 14 lat). Był y duż e problemy z zameldowaniem w hotelu. Przyjechaliś my okoł o godziny 5 rano, a zameldowanie odbył o się dopiero o 15:30. Na cztery osoby dostaliś my dwupokojowy apartament z dwoma klimatyzatorami.
Pokó j był czysty, wszystko co potrzebne był o dostę pne, ale bez dodatkó w. Teren hotelu zachwyca swoim pię knem i zadbanym otoczeniem. Znajdują się tu ró wnież zabytki.
Jest duż y basen dla dorosł ych i dzieci ze zjeż dż alnią oraz mał y brodzik. Hotelowe lobby i restauracja mają tematyczne wnę trze i ekskluzywne meble. Internet bezprzewodowy jest dostę pny w holu, restauracji, w pobliż u baru i basenu. W naszym pokoju nie był o internetu. Hotel ma dobre jedzenie. W restauracji jest wystarczają co duż o krzeseł ek dla dzieci. Wieczorami po obiedzie odbywał y się wystę py muzykó w i ś piewakó w.
Cią gle w hotelu musiał em rozwią zać wiele problemó w, aby poprawić moje wakacje i poprawić jakoś ć mojego pobytu w nim. Mimo to wraż enia z pobytu w hotelu i zwiedzania Bodrum pozostawił y pozytywne emocje i wspomnienia.
аватар purrcatlucky
Ten hotel to gał ą ź piekł a na ziemi. Chciwoś ć i chamstwo to gł ó wne zasady obsł ugi w tym hotelu. Wszystkie pozytywne recenzje, któ re zobaczysz, pochodzą od pracownikó w hotelu lub ich znajomych. Ale najpierw najważ niejsze. Personel Alma, kierownik obsł ugi klienta (jak przedstawił a się na począ tku), zaraz po pojawieniu się skarg na jakoś ć pokoju, zeszł a ze swojego stanowiska i przekwalifikował a się na „co mi mó wisz, skontaktuj się z recepcją ”. … Już ▾ Ten hotel to gał ą ź piekł a na ziemi. Chciwoś ć i chamstwo to gł ó wne zasady obsł ugi w tym hotelu. Wszystkie pozytywne recenzje, któ re zobaczysz, pochodzą od pracownikó w hotelu lub ich znajomych. Ale najpierw najważ niejsze.
Personel
Alma, kierownik obsł ugi klienta (jak przedstawił a się na począ tku), zaraz po pojawieniu się skarg na jakoś ć pokoju, zeszł a ze swojego stanowiska i przekwalifikował a się na „co mi mó wisz, skontaktuj się z recepcją ”. To najbardziej nieprzyjemna postać - na naszych oczach „namó wił a” chł opakó w z Biał orusi do napisania dobrej recenzji przy rezerwacji, gdy przyszli po odszkodowanie.
Przyję cie
Kiedy przyjechaliś my, nie był o dla nas przygotowanych pokoi - ktoś zavtykal. A o 16:00 (a przy okazji zameldowanie o 14:00) powiedziano nam „poczekaj jeszcze pó ł godziny, przygotują i zdezynfekują (! ) Twó j pokó j dla Ciebie”.
Podczas odprawy pró bowali wsuną ć nam kartkę papieru, na któ rą nie mamy ż adnych roszczeń wobec hotelu i personelu hotelowego.
Przy okazji przygotuj się na to, ż e jeś li bę dziesz zbyt niezadowolony z jakoś ci usł ug, nadal bę dziesz przeklę ty w recepcji.
Pokoje
Dali nam pierwszy pokó j 221.
Wszę dzie jest brud, wydaje się , ż e pokó j był w zł ym stanie przez dwa lata.
Telewizor nie dział a - przewody idiotycznie wystają ze ś ciany, któ ra powinna być anteną .
Balkon się nie zamyka.
Prysznic nie dział a - zamiast konewki jest otwó r, z któ rego spł ywa woda.
Szafa w ś rodku jest zepsuta, trempele są w farbie, leż ą na podł odze szafy.
W pokoju jest sejf, ale nie dział a.
Lodó wka też jest martwa, a nawet nie zakopana.
Kiedy zaż ą daliś my zmiany naszego numeru, dostaliś my klucz do pokoju 225.
Czym jest remont 2021? Chł opaki, jak moż na otwarcie sikać w oczy?
Na balustradzie balkonu był y wymiociny, a na meblach trochę smarkó w.
Pokó j jest brudny - wszę dzie są martwe owady.
Czujka dymu nie dział a - po prostu wisi dla pię kna.
Meble zepsute i porysowane.
W pokojach nie ma wifi! Alma zrobił okrą gł e oczy i powiedział : „wię c nikt nie obiecywał , ż e w pokojach bę dzie Wi-Fi”. Nawiasem mó wią c, Wi-Fi nawet w recepcji ź le dział a, bo gdy zbierają się tam wszyscy ludzie, router nie wytrzyma takiej liczby osó b po drodze.
Sejf nie dział a! Jest, ale gł upio przylutowany. I tak we wszystkich pokojach!
Cał kowity brak urzą dzeń sanitarnych w pokoju.
Lodó wka nie dział a (takż e we wszystkich pokojach)!
Brak drugiego stolika nocnego. Wszystko odrapane, odrapane. Meble są w fatalnym stanie.
Trzy gniazdka na pokó j! I tylko jeden z nich jest przy ł ó ż ku.
Nawiasem mó wią c, po 2 godzinach oczekiwania i skandali zadomowiliś my się w tym pokoju. Nikt nie chciał rozwią zać wszystkich problemó w - nie obchodzi go, co jest z tobą nie tak.
Odż ywianie
Nie ma bufetu - tylko porcje 3 razy dziennie. Porcje są miniaturowe.
Wieczorem ten sam goś ć hotelu poradził nam, abyś my zaję li miejsca wcześ niej, inaczej zostaniemy bez jedzenia.
Nie ma wydrukowanego menu, podchodzi kelner i proponuje do wyboru 2 dania.
Aby kelner podszedł , musi zostać pocią gnię ty.
Jedzenie jest jak stoł ó wka.
Indyk na ogó ł skł adał się gł ó wnie z koś ci, a nie z mię sa.
Na obiad miał am nieostroż noś ć , ż eby wybrać tł uczone ziemniaki i klopsiki - przynieś li bł yskawiczne tł uczone ziemniaki (mivinu) i pó ł produkty klopsiki sojowe.
Nie moż esz jeś ć wystarczają cej iloś ci jedzenia - przygotuj się na cią gł e uczucie gł odu.
1 cienki kawał ek kieł basy na osobę , 1 porcja frytek dla dwojga - hotel uważ a to za normę .
Kawa jest rozpuszczalna tylko w kartonowych kubkach espresso. I nawet moż na niegrzecznie odmó wić nalewania, jeś li przyjdziesz na ś niadanie nie o 8, ale o 7:50.
Zamiast soku nalali mi nawet nie yupi, ale ś mierdzą cą ż ó ł tawą wodę . Jak się okazał o, zabrakł o im yupi i wylali pł yn z dna pojemnika, rozcień czają c go wodą .
Już
Wieczorem nie mogliś my wejś ć do pokoju - klucz magnetyczny nie dział ał .
Okazał o się , ż e jakaś zapara z przewodami.
Nic w tym dziwnego: ekran w pokoju - stopione przewody i wtyczki, w ś rodku czarna pleś ń .
Swoją drogą ten wspaniał y hotel w 3 dni spadł w Google wedł ug szacunkó w od 5 do 3.1. Co zrobił hotel? Wnioski? Nie waż ne jak! Usunę li swoje konto i utworzyli nowe ze ś wietnymi recenzjami od pracownikó w hotelu.
при заселении вам дают заполнить бумажку, что вы не имеете претензий к отелю мыльные принадлежности настолько грязные, что их неприятно брать в руки в номере полно дохлых насекомых. фото сделано при заселении мебель пошарпанная, грязная. фото сделано при заселении торчат пробки с проводами прямо на стене в номере везде грязь после строителей мини-бар в номере. грязный чайник и два пакета растворимого кофе. стаканов нет все вокруг пошарпанное
аватар kozlovstas688
 •  podróżował 3 roku wstecz
Ocena 1.0
Przyjechaliś my pó ź no w nocy i czekaliś my godzinę , aby usią ś ć . Zamiast opł acanego z gó ry pokoju rodzinnego (2 pokoje), zostaliś my zakwaterowani w dwó ch pokojach dwuosobowych. To nam nie pasował o, bo có rka (24) i syn (14) musieli dzielić podwó jne ł ó ż ko. … Już ▾ Przyjechaliś my pó ź no w nocy i czekaliś my godzinę , aby usią ś ć . Zamiast opł acanego z gó ry pokoju rodzinnego (2 pokoje), zostaliś my zakwaterowani w dwó ch pokojach dwuosobowych. To nam nie pasował o, bo có rka (24) i syn (14) musieli dzielić podwó jne ł ó ż ko. Daliś my tragarzom 10 dolaró w i zapewnili nas, ż e przeniosą nas rano.
W pokoju nie był o wieszakó w. W umywalce nie ma zimnej wody. Futryny drzwi był y poł amane, a na zasł onach był y czarne plamy. W pokoju jest tylko jedno gniazdko, lodó wka jest zepsuta. Deklarowanego zestawu do kawy i herbaty nie był o, wody i szklanek - też .
Rano w recepcji wszyscy zmarzli z powodu przesiedlenia. Personel generalnie stosuje taką taktykę , kiwa gł ową , zgadza się i nic nie robi. Albo mó w, ż e nie rozumieją rosyjskiego. Kiedy moja có rka, któ ra mieszkał a w USA, mó wił a po angielsku, zaczę li marzną ć , ż e też nie rozumieją angielskiego. Jest kilku rosyjskoję zycznych pracownikó w, ale nie dla wszystkich.
Nie przeniesiono nas ani rano, ani w porze lunchu, chociaż zrezygnowaliś my z wyprawy nad morze na rzecz przesiedlenia. Wszyscy szukali wymó wek. Wreszcie szturchną ł pracownika: „On rozwią ż e twoje problemy”. Powiedział „chodź za mną ” i poprowadził … ​ ​ do baru. Na pytanie: „Czym do diabł a jest dla nas bar? ” nadeszł a odpowiedź : „Abyś się napił , zrelaksował i nie martwił się o numer”.
W koń cu zamieszkaliś my w pokoju C4. Lepiej zostać tam, gdzie byli. Pokó j ciasny, brudny, w tynku po remoncie, nie ma balkonu, ani jednego haczyka ani wieszaka na rę czniki, brak lodó wki, brak suszarki do wł osó w, telewizor nie dział a, kilka gniazdek i jedna lampa wyrwana, WSZYSTKO lampki nocne, stoł owe oraz w lampie podł ogowej NIE MA ż aró wek. W sypialni jest ł ó ż ko i nie ma stolikó w nocnych. Jeś li trzeba postawić okulary, telefon - tylko na brudnej podł odze.
Wył ą cznik w kranie prysznicowym wyję ty, wentylacja szczelnie zamknię ta, duszno, był zapach kanalizacji. Zbiornik klozetowy napeł niał się bardzo powoli i trudno był o spł ukać kupę . Odpł yw z prysznica nie dział ał , woda zebrał a się w kał uż ę i uzupeł nił a. Nie prosiliś my o mopy ani szmaty. Brudną wodę z podł ogi trzeba był o zebrać rę cznikami i wyrzucić na ulicę . Nie był y wymieniane, a rę czniki szybko się skoń czył y. Dlatego kosz na ś mieci jest bardzo mał y, musieliś my go zebrać do workó w i wynieś ć na zewną trz. Chodnik w pobliż u pokoju zaczą ł zamieniać się w wysypisko ś mieci. W koń cu zabrakł o nam papieru toaletowego, zrolowaliś my go z rolki w publicznej toalecie.
Pokó j znajdował się w ś lepym zauł ku, gdzie w nocy panował a nieprzenikniona ciemnoś ć i opierał się o pł ot, za któ rym cał ą noc szczekał na ł ań cuchu mastif, nie moż na był o spać . Rzuciliś my mu balyk, ser i cał ą resztę jedzenia, bo lodó wki i tak nie był o. Dwa dni pó ź niej w niektó rych z nich zobaczyliś my lodó wkę . pokó j i przynieś li go do siebie. W odpowiedzi z naszego pokoju. . . zabrali sejf, na szczę ś cie my z niego nie korzystaliś my.
W hotelu nie ma zadeklarowanej restauracji kuchni ś ró dziemnomorskiej, bufet pojawił się dopiero w ostatnich dniach, a wcześ niej jedzenie podawano porcjami plus warzywa, trawa, melon, arbuz. Jedzenie jest monotonne - ryż , kasza bulgur, kurczak, kilka razy ryba i mię so. Bez grilla, kebaba, baklawy. Czę sto brakował o jedzenia dla wszystkich. Ulubione sł owo w restauracji i przy barze skoń czone (skoń czone). Nie ma wystarczają cej liczby stolikó w dla wszystkich, muszą być szybko zaję te lub zostaniesz bez jedzenia.
Wi-Fi nie był o wszę dzie, sauna i ł aź nia turecka nie dział ał y.
Hotel znajduje się niedaleko plaż y Gumbet, ale zabrano nas do Bitez - 15-20 minut. Po ś niadaniu odbył y się.2 spacery na 8-osobowym „Vito”. A to dotyczy 162 numeró w! Efekt - kolejki, nerwy, skandale. Na plaż y Turcy wypę dzili nas z leż akó w, zaż ą dali, abyś my kupili drinki, chociaż plaż a i transfer został y uznane za bezpł atne. W rezultacie zaczę liś my jeź dzić do Gombet, gdzie czterech z nas został o zakwaterowanych za 100 lir.
Wszystko nie wystarczał o, jeś li chcesz zdą ż yć na czas, musisz wspinać się do przodu i aktywnie pracować ł okciami.
Sł owianie to ludzie drugiej kategorii. Dopó ki Turek nie zostanie obsł uż ony, nie zbliż ą się do ciebie. Turcy dostali whisky - my nie. Takich momentó w jest wiele. Doszł o do tego, ż e miejscowy koleś pró bował nas zepchną ć z leż akó w przy basenie, mó wią , ż e są tylko dla Turkó w.
Hotel przypomina zgnił ą daczę : kł opoty z prą dem, wodą , toaletami, brakiem telewizora, brakiem lodó wki, do plaż y daleko, trzeba samemu posprzą tać i wynieś ć ś mieci.
Wię cej tam - nie ma stopy!
аватар tetiankag1
 •  podróżował 3 roku wstecz
Ocena 8.0
Mieszkaliś my w tym hotelu w lipcu. W cią gu 40 minut posadzili nas w pokoju, w tym czasie nakarmiono nas burgerami. Pokó j w peł ni zgodny z opisem. Widać , ż e pokó j jest po remoncie i wystę pują drobne niedoskonał oś ci w postaci nie wszystkich lamp wiszą cych. … Już ▾ Mieszkaliś my w tym hotelu w lipcu. W cią gu 40 minut posadzili nas w pokoju, w tym czasie nakarmiono nas burgerami. Pokó j w peł ni zgodny z opisem. Widać , ż e pokó j jest po remoncie i wystę pują drobne niedoskonał oś ci w postaci nie wszystkich lamp wiszą cych. Poś ciel jest czysta, rę czniki biał e, sprzą tanie odbywał o się kilka razy w cią gu 6 dni. Mini-bar został uzupeł niony ś wież ą wodą .

Teren hotelu jest bardzo przytulny i pię kny. Wszystko w zieleni i kwitną cych krzewach. Personel jest przyjazny i pracowity. Każ dy zaką tek hotelu jest gustowny i zadbany. Nie sposó b nie docenić miejsca, w któ rym znajduje się hotel: przepeł nione jest historią i atmosferą staroż ytnoś ci. Bramy Myndos i staroż ytne mury miejskie, do któ rych turyś ci są przywoż eni na wycieczki, znajdują się tuż obok terytorium. A ta wyją tkowa lokalizacja jest gł ó wną atrakcją hotelu.
Odnoś nie ż ywienia: przez pierwsze trzy dni jedzenie był o porcjowane. Ale porcje był y duż e, wszystko wystarczył o. Zawsze był o jedzenie. Nie był o duż ej ró ż norodnoś ci, ale był o pyszne i domowe. Z minusó w - był o mał o warzyw i owocó w. Kilka dni pó ź niej hotel zorganizował bufet z duż ym asortymentem. Wszystkie pytania z kolejkami i wolnymi stolikami został y zamknię te. Do napojó w: zestaw standardowy, dobrej jakoś ci. W „godzinach szczytu” skoń czył y się niektó re napoje, ale zapasy został y uzupeł nione w kró tkim czasie.
Do morza, jak wskazano w opisie hotelu, daleko, okoł o 25 minut spacerkiem. Był transfer na inną plaż ę (Bitez) z bezpł atnymi leż akami i parasolami hotelowymi. Spacerują c do centrum (30-40 minut) moż na dostać się na wspaniał ą miejską plaż ę z niesamowicie czystą wodą i widokami. Wcześ niej spacer bę dzie malowniczymi uliczkami, sklepami i promenadą z luksusowymi jachtami.
Osobnym plusem jest fajny duż y basen, czysto i ciepł o. Dla dzieci - mał e, bezpieczne. Zjeż dż alnia, któ ra dział a od rana do wieczora.
Czę sto zapraszani są muzycy, przy bardzo dobrej muzyce na ż ywo, któ rzy grają i ś piewają od kolacji do pó ź nych godzin wieczornych.
W recepcji nie wszyscy pracownicy mó wią po angielsku-rosyjsku, ale dzię ki Almie mogliś my bez problemu rozwią zać wszystkie problemy.
Jeś li chodzi o negatywne recenzje. Oczywiś cie we wszystkim moż na znaleź ć najgorszą stronę , nawet w najbardziej luksusowych hotelach. Kto się na czym skupia. Ciekawa obserwacja: 60-70 proc. w hotelu to Turcy, któ rzy czuli się swobodnie i radoś nie, naprawdę przyjechali odpoczą ć , a nie szukać wad, w przeciwień stwie do wię kszoś ci rosyjskoję zycznych turystó w…
аватар sienna-8m
 •  podróżował 3 roku wstecz
Ocena 1.0
Miał em nieszczę ś cie zatrzymać się w tym hotelu w czerwcu/lipcu 2021 r. Hotel poł oż ony jest na przedmieś ciach, a nie w Bodrum. Do centrum 2.7 km. Z animacji był o: 1. Przerwa w dostawie prą du od 19:00 do 14:00 nastę pnego dnia, w wyniku czego nie ma wody, w tym w muszli klozetowej. … Już ▾ Miał em nieszczę ś cie zatrzymać się w tym hotelu w czerwcu/lipcu 2021 r.
Hotel poł oż ony jest na przedmieś ciach, a nie w Bodrum. Do centrum 2.7 km.
Z animacji był o:
1. Przerwa w dostawie prą du od 19:00 do 14:00 nastę pnego dnia, w wyniku czego nie ma wody, w tym w muszli klozetowej.
2. Gaszenie poż aru za pomocą wszelkich ś rodkó w pomocniczych.
Hotel pozostawił bardzo negatywne wraż enie. Ż adne z twierdzeń nie jest prawdziwe. Spodziewaliś my się zameldowania przez okoł o pię ć godzin (kiedy hotel był zaję ty mniej niż.60%), podczas gdy Turcy zostali osiedleni w 15 minut.
Pokó j miał mokre podł ogi i brudne rę czniki. Twierdził , ż e brakował o czajnika. Wi-Fi nie dotarł o do pokoju. Nawiasem mó wią c, na terenie hotelu też jest tak sobie.
W recepcji ż aden z pracownikó w nie uż ywał masek.
Jedzenie odbywa się zgodnie z zasadą : kto miał czas, usiadł . Potem proces oczekiwania na kelnera (od 20 do 70 minut, jak na szczę ś cie). Nie ma reklamowanego bufetu.
W menu znalazł y się :
przecier w proszku;
ryż dwa razy dziennie;
makaron z ł ezką ;
kiedyś był a ryba o niewyraź nym kolorze, któ ra zdechł a na dł ugo przed naszym przybyciem.
Nie ma wyboru - zjedz lub wyjdź i zró b miejsce dla tych, któ rzy czekają na stolik.
Jako deser dla siebie wybrał em stop pamię tnik i wę giel aktywowany.
Pią tego dnia wydawał o nam się , ż e ż ycie zaczę ł o się poprawiać , ponieważ po raz pierwszy pojawił y się jednorazowe kapcie, ale kierownictwo postanowił o wprowadzić tymczasowe ograniczenie w wydawaniu napojó w; przerwy rozpoczę ł y się herbatą , wzrosł a liczba goś ci.
Osobne „dzię kuję ” dla Almy Beknazarowej, pracowniczki hotelu, któ ra nie boi się niegrzecznoś ci z uś miechem na twarzy.
Hotel prowadzony jest przez amatoró w. Jeś li chcesz przetestować swó j ukł ad nerwowy pod ką tem sił y - zapraszamy!
Gorą co polecam wszystkim innym!
отсутствующий шведский стол душевая кабина с вытекающей водой дизайнерские находки в отделке интерьера ванной рыба  времен греко-микенской цивилизации; суп в стакане, свежие фрукты, овощи и прочие чудеса гостеприимства!
аватар a.radlinskaya
Co najważ niejsze: nie wierz w pozytywne recenzje, hotel jest okropny pod każ dym wzglę dem. Nie speł nia 4 gwiazdek i usł ug, jak podano w opisie. 1. Brak bufetu. Wyjaś nienie personelu: z powodu pandemii. Sł abe, bez smaku jedzenie na porcje. Popisowe dania: ryż + kurczak, puree ziemniaczane w proszku + solone klopsiki (przypomina soję ). … Już ▾ Co najważ niejsze: nie wierz w pozytywne recenzje, hotel jest okropny pod każ dym wzglę dem. Nie speł nia 4 gwiazdek i usł ug, jak podano w opisie.
