To moje ó sme wakacje w Turcji. Nigdy nie widział am tak zł ej obsł ugi i niebezpiecznych warunkó w dla kobiet z dzieć mi. Nie polecam nikomu kupowania wycieczek do tego hotelu, nie bę dziesz bezpieczny, nawet jeś li zostaniesz zaatakowany lub obraż ony, hotel się tym nie przejmie.
Wady:
1. Tak, bardzo zniszczone pokoje, ale tylko w nich spaliś my. Jednocześ nie kosmetyki nie są zł e, jest wszystko. Dla poró wnania pokoje w Akka Antedon są gorsze niż w Alva.
2. WSZYSTKIE leż aki na plaż y są zaję te rę cznikami, ale to chyba nie jest zarzut do hotelu, ale do turystó w, któ rzy zostawiają rę czniki o 4-5 rano i nigdy nie przychodzą na plaż ę ! W każ dym razie hotel musi jakoś rozwią zać ten problem.
Kup wię cej leż akó w (zamiast opł aty Savichevy)) ż artuję.
3. I ostatnia rzecz, jeś li naprawdę znajdziesz w tym trochę brudne, zepsute zabawki w mini klubie, 5-letnie dziecko się tam nudził o.
Tak, i bardzo zimna woda w dziecię cym aquaparku, ale moż e to plus, oczywiś cie mniej wirusó w...
Ogó lnie rzecz biorą c, przez tydzień ani razu nie zachorowaliś my ani nie zatruliś my się , wszystko jest w porzą dku. Morze w Kemer jest zawsze czyste, doskonał e. Nie lubię Antalyi za brudne morze, piaszczyste plaż e i psy.. .
Jedzenie - idź , powiedział bym. Oczywiś cie nie ma ró ż norodnoś ci, każ dy dzień jest taki sam. Znoś ny. Nie podobał mi się sł odki stó ł (ciasta, ciastka. . . ). Obsł uga jest okropna. Wydaje się , ż e w ogó le cię to nie obchodzi. Wszyscy cię ż ko pracują i myś lą „kiedy wszyscy odejdziecie”. Był y deszczowe dni. Czyli tylko od rana do wieczora padał o jak ś ciana, morze był o wzburzone. W dzisiejszych czasach jedzenie w restauracji zamienił o się w rodzaj ekstremalnej akcji. Ludzie w strugach deszczu na ulicy (rozkł ad potraw odbywa się tu na ulicy, przy każ dej pogodzie, jak rozumiem), skaczą cy przez kał uż e, starają cy się nie skrę cać na ś liskich kafelkach, biegają cy z talerzami, pró bują cy wydobyć coś z jedzenia i gdzie indziej - wtedy usią dź przy stole.
I tł umy, tł umy, tł umy wszę dzie: w restauracji, w lobby, w piekarni. . . Wszę dzie. . . Swoją drogą nie, ż eby rzucać kelnerami do pomocy ludziom, ż eby przynieś li chociaż herbatę , a ludzie nie mieli jeszcze raz pobiec za nim w deszczu i staną ć w kolejnej kolejce, ale nie – wydaje się , ż e był o ich o poł owę mniej niż był o, a zł apanie przynajmniej jednego też był o trudnym zadaniem. Ogó lnie wydaje się , ż e wszystko nie jest dla ludzi! To zdecydowanie nie jest 5 gwiazdek (pod każ dym wzglę dem). Poza tym okropny internet!
Jeś li nie był eś wcześ niej w 5-gwiazdkowym hotelu, hotel moż e Cię zadowolić ! Twoje pierwsze wraż enie, ale natychmiast zniknie. plus na morzu.
Minusy:
Daleko od 5 gwiazdek
Monotonne jedzenie
Personel
Stare meble
Mał e podwó jne ł ó ż ko
Zł a obsł uga
Sprzą tanie pokoju jest obrzydliwe
Pasek nie został uzupeł niony
przestarzał a hydraulika
Czyjeś wł osy wedł ug numeru!
