Nakrę cił em nawet film w tym cudownym hotelu.
https://www.youtube.com/watch? v=vgFlEDeenE4
I tak wreszcie zaczę ł y się wakacje. Hotel jest dobry, czysty, w jadalni wszystko jest czyste, kelnerzy i kucharze pracują jak pszczoł y. Bary też są dobre.
Ale nadchodzi dzień rejestracji na ala carte. O 9-00 przyszedł jeden, nie zauważ ył kolejki. Zarezerwował em wł oski, a dziewczyna powiedział a, ż e do naszego pokoju trafi komplement od hotelu, któ ry znaliś my z Crystal TAT, przy okazji nas nie ostrzegli, przynieś li niespodziankę i udekorowali pokó j.
A oto poranek urodzin. Wstaliś my w ś wietnych humorach i udaliś my się na odpoczynek nad morzem zostawiają c jak zawsze mał y napiwek dla personelu sprzą tają cego (do tego dnia super i wyczyszczono wzory oraz kwiaty i figurki), ale po przyjeź dzie znaleź liś my pokó j w stanie czę ś ciowo oczyszczonym narzuty leż ał y na stole na walizki, komplementu 12 -00 jeszcze nie był o. Postanowiliś my się nie denerwować , ponieważ dzisiaj jest ś wię to i nigdy nie wiadomo, co moż e się stać , a personel sprzą tają cy został przeniesiony.
Czas ala carte. Dojeż dż amy do wyznaczonej godziny 19-00 (jesteś my drugą osobą , któ ra ustawia 8 stoł ó w, z któ rych jeden znajduje się w pł atkach) i siadamy przy zwykł ym stole. Zapytaliś my: „Na pewno nie ma pomył ki i przypadkiem stó ł z pł atkami nie jest nasz? ”, po 10 minutach okazał o się , ż e jest nasz. Jedzenie w restauracji jest pyszne, ale obsł uga znowu zawiodł a. przed podaniem deseru usunę li ze stoł u wszystkie niepotrzebne sprzę ty i powiedzieli, ż e za 5 minut bę dzie deser. czekaliś my 20 minut bez zgł aszania roszczeń , nigdy nie wiadomo, jaka niespodzianka czeka. Po 20 minutach oczekiwania (na 8 ustawionych stolikó w restauracja wyszł a z restauracji po skoń czonym posił ku z deserami, 6 stolikó w, mimo ż e zaję liś my drugie miejsce i stolik wyraź nie się wyró ż niał ), musiał em zadzwonić do starszego kelnera i po 2 minutach w plastikowym kubku był a niespodzianka deserowa i gdybym ja sam poszł a, spę dził by tylko 2 minuty w restauracji gł ó wnej, ale nie 20. No có ż , nie wyraziliś my oburzenia, podzię kowaliś my za pyszne jedzenie i poszliś my do pokoju bo był komplement od hotelu (butelka wina i owoce). Usią dziemy na balkonie i spokojnie ś wię tujemy zakoń czenie rocznicowych (45 lat) urodzin. I wtedy na pewno wszyscy to zgadli. Tam nic nie ma. Przybywają c do sztafety goś cinnej wyjaś nił em, ż e nie zapomnieliś my, ż e dziewczyna spojrzał a na komputer, wzię ł a ze stoł u jaką ś kartkę z ż yczeniami, podarł a ją i stwierdził a, ż e wedł ug jej danych wszystko został o dostarczone, a jeś li nie , dostarczali go rano. Powiedział em jej, ż e jej urodziny są dzisiaj, a nie jutro, a jutro o 8-30 wyjeż dż amy. Na co padł a odpowiedź , ż e teraz nic nie pomoż e, poczekaj jutro. Có ż , jutro jest jutro. Poszliś my do lobby baru i usiedliś my w pokoju przygotowują c się do wyjazdu. Rano odpowiednio nic się nie stał o, chociaż dziewczyna ze sztafety goś cinnej minę ł a nas 3 razy i udawał a, ż e nie wie. Po przyjeź dzie autobusu ż yczyli nam po prostu szczę ś liwej podró ż y.
PS Nie potrzebuję komplementó w od hotelu. Poszliś my cicho, aby ś wię tować , jak to był o 5 razy. Ale nie los. Nawet sł owo „przepraszam” nie został o usł yszane, chociaż to by wystarczył o. W efekcie nieprzyjemny posmak z dobrego hotelu. I jechać do tego hotelu, czy nie, wybierz sam, rozumiem, ż e w tym hotelu mogł a być tylko moja czarna passa, ale coś bardzo obsesyjnego. Jesteś my w tym hotelu wię cej niż stopę . Zepsuł wszystkie wraż enia z sieci Crystal. Wró cimy do kryształ u Tat, ale w aurze nie ma aury.