1. Brak bufetu. Wyjaś nienie personelu: z powodu pandemii. Sł abe, bez smaku jedzenie na porcje. Popisowe dania: ryż + kurczak, puree ziemniaczane w proszku + solone klopsiki (przypomina soję ). Aby otrzymać swoją porcję upragnionego lunchu (obiad, ś niadanie), musisz najpierw poczekać na wolny stolik przez okoł o 30 minut, a nastę pnie taką samą iloś ć , aż przyniosą ci jedzenie. Life hack: moż esz przyjechać.15 minut przed zadeklarowanym posił kiem. Potem usią dziesz przy stole, ale to nie gwarantuje, ż e jedzenie zostanie przyniesione szybko). Jeś li chodzi o jedzenie: praktycznie nie ma warzyw i owocó w. 3 kawał ki arbuza dla dwojga, suró wka z marchewki lub kapusty z natką pietruszki. Moż esz poprosić o suplementy, ale nie o to, ż e bę dziesz czekać . Na plus, zdecydowanie lepiej się nie poprawi!
2. Sił a wyż sza. Mieliś my szczę ś cie uczestniczyć w projekcie: „Aby przeż yć . Bodrum 2021”. Drugiego dnia pobytu napotkaliś my przerwę w dostawie prą du i wody. Cię ż ko nas przestraszyć , urodziwszy się w ZSRR, ale otrzymanie takiej premii za wł asne pienią dze to oczywiś cie szczegó lna przyjemnoś ć . Co wię cej, kierownictwo hotelu nie znalazł o moż liwoś ci wyjaś nienia przyczyny i terminu likwidacji tej sytuacji. Prą d i woda zniknę ł y okoł o godziny 19.00 i pojawił y się nastę pnego dnia o godzinie 14.00 (ś wiatł o) i 10.00 (woda). Rezultat: nieprzespana noc w dusznoś ci i niemoż noś ć umycia się po morzu, a nawet naprawdę umycia rą k (w pandemii). Rano (nie był o jeszcze wody) podano nam ś niadanie z brudnymi sprzę tami (przypomnę jeszcze raz - w Turcji jeszcze nie zniesiono godziny policyjnej). Oczywiś cie nie otrzymaliś my ż adnych przeprosin ani rekompensaty.
3. Teren hotelu jest brudny. Basen nigdy nie był sprzą tany podczas naszego pobytu. Woda stał a się mę tna. Pł ytki wokó ł basenu są poplamione ś ladami napojó w. Ł azienki w czę ś ci ogó lnodostę pnej są w opł akanym stanie (jedynie wystró j na ś cianach odró ż nia je od ł azienek sowieckiej stoł ó wki fabrycznej w okresie stagnacji).
4. Bezpł atny transfer na plaż ę - rodzaj ruletki. Moż esz czekać i nie wyjeż dż ać (bo w minibusie przeznaczonym na 6 osó b nie ma wystarczają co duż o miejsca), moż esz wyjechać godzinę po wyznaczonym czasie, ale wtedy zapomną cię odebrać i bę dziesz musiał wracać do hotelu taksó wką .
5. Sprzą tanie - osobna piosenka. Podł oga był a zawsze brudna. Chodzenie boso był o straszne. W dniu przyjazdu znaleź liś my w naszym pokoju dwa brudne rę czniki. Jak rozumieliś my, sprzą taniem zajmował o się dwó ch pracownikó w, któ rzy po prostu nie mieli na to czasu, gdy wszyscy goś cie byli na plaż y (od 10:00 do 13:00), w wyniku czego kilkakrotnie przeszkadzano nam, gdy odpoczywaliś my w popoł udnie.
6. W cał ym hotelu obiecano nam Wi-Fi. Myś lisz, ż e tam był ? Oczywiś cie nie. W pokoju moż na był o zł apać sygnał , delikatnie przyklejają c się do drzwi wejś ciowych. Powiedziano nam, ż e w razie potrzeby uż yj go w holu hotelu. Ale sił a sygnał u czę sto nie pozwalał a nawet znaleź ć potrzebnych informacji w Google.
7. Có ż , wisienka na torcie. „Niezwykł ą przyjemnoś ć ” sprawiał o nam komunikowanie się z przedstawicielką hotelu Almą (zawsze przedstawiał a się tylko po imieniu, wię c nie wiemy, jakie stanowisko zajmuje w hotelu). Ta kobieta udawał a, ż e ​ ​ pró buje rozwią zać problemy, któ re mieli goś cie. W rzeczywistoś ci wszystkie jej wezwania miał y brzmieć : „Nie martw się , wszystko bę dzie dobrze! ” Ale „dobry”, jak wiesz, nigdy nie nadszedł . Kilka razy nalegał a, abyś my podpisali pewien dokument, w któ rym stwierdza się , ż e nie mamy ż adnych roszczeń wobec hotelu. A gdy się nie zgodziliś my, odpowiedział a na kolejną skargę : „Piszesz skargę na nas, wię c czego chcesz? ! ”
Podsumowanie: animacja w hotelu nie pozwala ani na chwilę odpoczą ć , zawsze jesteś w dobrej formie i gotowy na nowe przygody)
Центральный вход в отель Питание в 4 звездочном отеле Санузел в зоне общего доступа. Так он выглядел в течение всего времени нашего пребывания (10 дней)
аватар 1914820
 •  podróżował 3 roku wstecz
Ocena 1.0
Jakieś recenzje? ? Hotel nie odpowiada opisowi i zdję ciom na ich stronie internetowej. Na stronie internetowej hotelu nie ma restauracji a la carte. Na stronie nie zadeklarowano ró wnież innych rozrywek: sauna, market, rzutki, centrum fitness, hammam, minipił ka noż na, bilard, animacje dla dzieci, plac zabaw, fryzjer, centrum spa. … Już ▾ Jakieś recenzje? ? Hotel nie odpowiada opisowi i zdję ciom na ich stronie internetowej.
Na stronie internetowej hotelu nie ma restauracji a la carte. Na stronie nie zadeklarowano ró wnież innych rozrywek: sauna, market, rzutki, centrum fitness, hammam, minipił ka noż na, bilard, animacje dla dzieci, plac zabaw, fryzjer, centrum spa.
Hotel nie odpowiada liczbie gwiazdek. Trojka, nawet nie solidna.
Nawiasem mó wią c, teraz nie ma informacji o restauracji a la carte, a niektó re pozycje są oznaczone gwiazdką jako pł atne.