Leż aki zawsze peł ne rę cznikó w
Szoku, któ rego tu doś wiadczamy, nie da się opisać sł owami. To nasza druga wizyta od 2017 roku, hotel bardzo się pogorszył . Straszna obsł uga. Mó j mą ż i ja mamy rocznicę.14 lat randkowania, zamieszkaliś my w pokoju z oddzielnymi ł ó ż kami. Na proś bę o pokó j z podwó jnym ł ó ż kiem powiedzieli, ż e wszystko jest zaję te, moż na je po prostu przenieś ć . po moim oburzeniu poprosili mnie, ż ebym poczekał dzień , aż coś zostanie uwolnione. Nastę pnie dają pokó j z ł ó ż kiem 1.60 m, kiedy byliś my ostatnim razem, był king size. Materac jest okropny, sprę ż yny opierają się o plecy. Pokó j jest brudny.
Pasek nie jest uzupeł niany przez 3 dni...w ł azience na ł ań cuszku zatkam odpł yw ubrań z rudymi wł osami, a ja jestem brunetką . Oznacza to, ż e czekaliś my na pokó j przez jeden dzień , a zamiast tego dali nam pokó j z mał ym ł ó ż kiem z drzwiami do są siadó w (pokó j rodzinny), gdzie cią gle ich sł ychać ! Meble są stare! Kanalizacja jest sł aba. Nie pracuj w zlewie moż liwoś ć zamknię cia odpł ywu.
Jedzenie jest monotonne. Trochę spó ź niamy się na ś niadanie, obiad i kolację przez trzy dni, a nie ma co robić . Jeś li chcesz zjeś ć coś ciekawego, bą dź pierwszy. Przy okazji po przyjeź dzie dostaliś my wino i sł odycze, owoce. Postanowiliś my zachować je na dzień szefa znajomoś ci. Tak naprawdę nastę pnego dnia musimy zamienić pokó j z 4 pię tra na 2 pokó j. I nie był o komu komplementować z hotelu, napisaliś my do recepcji i na koniec nic! Pozostał na szczycie. Tak wł aś nie stał a się Alva.
Bardzo nieprzyjazny personel w recepcji, relacje z goś ć mi to osobna kwestia, poczucie, ż e jesteś ich wrogiem ...kró tko mó wią c, hotel musi wszystko zmienić!
Dokonuj napraw, zmieniaj meble, ucz personel pracy z goś ć mi! Pracuj nad menu, wiele rzeczy jest pię knych, ale strasznie bez smaku, otwó rz biuro komputerowe dla ludzi biznesu, karaoke dla dorosł ych, twó rz strefy bez dzieci, ś ciś le monitoruj sytuację rę cznikami! Moż esz też dł ugo mieszkać w hotelu i nie dowiadywać się , co masz tu robić , gdzie moż esz jechać , a gdzie nie. Nikt nie musi ci nic wyjaś niać . NIGDY WIĘ CEJ TU NIE PRZYJDZIE! Wybó r go po raz drugi był naszym ogromnym bł ę dem! I NIE POLECAM NIKOMU!
Istnieje wiele wyboró w ż ywieniowych. Był nawet barszcz) Sprzą tanie, chł opaki w barach iw restauracji, recepcja - cał kiem responsywna.
Podoba nam się poł oż enie hotelu - wieś Kirish, cicha z mał ym deptakiem ze sklepami. Ale pojechaliś my do pobliskiego Kemer w Waikiki. W pobliż u Phaselis staroż ytne miasto i kanion Goynuk.
Ale hotel jest na takim poziomie - ż e nie chcesz go opuszczać ), ale nadal chodziliś my przez 2-3 dni, podró ż owaliś my.
Serdecznie polecam hotel mł odym ludziom i tym, któ rzy nie potrzebują ciszy. W hotelu jest duż o ludzi, ale nie zauważ yliś my szczegó lnie duż ych kolejek w barach i restauracjach. Czujemy się cał kiem komfortowo, gdy w hotelu jest duż o osó b. Zabawa, ż ycie kipi, nie lubimy pustych i ponurych hoteli.
