Mieszkał em w nim przez dwa dni.
W pobliż u znajduje się infrastruktura, targ, na któ ry wieczorem chodziliś my zjeś ć ró ż ne lokalne przysmaki. Spacer do plaż y Nai Harn zajmuje okoł o 15 minut przy drodze, gdzie moż na kupić owoce, obok pię knego jeziora. Na plaż ę kursuje autobus bp. Jak nam powiedziano, kilka razy dziennie. Szliś my. Daleko od Bangle Road. Jedź.30 minut.
Recepcja ma rosyjskoję zyczny personel.
Na miejscu znajdują się trzy restauracje. W jednym z nich zjedliś my ś niadanie. Wszystko w porzą dku.
Basen w tym hotelu to inna historia. Jest zbudowany tak, jakbyś wisiał w powietrzu. Atmosfera nierealnego szumu.
Dla dzieci jest mini klub.
Jest prawdziwa sił ownia.
Jest spa.
Wi-fi w cał ym bp z hasł em.
Obsł uga jest jak w eleganckim ke na wezwanie, przynoszą ló d, któ ry noszą na wó zku, widoki z pokoi są eleganckie. Ponieważ cał e terytorium skł ada się z tarasó w, każ de miejsce ma wyją tkową atmosferę .
Mieszkaliś my w pokoju Deluxe o powierzchni 45 m2. m, iloś ć pokoi 1, podł oga - glazura, ogromny balkon z sofą , na któ rej spę dziliś my cał y wieczó r, zmieś cił a się cał a firma. w pokoju bp woda, herbata, ekspres do kawy.
Ogó lnie hotel bardzo nam się podobał , a na wakacje na plaż y jest po prostu ś wietny. Dla rodziny lub firmy szczegó lnie nie ma doką d wyjś ć .
Mieszkaliś my w pokoju OCEAN VIEW DELUXE ze wspaniał ym widokiem z balkonu. Pokó j jest przestronny, ł ó ż ko jest po prostu ogromne. Cał a poś ciel jest doskonał ej jakoś ci. Sprzą tane normalnie, ż eby nie ś wiecić na co dzień , ale moż na ż yć . Pokó j miał klimatyzację , telewizję kablową , Wi-Fi przy okazji dział ał o na przyzwoitej prę dkoś ci.
Jeś li chodzi o moż liwoś ci „pł ywania” samochodu: są dwa duż e baseny, jeden nawet z wież ą , bardzo gł ę boki, przy basenach jest przestronny, zawsze jest miejsce (napoje w barze przy basenie są oczywiś cie trochę drogie, ale nic nie moż na zrobić )). Ale rzadko bywaliś my na basenie - po co, jeś li jedna z najlepszych plaż na wyspie znajduje się w odległ oś ci pię ciu minut spacerem? Nawiasem mó wią c, z hotelu na plaż ę moż na nie tylko chodzić : rowerem za darmo na 2 godziny, lub zgodnie z rozkł adem z lobby na darmowy transport.
Ogó lnie jesteś my zadowoleni z reszty. Ale chcę zauważ yć , ż e to miejsce nie jest dla mił oś nikó w imprez i hał aś liwej rozrywki. A na spokojne romantyczne lub rodzinne wakacje - to wszystko!
Pokoje są duż e i wszystko jest nowe. Nie był o problemó w z czyszczeniem, nie znaleź liś my w tym ż adnej winy. Ł ó ż ko jest ogromne i wygodne, dobrze spał o po mę czą cym dniu.
Wszyscy pracownicy są bardzo uprzejmi. Wieczorem dobrze gotują w restauracji, ceny są mniej wię cej do zaakceptowania. Plaż a jest 5 minut spacerem, jest czysta, z dobrą wodą . Leż aki, parasole już dawno się pojawił y, sł yszeliś my, ż e ludzie się tym martwią . Wszystko tam jest, a nawet masaż na plaż y wró cił ).
Minus tylko jeden. Wieczorem normalne restauracje, sklepy i wszelkie rozrywki są daleko. Có ż , tak czy inaczej, nie ma sensu jechać taksó wką , ale na piechotę jest daleko.