Pierwszą rzeczą , na któ rą chcę zwró cić uwagę , jest to, ż e hotel nie jest nowy.
W 2021 roku hotel przeszedł z rą k do rą k. Wcześ niej hotel był pusty przez kilka lat.

Co do naprawy - miejscami pociemniał y, nasmarował y i tyle. Wszystko inne, od widelca po leż ak, jest stare.

Nasze zameldowanie odbył o się okoł o 10 dni po otwarciu. Hotel nie był gotowy na przyjazd turystó w. Duż o niedocią gnię ć.
Na terenie hotelu: gdzieś wył adowano ś mieci (drugiego dnia naszego pobytu wywieziono je, gdy sklejka został a zdmuchnię ta przez wiatr bezpoś rednio na turystę ), gdzieś rozrzucone są druty, jako element krajobrazu projekt.

Zameldować się:
Do hotelu dotarliś my o 6 rano. Musieliś my poczekać do obiadu, ale mieliś my szczę ś cie, prawie od razu nas usatysfakcjonowali, podzię kowali nam za 20 USD.
Sł yszeliś my, ż e ktoś zamieszkał po godzinie 14:00, dziewczynkę z 2-letnim dzieckiem osiedlono pó ź nym wieczorem, a jeden z chł opakó w, któ rzy przyjechali wieczorem, dostał pokó j dopiero nastę pnego dnia.

Hotel nie jest na relaksują ce wakacje. ) Hotel przygodowy.
Trzeciego dnia naszego pobytu eksplodował transformator. Pó ł dnia spę dzone bez klimatyzacji i bez wody! (mają pompę elektryczną , brak ś wiatł a - brak wody). Chociaż problem został rozwią zany w niecał y dzień , nie podobał o mi się nastawienie personelu w tej sytuacji: „Przepraszamy, CZEGO JESZCZE CHCESZ? »
Przewodnik z AnexTour też niczego nie rozwią zuje „Co mogę zrobić , no có ż , nie ma ś wiatł a, czekaj”.
Po tym incydencie podczas cał ego pobytu ś wiatł a gasł y jeszcze kilka razy.
Od razu zaznaczam, ż e w pokoju bez klimatyzacji nie ma co robić , jest nieznoś nie gorą co, jak w saunie. Otwarte okna nie rozwią zują problemu.

