Доброго дня!
Обрали «Join up», так як ніколи до цього не мали проблем, але першого разу за всі мої виїзди за кордон ми зіштовхнулись з такою бездіяльністю та некомпетентністю гіду. 29.10. в Хурагаду прилетіли вже під захід сонця, тому трансфер до готелю (біля 3,5 годин) відбувався коли вже було темно. Так як для нас Марса Алам був новий регіон, хотілось від гіду щось почути про цей регіон та зробити для себе якісь пріоритети по екскурсіям та відпочинку, але ми не тільки нічого не почули, а і як тільки ми відʼїхали від аеропорту гід взагалі покинув нашу автівку і далі ми доїхали до готелю вже сподіваючись, що нас дійсно везуть туди куди треба. Протягом всього відпочинку зустрічі з гідом так і не відбулось і тільки після звернення до тур агенства, які звʼязались з «Join up» - гід нам написав, але зустрічі так і не відбулось (скріни переписки є), тому всі поїздки вже замовляли від сервісу готеля. 05.11. при трансфері від готелю до аеропорту Хургада, людина, яка представилась представником “join up” разом з водієм, завезла нас до магазину в самому місті вже перед самим аеропортом де ми могли купити солодощі, сувеніри та особливо манго (яке виявилось найдорожчим манго в моєму житті, яке я так і не по коштувала). Відвідування магазину з одного боку сподобалось, так як там ми змогли докупити все що необхідно, а з іншого - засмутило, тому що якщо ми би знали про це відвідування - ми не витрачали 60$ на таксі до Марса Алам для купівлі сувенірів. Але найбільше розчарування нас чекало вже по прильоту до Варшави, так як на митному контролі при перевірці багажу зʼясувалось, що манго ввозити до Польщі заборонено взагалі і на нас був накладений штраф у розмірі 460 злотих, що при розрахунку з карти нам стало у 4823 грн. Чому представники вашої компанії не тільки не виконують свою роботу, а і не попереджають про заборону ввезення до Польщі найбільш поширеного фрукту Єгипту - манго? Як би гід виконував свою роботу і інформував, що краще не купувати в магазині, то штрафів ніяких би не було.