Smacznie, aktywna i dobra obsł uga.
Na pewno wró cimy! ! !
2. Pawilony. Nie wyobraż amy sobie wakacji bez pł atnych pawilonó w VIP. Jest ich aż.19, przeciwko 6 dla Marco Polo. Mają duż o wię cej miejsca, mają wentylator, lodó wkę , sejf, gniazdka, obsł uga perfekcyjna. Przyjeż dż ali do nas co pó ł godziny, aw Marco Polo, zgodnie z rozkł adem, 4 razy dziennie.
3. Terytorium jest zanurzone w zieleni i pię knych miejscach do robienia zdję ć . Widoczna codzienna pielę gnacja. Duż ym plusem jest to, ż e teren hotelu ma ogromną szerokoś ć , a nie dł ugoś ć , co oznacza, ż e nawet z najdalszego pokoju do morza dojś cie zajmuje 2-3 minuty, a hotel ma dł ugi pas plaż y, na któ rej jest wię cej wczasowiczó w moż e być zakwaterowany (a w hotelu jest okoł o 2000 pokoi).
4. Park wodny jest wię kszy i ciekawszy niż w Marco Polo. Slajdy są bardziej ekstremalne. Jest też wię cej basenó w, choć w zasadzie nie pł ywamy w nich. Przyjechaliś my nad morze
5. Odż ywianie. Dobrze, ż adnych skarg. Gdzieś na tym samym poziomie co Marco Polo. Ale kelneró w jest wię cej, pracują szybciej, cią gle sprzą tają , przynoszą , obsł ugują itp.
6. Ką cik mieszkalny. Hotel jest domem dla biał ych i czarnych ł abę dzi, a takż e flamingó w, co jest moim zdaniem bardzo egzotyczne.
Porozmawiajmy teraz o wadach. W zasadzie rozmawiał em już o nich osobiś cie z przedstawicielami hotelu, wię c mam nadzieję , ż e zostaną one wzię te pod uwagę i hotel stanie się jeszcze atrakcyjniejszy.
1. Gł ó wnym problemem, któ ry rodzi ró ż ne niedogodnoś ci, nie jest wina hotelu, a wrę cz przeciwnie, jego zasł ugą jest stuprocentowe obł oż enie. Jest wielu ludzi i nie moż esz nie czuć tego. Tak, personel robi wszystko, co moż liwe, aby to naprawić . Każ dy robi zamieszanie jak mró wki, pró bują c mieć czas, aby wszystkim sł uż yć . Bardzo ci za to dzię kuję . Prosiliś my o pomoc 5 razy i zawsze szybko i sprawnie rozwią zywali problem.
2. W wyniku tego pierwszego – przez pierwsze 2 dni odpoczynku nie był o wolnych pawilonó w i musieliś my szukać miejsc na wspó lnej plaż y hotelowej, co też nie był o ł atwe. Był oby wspaniale mó c dokonać rezerwacji z wyprzedzeniem podczas rezerwacji wycieczki.
3. W konsekwencji pierwszego - na plaż y od 7 rano prawie nie ma darmowych leż akó w. Nasi ludzie po prostu rzucają rę cznik i idą na ś niadanie. Nie, no có ż , są pojedyncze leż aki, plaż a jest naprawdę ogromna, ale na przykł ad znalezienie 4 w rzę dzie nie jest realistyczne. Chociaż nie był o pawilonó w, skontaktowaliś my się z goś ciem i ukradli 4 leż aki z ró ż nych czę ś ci plaż y w cieniu.