Z lotniska do hotelu okoł o 1-1.5 godziny jazdy (nasz hotel był najnowszy, 7, moż e po prostu nie mieliś my szczę ś cia). Do hotelu dotarliś my okoł o pierwszej po poł udniu, bo wszę dzie zakł adaliś my bransoletki, zostawialiś my walizki i poszliś my na lunch. Kiedy wró ciliś my, pokoje był y gotowe. Nasi przyjaciele otrzymali dwupokojowy pokó j rodzinny z ł ó ż kiem pię trowym i widokiem na gó ry w gł ó wnym budynku na 1 pię trze. Jesteś my w osobnym 3-pię trowym budynku, nieco dalej od zgieł ku, w parku. Ró wnież na 1 pię trze czeka już pokó j Standard z ł ó ż eczkiem dla dziecka (choć przy rezerwacji był o ostrzeż one, ż e nie mają ł ó ż eczek, to był a mił a niespodzianka). Każ dy pokó j wyposaż ony jest w standardowy zestaw kosmetykó w, suszarkę do wł osó w, sejf (bezpł atnie), minibar z napojami bezalkoholowymi i wodą (codziennie uzupeł niany). Sprzą tanie, zmiana rę cznikó w i poś cieli odbywał o się codziennie, gdy zostawiali napiwek, przekrę cali ró ż ne figury. Ze wzglę du na to, ż e nasz balkon był otoczony zielenią i moż e dlatego, ż e na pierwszym pię trze nie był o gorą co, moż e był o trochę wię cej wilgoci niż inne, bo. W nocy zraszacze nadal dział ał y. W pokoju był o duż o komaró w i ż adne narzę dzie opró cz „pantofla” ich nie zabrał o.
Na terenie jest kilka basenó w, zaró wno z ekstremalnymi zjeż dż alniami, jak i bardziej „mię kkimi”, oraz bardzo mał y basen dla maluchó w. Animacja zaczyna się codziennie o 10 rano i koń czy pó ź no w nocy. Byliś my z dzieckiem, wię c tak naprawdę nie wchodziliś my w to, ale był y wszystkie standardowe tureckie rozrywki - gimnastyka, rzutki, aqua aerobik, pił ka wodna, bocha itp.
Na morzu są markizy i parasole, kamyki, ale po prawej, na koń cu, na „drugiej linii” jest kawał ek piasku, na któ rym dzieci mogą zrobić ciastka. Woda jest najczystsza. Plaż a jest czyszczona, choć ludzie czasami natrafiają na nie dobre i zaś miecają wł aś nie tam, chociaż pojemnikó w na ś mieci jest wystarczają co duż o. Ponieważ dzieciak starannie uporzą dkował kamyki, w niektó rych miejscach znalazł zakopane „cielę ta”.
Odż ywianie - odż ywianie moż na pisać i pisać . Byliś my w Turcji 4 razy, nigdy nie widzieliś my takiej obfitoś ci owocó w morza nigdzie indziej - to czerwona ryba w ró ż nych wariacjach, krewetki, mał ż e, kalmary, grillowana makrela (w snack barze), pstrą g, był y kraby na dzień ryby. Od mię sa - woł owiny, jagnię ciny, takż e kurczaka i indyka, wszystko w ró ż nych wariacjach. Duż o sł odyczy, owocó w, warzyw. Nikt nie bę dzie gł odny. W kuchni dziecię cej (w restauracji gł ó wnej jest miejsce dla dzieci) podawali ró wnież jogurt Danone w filiż ankach oraz koktajle mleczne ze sł omką .
Obsł uga jest doskonał a, wszyscy się uś miechają , nikt nie zaglą da do kieszeni, jeś li nie zrozumiesz po rosyjsku, na pewno zadzwonią do kogoś , kto rozumie.
Wniosek - hotel jest wart swoich gwiazdek i cen. Polecam. I ż yczę wdzię cznym turystom do hotelu. Dzię kuję za poś wię cenie czasu na przeczytanie mojej recenzji
W restauracji gł ó wnej nie zakrywano sztuć có w, nie nalewano napojó w do kolacji, wszystko zabierano we wł asnym zakresie. Sami zawsze szukaliś my krzeseł ka dla mał ego dziecka. W ogó le nie są myte.
Przy kolacji w strefie grillowej prosili o napiwki, nie rozdawali sushi.
Podczas pieczenia ciast sama kucharka regulował a, ile i komu rozdawać .
Na plaż y pracownicy Ratownika zajmowali się tylko sprawami nieistotnymi, „gawę dzili” z turystami, siadali na swoich leż akach. Beachboy w ogó le nie istniał .
Obsesyjna pł atna „usł uga” fotografó w ze sł owami „nie mam dzisiaj nic do jedzenia, chodź my się sfotografować ” oraz wł aś cicielka sklepu z futrami i skó rami.