Jeś li chodzi o wycieczki, to operatorzy hotelowi uważ ają za swó j obowią zek coś narzucić , ale tak naprawdę mają wyż szą cenę za nic, po prostu pł acą hotelowi tymi pienię dzmi. Zabrali go miejscowym z rosyjskimi pracownikami, w ś rednich cenach, na ulicy jest taniej od Thais, ale tam jest strasznie bez ż adnych gwarancji. W koń cu wszystko mi się podobał o, ś wietnie wypoczę liś my! Tylko trochę ) Znowu czekamy na przyjazd.
1. Hotel jest doskonale poł oż ony, 10 minut spacerem od plaż y Nainharn. W gó rach - bezpieczna na wypadek tsunami. Ż adnego przejś cia - ż adnych obcych.
2. Przytulny teren zielony. Ś cież ki wył oż one są naturalnym kamieniem. Budynki są uł oż one pię trowo. Są wzloty i upadki, ale do zaakceptowania. Nasz standardowy pokó j miał jednocześ nie widok na jezioro, morze i basen! Przestronny balkon z mię kką sofą .
3. Duż y i czysty kompleks basenowy. Ró ż ni się gł ę bokoś cią i kształ tem. Jest zjeż dż alnia wodna i wież a do nurkowania. Basen pokryty jest granitem. Ró ż ne ł ó ż ka z poduszkami. Nawiasem mó wią c, dla dzieci przygotowano pokó j dziecię cy wyposaż ony do gier i zabaw z wychowawcami. Ogó lnie hotel jest dobry i moż na go przypisać do 4 *.
MINUSY
1. Straszny personel, szczegó lnie w recepcji! Hotel nie ceni swojej reputacji i klientó w! Incydent, któ ry przekreś lił wszystkie pozytywne wraż enia dotyczą ce tego hotelu. W dniu przyjazdu pracownik hotelu wystawił nam rachunek za nocleg na ł ą czną kwotę.56 000 bahtó w, my od razu zapł aciliś my. Przez 2 tygodnie regularnie korzystaliś my z pralni i baru przy basenie. W dniu wyjazdu, z gó ry w cią gu dnia, poszliś my do recepcji i poprosiliś my o zapł atę za pranie, bar itp. , opł acone. Nastę pnie o 22:00.3 godziny przed odlotem do domu, przyszliś my na recepcję , aby oddać pokó j. I byli zszokowani, gdy poproszono nas o dopł atę.16 000 bahtó w za zakwaterowanie, ponieważ . Począ tkowo pracownik hotelu popeł nił bł ą d i bł ę dnie obliczył kwotę . Na nasze pytania - dlaczego nie został em poinformowany wcześ niej lub po poł udniu? Jak mamy teraz zapł acić znaczą cą kwotę.16 000 bahtó w, nie mają c pienię dzy na koniec wakacji, a nawet w lokalnej walucie iw nocy? Na Neinharn jest jeden wymiennik do 20.30. Nie otrzymaliś my jednak jednoznacznej odpowiedzi, a takż e przeprosin lub kompromisowych propozycji za hotelowy bł ą d! Był y tylko krzyki domagają ce się zapł acenia dodatkowych 1.000 bahtó w i pró by wezwania policji. Rozmowa odbył a się zaró wno ze zwykł ym recepcjonistą , jak i ze starszym kierownikiem hotelu, któ ry się przedstawił . Tajowie pokazali swoje prawdziwe oblicze! Oczywiś cie nie potrzebujemy problemó w z policją , a policja jest wyraź nie po stronie Tajó w, a oni już spó ź nili się na lotnisko. Byliś my zmuszeni dopł acić dodatkowo, w rezerwie był y tylko dolary gotó wkowe, hotel zgodził się przyją ć pł atnoś ć tylko w lokalnej walucie po wewnę trznym kursie 28, dla poró wnania kurs po poł udniu wynosił.32, 4. Obrzydliwe! Obrzydliwa obsł uga! Nie wró cimy do tego hotelu ponownie! I nie bę dziemy go polecać innym. Personel i podejś cie do klientó w są waż ne i krytyczne!
2. Czystoś ć i sprzą tanie w pokojach - oczywiś cie nie o tym hotelu! Tak, pokó j jest nominalnie sprzą tany codziennie, ale zawsze na podł odze leż ał stary stos ś mieci, przechodzą cy od jednego goś cia do drugiego. Plamy tł uszczu na zasł onach. Mró wki w pokojach!
3. Gł oś ny klimatyzator mocno wieje u wezgł owia ł ó ż ka.