Woda nie jest scentralizowana (do czego jesteś my przyzwyczajeni), ale magazynowana w zbiornikach. Gotowe - poczekaj, aż przyniosą . Trzy razy na godzinę w pokoju nie był o wody (poza czasem, kiedy nie był o wody z powodu braku prą du).
Pewnego dnia wybuchł poż ar (nie znaleź liś my go, byliś my na morzu), do gaszenia uż yto wody. Kolejna godzina bez wody.

Terytorium:
Generalnie w hotelu czujesz się jak w starej „szamanizowanej” daczy.
Okolica jest bardzo pię kna. To chyba jedyny plus tego hotelu.
Liczba pokoi znajduje się w dwupię trowych budynkach w stylu greckim. Biał e domy z niebieskimi oknami i drzwiami.
Duż o zieleni i kwiató w. Architektura krajobrazu jest dobrze wykonana.
Basen jest ś redni, gł ę bokoś ć ze spadkiem od 100 do 160 centymetró w, wejś cie ł agodne w postaci szerokich stopni. Zjeż dż alnia wodna. Leż akó w jest wystarczają co duż o, ale poł owa z nich nie dział a, bardzo brakuje parasoli. ? Nie ma rę cznikó w.

Numer:
Nieduż y, 20 kwadrató w.
Jasne, biał e ś ciany, drewniany strop.
Stare drewniane okna. Meble też są stare.
Poś ciel, rę czniki. Materac jest bardzo twardy (nawet dla mnie ś pimy w domu na twardym).
Naprawdę nie podobał a mi się obecnoś ć wodoodpornego, taniego pokrowca na materac i pokrowca z tego samego materiał u na poduszkach. Nie oddycha, bardzo unosi się w powietrzu, nawet przy wł ą czonej klimatyzacji ś pisz cał y mokry. Usunię to, poprawiono ż ycie).
Ł azienka jest bardzo mał a.
Kabina prysznicowa przecieka i to nie w kierunku dodatkowego odpł ywu, ale na korytarzu (coś dziwne jak na odnowiony hotel). Bez haczykó w, wieszakó w. Jest suszarka do wł osó w, ale jest stara, ś mierdzi spaleniem, bał am się spalić wł osy.
Balkon jest mał y, moż emy zał oż yć , ż e nie istnieje.
Brak wieszakó w do suszenia ubrań . Wysuszyliś my go na balustradzie balkonu, ale bardzo silny wiatr (albo mieliś my szczę ś cie, albo cecha regionu), wszystko odlatuje.
Jest lodó wka. Ale nie zamarza, wię c lekko się ochł adza. W pokoju nie ma czajnika ani sztuć có w.
Deklarowany mini-bar to 2 butelki wody po przybyciu do lodó wki. Uzupeł niany przy zostawianiu napiwku.

Odż ywianie:
Nie wierz w zdję cie na stronie hotelu,
nie ma bufetu i nie ma też takiej obfitoś ci dań jak na zdję ciu. Ten hotel ma swoją wł asną „unikalną koncepcję ” (obejmują cą covid):
Przychodzisz do „restauracji”, siadasz przy stoliku (jeś li uda Ci się znaleź ć wolny), jedzenie jest przynoszone. Czekasz 20-60 minut, masz szczę ś cie. Przede wszystkim sł uż ą Turkom.
W zwią zku z tym, ż e wszyscy czekają na podanie, brakuje wolnych stolikó w. Kto zdoł ał , usiadł . Nie miał am czasu, chodzę przez godzinę . ale nie na dł ugo), w przeciwnym razie czas posił ku się skoń czy i nie zostaniesz obsł uż ony.
Czę sto bywał o, ż e przychodzisz na ś niadanie, stoł y są , ale nie posprzą tane i nie spieszy się ze sprzą taniem.

Ś niadania serwowane są w stylu "ś niadanie tureckie", cał y stó ł wył oż ony jest mał ymi talerzami. Pierwsze dni był o chł odno, potem zmę czenie, ś niadania takie same, Nawykowe (nawet za 3*) musli z mlekiem, gorą ce omlety, naleś niki i inne rzeczy już nie. Tylko kilka rodzajó w sera, pomidor, ogó rek, oliwki, jajko na twardo, dż emy, pieczywo. Wszystko.
Na lunch oferowane jest jedno z dwó ch dań : najczę ś ciej „bomby” z kurczaka, indyka (rzadko) lub sojowe z przystawką i sał atką (talerz jakiegoś zioł a polanego sokiem z cytryny).
Kolacja jest jak obiad + kilka niejadalnych przeką sek. Wszystko jest bardzo rzadkie.
Na obiad i kolację nie ma ś wież ych warzyw.
Z owocó w: arbuz, kilka razy widział em melona, ​ ​ ostatniego dnia był a wiś nia.
Dania gł ó wne w wię kszoś ci są dobrze ugotowane, ale bardzo monotonne (ryż prawdopodobnie nie zjem przez nastę pne pó ł roku).
Pomię dzy obiadem a kolacją poczę stunek: nuggetsy, frytki, hamburgery.
Począ tkowo sztuć ce zawijane był y w jednorazową papierową torbę , ale ten luksus w koń cu się skoń czył . Jak skoń czył a się só l i pieprz w patyczkach, a potem cukier - tutaj krukowaty najwyraź niej się skoń czył )))

Terytorium restauracji:
Są stoliki na zewną trz i kilka w pomieszczeniu. Te, któ re są na ulicy - poł owa są na sł oń cu, nie moż na ich uż yć podczas obiadu i ś niadania.
Bardzo cię ż kie metalowe krzesł a. Nie podobał mi się mó j manicure.
Nie zobaczysz tutaj zwykł ych obrusó w. Tak jak trzeba czerpać estetyczną przyjemnoś ć ze „starych” stoł ó w, muzeum jest takie samo, có ż , to wszystko. .