4. Stare pokoje. Tak, mieliś my duż y dwupoziomowy pokó j, czysty, w kolorze biał ym (bo uwielbiamy kolory), wszystko dział ał o, duż y balkon. 2 ł azienki plus 2 umywalki wychodzą na korytarz, co pozwala 4 osobom jednocześ nie kierować marafetem. Ale ponowna innowacja to tylko pytanie. Pokoje nie konkurują z nowoczesnymi hotelami. Przestarzał a instalacja wodno-kanalizacyjna i meble, sł abe klimatyzatory.
5. Pianista w lobby barze. Począ tkowo miał to być duż y plus, bo jesteś my mił oś nikami fortepianu i planowaliś my chodzić na ten wystę p każ dego wieczoru. Ale stał o się coś , co chyba najbardziej rozzł oś cił o nas ze wszystkich minusó w. Kiedy ż ona chciał a nakrę cić swoją grę , przerwał a grę i niegrzecznie powiedział a, ż eby przestać filmować . Skontaktowaliś my się z goś ciem w nadziei na wyjaś nienie tego zachowania, ale niestety nie otrzymaliś my ż adnego wsparcia ani przeprosin. Już nas tam nie był o.
Po znalezieniu fajnego hotelu nie szukamy nowego, ż eby się nie zawieś ć . Dlatego pojechaliś my do Kemer przez 2 lata z rzę du w Club Marco Polo. Wszystko nam w nim pasował o: jedzenie, pokoje, terytorium, plaż a, animacja, performance, dyskoteka.
W tym roku zdarzył y się okolicznoś ci, ż e na wakacjach trafił em do Turcji, a nasz hotel odwoł ał poł owę zaję ć , na któ re tam pojechaliś my (dyskoteka, wystę p dla dorosł ych, imprezy z pianką , koktajle przy ś wietle księ ż yca), co mnie zaskoczył o, ponieważ pozycjonował się jako klub, podczas gdy inne hotele kontynuował y szczegó ł owe dział ania tylko do 23:00.
Musiał em pilnie zmienić hotel, za co specjalne podzię kowania dla touroperatora Coral Travel. Pomogli rozwią zać go bez kary i pomogli w wyborze hotelu do naszych potrzeb. Okazał o się , ż e to Ś wiatowy Pał ac Alva Donna.
Patrzą c w przyszł oś ć powiem, ż e nie ż ał owaliś my, ż e go wybraliś my. Odpoczynek zakoń czył się sukcesem. Tak, był y wady, któ re omó wię poniż ej, ale ogó lnie hotel podobał nam się jeszcze bardziej.
Zacznę od profesjonalistó w:
1. Najważ niejszą cechą hotelu są czę ste wystę py gwiazd i fajny wieczorny wystę p. Po zakoń czeniu blokady (od 1 czerwca) w hotelu spodziewane są wystę py takich gwiazd jak Monatik, Zivert, Savicheva, 2Mashi, Aleksandra Stan itp.
Na wystę py hotel ma 2 lokalizacje, scenę i amfiteatr. Bardzo wygodnie. Strefa dyskotekowa przy scenie - duż o miejsca.
2. Pawilony. Nie wyobraż amy sobie wakacji bez pł atnych pawilonó w VIP. Jest ich aż.19, przeciwko 6 dla Marco Polo. Mają duż o wię cej miejsca, mają wentylator, lodó wkę , sejf, gniazdka, obsł uga perfekcyjna. Przyjeż dż ali do nas co pó ł godziny, aw Marco Polo, zgodnie z rozkł adem, 4 razy dziennie.
3. Teren otoczony zielenią i pię knymi miejscami do robienia zdję ć . Widoczna codzienna pielę gnacja. Duż ym plusem jest to, ż e teren hotelu ma ogromną szerokoś ć , a nie dł ugoś ć , co oznacza, ż e nawet z najdalszego pokoju do morza dojś cie zajmuje 2-3 minuty, a hotel ma dł ugi pas plaż y, na któ rej jest wię cej wczasowiczó w moż e być zakwaterowany (a w hotelu jest okoł o 2000 pokoi).
