Problem pojawił się podczas meldowania się w Blue Dolphin. Hostuj Olga-Tours. Dla nas trzech zaoferowano nam podwó jne ł ó ż ko i ł ó ż eczko. Wiedzieliś my o rozkł adanym ł ó ż ku (dostawka w pokoju 2-osobowym), ale ż e dwie panie bę dą mogł y spać razem na jednym ł ó ż ku - to mnie zdziwił o. Nie wspominają c o tym, ż e wycieczka został a wykupiona w MARCU i obiecali zamieszkać na 2 pię trze. Dodatkowo pomieszczenie znajdował o się.10 metró w od szamba kanalizacyjnego. Wię c doł ą czył zapach ś ciekó w, peł zają cych karaluchó w i szum pompy.
Kiedy to wszystko zobaczyli - i zobaczyli to od razu, bo walizki został y wniesione - od razu poszli na recepcję .
Drogi chł opcze Dimitri (ani sł owa po rosyjsku) był najwyraź niej gotowy na kł opoty i natychmiast odcią ł nam nasze pytania - nie ma innych liczb. Mieszkaj tam, gdzie wskazano. Byliś my bardzo zmę czeni, gdy jechaliś my 9 godzin z Aten. Tego dnia wstaliś my o 6 rano, spę dziliś my 2 godziny na Akropolu i 9 godzin w autobusie do hotelu. Ale nie da się ż yć w takich warunkach! Czekaliś my wię c na przynajmniej trochę zrozumienia. Nie znaleź liś my ż adnej pomocy ze strony Olga-Tours. Goś cił a nas praktykantka III roku, wię c musieliś my ją nadzorować . Skontaktował a się ró wnież z prezesem tj. Sama Olga i jej kolega Borys. Nie da się uwierzyć , ż e wszystkie pokoje w hotelu są kompletnie zaję te, ALE ci ludzie, któ rych zawodem jest ochrona interesó w klientó w, tylko NIEWIELKIE udawali, ż e starali się pomó c nam zadomowić się w taki sposó b, ż e po pierwsze został opł acony i zamó wiony z gó ry, a po drugie, miał to być zdrowy rozsą dek. Borys ż artował , ż e moż na był o w namiocie na brzegu lub w czymś innym egzotycznym....I NIC NIE zrobił ! A na recepcji siedzieliś my duż o, nie mał o od 19 do 24 godzin. Borys powiedział , ż e JUTRO zrobi wszystko, co moż liwe, ale dzisiaj - niestety!
Recepcja w Blue Dolphin jest dostosowana tylko do nie-Rosjan. A Rosjan moż na zakwaterować nawet w niechlujnym miejscu, ponieważ nie chroni ich ani gospodarz - OLGA-TOURS, ani firma sprzedają ca wycieczki - Solvex tour, ani są d, jeś li tam pojedziesz. Administrator Blue-Dolphin Andreas wł aś nie powiedział mi w twarz: „To są twoje problemy! ” i spocony odszedł .
Ten dzień (noc) zakoń czył się tym, ż e na naszą proś bę wstawiono kolejne ł ó ż eczko (wciś nię te).
Nasza udrę ka trwał a nastę pnego ranka. Borys, któ ry przybył na 5 minut, obiecał rozwią zać wszystko dzień wcześ niej, odjechał . opuszczają c nas ponownie z tą samą staż ystką.3 roku! Tę chamstwo i cynizm moż na poró wnać tylko z chamstwem i cynizmem recepcjonistki Blue Dolphin.
Zdają c sobie sprawę , ż e to tylko w naszych rę kach, zgodziliś my się z spoconym Andreasem, ż e przeniesiemy się za 2 dni do innego pokoju uwolnionego od rosyjskich turystó w na pierwszym - NIE DRUGIM, PŁ ATNYM - pię trze, trochę wię kszym i nie przy kanalizacji pompa.
Urlopowicze strzeż cie się ! Nie masz poję cia, jak waż ne jest, aby wiedzieć , kto dla Ciebie pracuje! Uważ aj na Olga-Tours i hotel Blue-Dolphin! ! !