Bar:
wszystko jest jak wszę dzie, b/a napoje, herbata, kawa rozpuszczalna, piwo, alkohole lokalne. Czę sto coś się koń czył o, potem brak piwa, potem cola, potem herbata. Herbata, jak moż e zabrakną ć herbaty? Nawiasem mó wią c, warzone jest tylko w kadzi, nie ma pikiet.
Nigdy nie pijemy mocnego alkoholu w barze, ale sł yszeliś my, ż e z tym też są problemy. Obecnoś ć kubkó w i cukru o ró ż nym stopniu powodzenia. Czę sto też nie ma lodu - nie ma ś wiatł a, ską d pochodzi ló d. ? Kawa był a naturalna przez kilka dni, ale elektryczny Turek spł oną ł . Kiedy pojawił się nowy Turek, ostro przypomnieli sobie limity czasowe dla all inclusive, kawa po godzinie 10))
Picie wody przez pierwsze dni był o zawsze iw dowolnej iloś ci. Nastę pnie do godz. : po 23:00 - za opł atą . Format - plastikowe sł oiczki o pojemnoś ci 200 ml. Niewygodny, spadł - zepsuł się.
Nie ma chł odni, w któ rej przez cał ą dobę moż na dostać darmową wodę . ? Obsł uga w barze, jak w hotelowej restauracji. Najpierw czekasz na zauważ enie, zamawiasz, szczypiesz w palce w nadziei, ż e barman nie zapomni tego, co zamó wił eś . Czasem dwa piwa i jedna cola to zadanie niewykonalne.

Wi-fi był o w niektó rych pokojach bezpł atne, ale nie stabilne.
Nie pró bował em oglą dać wideo, ale w zasadzie wystarczył o znaleź ć jakieś informacje w Internecie. Wieczorem wi-fi praktycznie nie dział ał o.

Czystoś ć:
Nie jest)
Restauracja jest czysta, naczynia są czyste.
Pokó j nie był zbyt dobrze posprzą tany, podł oga został a wytarta, rę czniki został y wymienione, wywieziono ś mieci i tyle. W rogach jest kurz jako detal wnę trza. Instalacja wodno-kanalizacyjna nie był a myta nawet raz przez 10 dni (powiedz mi, czy chę ć posiadania czystej muszli klozetowej po braku wody przez jeden dzień - czy to przeszacowany wymó g? ). Ł ó ż ko był o raz zmieniane.
Kiedy po raz pierwszy zostawili nas na herbatę , w nadziei na lepsze sprzą tanie, rozł oż yli na naszym ł ó ż ku kompozycję rę cznikó w i ś wież ych kwiató w).
Toaleta publiczna nigdy nie był a sprzą tana, wynoszono tylko ś mieci.
Lada barowa wydaje się nie być myta od czasu pró b oblę ż enia miasta Halikarnas przez Aleksandra Wielkiego.
Teren wokó ł basenu jest ró wnież brudny. Jeś li coś się rozleje, plama pozostanie na zawsze.
Boję się sobie wyobrazić , jak bę dzie wyglą dał a podł oga pod koniec sezonu.
Wokó ł basenu nie ma urn, tylko przy barze. Nie wszyscy goś cie chcą posprzą tać pojedyncze kubki z napojami, obsł uga rzadko sprzą ta (tj. raz dziennie), wię c wszystkie te ś mieci toczą się po podł odze, czasem wlatują do basenu (wiatr jest silny).
Na dnie basenu przez 10 dni jechaliś my na piasek, czyli basen nie jest czyszczony.
Chociaż po spacerze po mieś cie i zwiedzaniu centró w handlowych zdaliś my sobie sprawę , ż e brak czystoś ci w tym rejonie to norma. Duż o ś mieci na ulicach, brud w przymierzalniach sklepó w (tylko grudki zakurzonych „plomb” w rogach).
Na zewną trz hotelu znajduje się punkt orientacyjny, a wł aś ciwie plastikowe wysypisko.

Morze:
Morze w tym regionie jest zimne. Plaż e znajdują się w zatokach.
Transfer z hotelu zabierze Cię do Bitez Bay. Nam się to nie podobał o, duż o ś mieci na brzegu, niedopał ki papierosó w, kapsle od piwa. Transfer to osobny ż art.
Samochody Mercedes Vita o pojemnoś ci 8 osó b. Problemem jest opuszczenie hotelu, jest wiele osó b, któ re tego chcą . Wrę cz przeciwnie, moż esz po prostu zostać zapomniany. Taksó wka z plaż y Bitez do hotelu 30 liró w. Niezbyt drogie i nie był oby problemu, gdyby hotel począ tkowo nie zadeklarował transferu, na któ ry liczysz.
Poszliś my na plaż ę w okolicy Gumbert. Od hotelu 1 km (15 minut we wraku). Linia brzegowa jest podzielona mię dzy hotele. Zabierasz leż aki, zamawiasz drinka i relaksujesz się do woli. W przeciwień stwie do plaż y Bitez, jest tu bardzo czysto, ani jednego byka. Plaż ę w Hotelu Nagi wybraliś my dla siebie. Bardzo mił y i dyskretny personel.
Ceny: butelka piwa 35 liró w, szklanka kawy mroż onej 37 liró w, duż a szklanka soku 30 liró w. Moż esz zapł acić kartą.

Obsł uga hotelowa:
nie ma ż adnych skarg na chł opakó w - kelneró w, w barze i na pokojó wki. Są to gł ó wnie studenci, któ rzy przyjechali do pracy latem. Bardzo starali się być uprzejmi i pomocni.
W pobliż u tego samego transferu mł oda dama poprosił a rosyjskoję zycznych turystó w, aby pozwolili Turkom iś ć naprzó d, „inaczej zaczną się nienawidzić ”.
Taka „szufelka”, przez pocią gnię cie, przez znajomą ))? Sł yszał em, jak turyś ci narzekali na obsł ugę w ogó le, na co odpowiadano „ale jacyś turyś ci, tacy i tacy…” albo „co chciał eś dostać za te pienią dze? "? Dla poró wnania: nasza dwu, 10-dniowa wycieczka, wyjazd z Charkowa, kosztował a 850 euro. Teraz podobna wycieczka kosztuje 1700 euro. W zeszł ym roku wycieczka w pierwszej tró jce dla TRZECH w Kemer kosztował a 750 euro z usł ug kilka bramek wię cej? Nie warto mó wić o tym, ż e Bodrum jest znacznie droż sze. Bodrum jako cał oś ć ró wnież nie jest fontanną . Ci, któ rzy ś piewają mu pochwał y i poró wnują go z Europą , najwyraź niej nigdy w Europie nie byli. Ale to już inna historia. . ))
Завтрак Уборка столов после завтрака, ждали минут 15 Уборка столов Бассейн Территория ресторана на солнце Грязь в номере
аватар sewing.od
 •  podróżował 3 roku wstecz
Ocena 2.0
Hotel ma zaledwie 3 pó ł gwiazdki. Brudne, sprzą tanie i ten hotel się nie speł nia. Jedzenie nie jest all inclusive. Kelnerzy przynoszą mał e talerze z niewielką iloś cią jedzenia. Basen nie jest czyszczony. Hotel dla tych, któ rzy chcą schudną ć i mają silny ukł ad nerwowy. … Już ▾ Hotel ma zaledwie 3 pó ł gwiazdki. Brudne, sprzą tanie i ten hotel się nie speł nia. Jedzenie nie jest all inclusive. Kelnerzy przynoszą mał e talerze z niewielką iloś cią jedzenia. Basen nie jest czyszczony. Hotel dla tych, któ rzy chcą schudną ć i mają silny ukł ad nerwowy. Nie polecam tego za bardzo.


Nie ma jeszcze pytań
Zadać pytanie o hotelu
ekspertom i uzyskaj odpowiedzi
w ciągu najbliższych kilku godzin.
EKSPERCI HOTELI
Wdzięki kobiece
Zamek Bodrum i Muzeum Archeologii Podwodnej
Ocena 9.5
Turcja, Bodrum
Architektura, Fabula, Muzea, religia
Brama Myndos
Ocena 10.0
Turcja, Bodrum
Architektura, Fabula

Курортный отель Historical Museum расположен в городе Бодрум, менее чем в 1 км от пляжа Гумбет. Расположен у ворот Миднос, рядом с оборонительными рвами и осадными башнями, сорвавшими набеги Александра Македонского на Галикарнас в 334 году до нашей эры. Здесь хранятся саркофаги семьи и знати Александра Великого, а также множество археологических построек на исторической территории площадью 10 000 кв.м. Последний ремонт в 2021 году.

Lokalizacja Расстояние от курортного отеля до ближайшего аэропорта Милас-Бодрум составляет 33 км.
Opis plaży Бесплатный трансфер до пляжа Гумбет каждый день. Длина пляжа 1 км. Пляж везде покрыт песком, обычно очень мелким, лишь кое-где крупным. Дно тоже песчаное, пологое, но глубина нарастает уже в нескольких метрах от берега.
  • 3 i dalej
  • plaża miejska
  • plaża piaskowa
W hotelu

Museum a la carte ресторан средиземноморской кухни (с 19:00 до 00:00). Завтрак (с 07:00 до 10:00) шведский стол. Поздний завтрак (с 10:00 до 10:30). Обед (с 12:30 до 14:00) шведский стол. Ужин (с 19:00 до 21:30) шведский стол. Дневные закуски (с 15:00 до 17:00). Чай, печенье (с 17:00 до 18:00). Ночные закуски (с 23:00 до 00:00). Алкогольные и безалкогольные напитки местного производства с 10:00 до 23:00. Услуги консьержа, хранение багажа, круглосуточная стойка регистрации, услуги по глажению одежды, химчистка, факс/ксерокопирование, доставка еды и напитков в номер, сад.

  • restauracja
  • Restauracja a la carte
  • kawiarnia/bar
  • otwarty basen
  • sala konferencyjna/sala bankietowa
  • parking  FREE 
  • wypożyczalnia samochodów
  • bezpieczny
  • darmowe wi-fi
  • pranie
  • fryzjer/salon kosmetyczny
  • udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • pokoje dla niepalących
  • późne wymeldowanie
  • wymiana walut
  • płatność kartami płatniczymi
Dla dzieci Детская горка.
  • basen dla dzieci
  • plac zabaw
  • klub dziecięcy
  • menu dla dzieci w restauracji
  • łóżko składane  FREE 
Rozrywka i sport Массаж (платно), дартс (платно), караоке. 1 водная горка.
  • park wodny i zjeżdżalnie  FREE 
  • sauna/łaźnia/łaźnia turecka
  • bilard
  • tenis stołowy
  • siłownia
  • sporty wodne
  • animacja
  • organizacja wycieczek
Opis pokoi

Всего 162 номера.

W pokojach

Телевизор, телефон, ванна/душ, фен, туалетно-косметические принадлежности, кондиционер, мини-бар, сейф, бесплатный Wi-Fi, чайник/кофеварка, набор для чая и кофе, балкон/терраса.

Adres Eskiçesme Mh. Büyük İskender Cd. 1530. Sk. No:3 Mydnos Kapısı, 48400 Bodrum/Muğla
Telefony: +90 252 319 55 16
Stronie internetowej: Historical Museum Resort
FAQ
Какой пляж у отеля?
Отель располагается на 3-й пляжной линии или далее. Рядом с отелем находится городской песчаный пляж.
Какие развлечения есть в отеле?
Отель предоставляет услуги сауны / бани / хаммам. . Вы можете прекрасно провести время за игрой в бильярд, настольный теннис. Для поддержания хорошей физической формы отель предлагает посетить тренажерный зал. В отеле есть водные развлечения. О том чтобы Вы ни минуты не скучали позаботится анимация. В отеле присутствует организация экскурсий, упрощает выбор и дает советы специалист по туризму.
Какие возможности для детей есть в отеле?
Отель располагает детским бассейном с небольшой глубиной, детской площадкой с горкой и качелями. Чтобы взрослые могли отдохнуть, детей каждый день развлекает детский клуб. В ресторане есть отдельное детское меню или зона с детским питанием.