4. Park wodny jest wię kszy i ciekawszy niż w Marco Polo. Slajdy są bardziej ekstremalne. Jest też wię cej basenó w, choć w zasadzie nie pł ywamy w nich. Przyjechaliś my nad morze
5. Odż ywianie. Dobrze, ż adnych skarg.
Gdzieś na ró wni z Marco Polo. Ale kelneró w jest wię cej, pracują szybciej, cią gle sprzą tają , przynoszą , obsł ugują itp.
6. Ką cik mieszkalny. Hotel jest domem dla biał ych i czarnych ł abę dzi, a takż e flamingó w, co jest moim zdaniem bardzo egzotyczne.
Porozmawiajmy teraz o wadach. W zasadzie rozmawiał em już o nich osobiś cie z przedstawicielami hotelu, wię c mam nadzieję , ż e zostaną one wzię te pod uwagę i hotel stanie się jeszcze atrakcyjniejszy.
1. Gł ó wnym problemem, któ ry rodzi ró ż ne niedogodnoś ci, nie jest wina hotelu, a wrę cz przeciwnie, jego zasł ugą jest stuprocentowe obł oż enie. Jest wielu ludzi i nie moż esz nie czuć tego. Tak, personel robi wszystko, co moż liwe, aby to naprawić . Wszyscy awanturują się jak mró wki, starają c się mieć czas, aby wszystkim sł uż yć . Bardzo ci za to dzię kuję . Prosiliś my o pomoc 5 razy i zawsze szybko i sprawnie rozwią zywali problem.
2.
W efekcie tego pierwszego – przez pierwsze 2 dni wypoczynku nie był o wolnych pawilonó w i musieliś my szukać miejsc na wspó lnej plaż y hotelowej, co też nie był o ł atwe. Fajnie był oby mó c dokonać rezerwacji z wyprzedzeniem podczas rezerwacji wycieczki.
3. W wyniku pierwszego - na plaż y od 7 rano prawie nie ma darmowych leż akó w. Nasi ludzie po prostu rzucają rę cznik i idą na ś niadanie. Nie, no có ż , są pojedyncze leż aki, plaż a jest naprawdę ogromna, ale na przykł ad znalezienie 4 w rzę dzie nie jest realistyczne. Chociaż nie był o pawilonó w, skontaktowaliś my się z goś ciem i ukradli 4 leż aki z ró ż nych czę ś ci plaż y w cieniu.
4. Stare pokoje. Tak, mieliś my duż y dwupoziomowy pokó j, czysty, w kolorze biał ym (bo kochamy kolory), wszystko dział ał o, duż y balkon. 2 ł azienki plus 2 umywalki wychodzą na korytarz, co pozwala na jednoczesne kierowanie marafetem 4 osobom. Ale ponowna innowacja to tylko pytanie. Pokoje nie konkurują z nowoczesnymi hotelami. Przestarzał a instalacja wodno-kanalizacyjna i meble, sł abe klimatyzatory.
5.
Pianista w lobby barze. Począ tkowo miał to być duż y plus, bo jesteś my mił oś nikami fortepianu i planowaliś my chodzić na ten wystę p każ dego wieczoru. Ale stał o się coś , co chyba najbardziej rozzł oś cił o nas ze wszystkich minusó w. Kiedy ż ona chciał a nakrę cić swoją grę , przerwał a grę i niegrzecznie powiedział a, ż eby przestać filmować . Skontaktowaliś my się z goś ciem, mają c nadzieję na wyjaś nienie tego zachowania, ale niestety potwierdzili tylko jej sł usznoś ć bez ż adnych przeprosin za niegrzecznoś ć . Już nas tam nie był o.
Ogó lnie, pomimo wszystkich minusó w, hotel nam się podobał i chcielibyś my tu wró cić chociaż raz jeszcze, po wystę pach jakiegoś popularnego artysty. Mam nadzieję , ż e przynajmniej czę ś ć minusó w zostanie uwzglę dniona przez administrację hotelu, a jego ocena wzroś nie z 8.1/10.