Dzień dobry! Bardzo chciał em opisać cał ą prawdę o tym hotelu DESTINO-IBIZA. Zrobiliś my wczesne zameldowanie o 11:30, ponieważ mieli wolne pokoje. Potem zabrali nas do naszego pokoju w samochodzie golfowym. Wszystko wydawał o się idealne. Po wejś ciu do pokoju nr 2804 zapach od razu nam się nie spodobał (stare meble).
… Już ▾
Dzień dobry!
Bardzo chciał em opisać cał ą prawdę o tym hotelu DESTINO-IBIZA.
Zrobiliś my wczesne zameldowanie o 11:30, ponieważ mieli wolne pokoje. Potem zabrali nas do naszego pokoju w samochodzie golfowym. Wszystko wydawał o się idealne. Po wejś ciu do pokoju nr 2804 zapach od razu nam się nie spodobał (stare meble).
Po zbadaniu pokoju stwierdziliś my wiele niuansó w takich jak kurz (na zdję ciach w ł azience jest szafka), balkon nie był sprzą tany, był y opadł e igł y ś wierka (sosny) i odpowiednio kurz na stó ł i krzesł a w duż ych iloś ciach. Potem podnieś liś my ł ó ż ko. Gó rna pokrywa tego ł ó ż ka jest prawdopodobnie prana raz w miesią cu, ponieważ był o na niej duż o kurzu. Pod peleryną był o jedno prześ cieradł o z poszewką na koł drę , zajrzeliś my do szafy i tam był koc, któ ry też nie był prany i był zakurzony, a na nim był y ś lady cyklu miesią czkowego, wię c nie chcą uż yć takiego koca, co nas też zdenerwował o. Po tym, jak chcieliś my zabrać coś z mini baru, odkryliś my, ż e nie ma kieliszkó w i otwieraczy do butelek.
Przed ś niadaniem zamó wiliś my sprzą tanie pokoju, poszliś my na 40 minut na ś niadanie. Wró ciliś my do pokoju i nikogo tam nie był o. Po okoł o 1:30 minutach, kiedy już poszliś my na spoczynek, rozległ o się pukanie do naszych drzwi i po dosł ownie 3-4 sekundach drzwi się otwierają (jak to zrozumieć? ! ), leż ymy bez bielizny i ona przychodzi i mó wi nam, przepraszam, zamó wił eś sprzą tanie ( co b. . . ) i tu jest pytanie do administracji, dlaczego Twoi pracownicy wchodzą od razu po zapukaniu, a nie po odczekaniu minuty, jeś li nikt nie otwiera się do wejś cia pokó j.
Wieczorem poszliś my siwieć przy basenie, ż eby napić się wina. Po wypiciu wina postanowiliś my udać się na recepcję i zapytać , jak traktują swoich goś ci, na co powiedzieli, ż e na pewno to się wię cej nie powtó rzy. Myś lę , ż e już nie bę dzie dobrze, dzię ki za to. Przed wyjś ciem z recepcji poprosił em o butelkę wody, do któ rej powiedziano mi, ż e woda kosztuje 11 € + jest dostarczana do pokoju i trzeba zapł acić kolejne 10 € za dostawę (co…). A jak oceniasz obsł ugę tego hotelu? ! Potem dał bym im maksymalnie 4 gwiazdki z 3 gwiazdek (i to jest maksimum, na któ re zasł ugują ! ).
Wię c posł uchaj i dokonaj wyboru, czy pojedziesz do tego hotelu, czy nie. Radzę ci nie jechać z powodu takiego nastawienia do goś ci. Dzię kuję wszystkim i ż yczę udanych wakacji.
Bardzo chciał em opisać cał ą prawdę o tym hotelu DESTINO-IBIZA.
Zrobiliś my wczesne zameldowanie o 11:30, ponieważ mieli wolne pokoje. Potem zabrali nas do naszego pokoju w samochodzie golfowym. Wszystko wydawał o się idealne. Po wejś ciu do pokoju nr 2804 zapach od razu nam się nie spodobał (stare meble).
Po zbadaniu pokoju stwierdziliś my wiele niuansó w takich jak kurz (na zdję ciach w ł azience jest szafka), balkon nie był sprzą tany, był y opadł e igł y ś wierka (sosny) i odpowiednio kurz na stó ł i krzesł a w duż ych iloś ciach. Potem podnieś liś my ł ó ż ko. Gó rna pokrywa tego ł ó ż ka jest prawdopodobnie prana raz w miesią cu, ponieważ był o na niej duż o kurzu. Pod peleryną był o jedno prześ cieradł o z poszewką na koł drę , zajrzeliś my do szafy i tam był koc, któ ry też nie był prany i był zakurzony, a na nim był y ś lady cyklu miesią czkowego, wię c nie chcą uż yć takiego koca, co nas też zdenerwował o. Po tym, jak chcieliś my zabrać coś z mini baru, odkryliś my, ż e nie ma kieliszkó w i otwieraczy do butelek.
Przed ś niadaniem zamó wiliś my sprzą tanie pokoju, poszliś my na 40 minut na ś niadanie. Wró ciliś my do pokoju i nikogo tam nie był o. Po okoł o 1:30 minutach, kiedy już poszliś my na spoczynek, rozległ o się pukanie do naszych drzwi i po dosł ownie 3-4 sekundach drzwi się otwierają (jak to zrozumieć? ! ), leż ymy bez bielizny i ona przychodzi i mó wi nam, przepraszam, zamó wił eś sprzą tanie ( co b. . . ) i tu jest pytanie do administracji, dlaczego Twoi pracownicy wchodzą od razu po zapukaniu, a nie po odczekaniu minuty, jeś li nikt nie otwiera się do wejś cia pokó j.
Wieczorem poszliś my siwieć przy basenie, ż eby napić się wina. Po wypiciu wina postanowiliś my udać się na recepcję i zapytać , jak traktują swoich goś ci, na co powiedzieli, ż e na pewno to się wię cej nie powtó rzy. Myś lę , ż e już nie bę dzie dobrze, dzię ki za to. Przed wyjś ciem z recepcji poprosił em o butelkę wody, do któ rej powiedziano mi, ż e woda kosztuje 11 € + jest dostarczana do pokoju i trzeba zapł acić kolejne 10 € za dostawę (co…). A jak oceniasz obsł ugę tego hotelu? ! Potem dał bym im maksymalnie 4 gwiazdki z 3 gwiazdek (i to jest maksimum, na któ re zasł ugują ! ).
Wię c posł uchaj i dokonaj wyboru, czy pojedziesz do tego hotelu, czy nie. Radzę ci nie jechać z powodu takiego nastawienia do goś ci. Dzię kuję wszystkim i ż yczę udanych wakacji.
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …