nie podobał mi się hotel?

Pisemny: 29 wrzesień 2011
Czas podróży: 9 — 23 wrzesień 2011
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 5.0
Czytamy opinie o tym hotelu przed wyjazdem, w każ dej recenzji hotel jest chwalony. Kupiliś my bilet i przyjechaliś my. W recepcji machali rę ką w stronę , gdzie był nasz numer. Nikt ich nawet nie poż egnał , zabł ą kał y się z walizką . Pokó j był stary bez naprawy, to znaczy kafelek był wyszczerbiony, ale szpachlowany, sama wanna wydawał a się być czymś przeszlifowana (widać to z rdzy), toaleta nie był a naprawiona - zachwiał a się , zlew pł yną ł tak, ż e kał uż a był a pod drzwiami, a gniazdko w ł azience był o bez skrzynki (został o to widoczne, gdy dziecko zaczę ł o dł ubać palcem). Ale nasz pokó j nadal był niczym, nasz są siad nie miał ś wiatł a w cał ym pokoju (zapala się ś wiatł o z karty). Nastę pnie, po sporze z hotelem i biurem podró ż y, zaproponowano nam przeprowadzkę do innego pokoju za dopł atą (12 euro/dobę ) w tym samym pokoju (standard), ale po remoncie. A w samym hotelu jest reklama tego pokoju w recepcji za 12 euro dziennie. Pytanie: za co zapł aciliś my kupują c bilet? Dlaczego nie ostrzegli cię z wyprzedzeniem?.....W „restauracji” karmiono tym samym jedzeniem, asortyment w ogó le się nie zmienił , ani na jutro, ani na obiad. Krewetki podano raz, ale zanim zniknę ł y. Z owocami był o lepiej, był y owoce. Hotel w ogó le nie przycią ga 4 gwiazdek, trzy z pasowaniem ciasnym. W ogó le nie podobał mi się hotel. To wszystko są doskonał e recenzje, któ re piszą o sobie. Jedz - nie oczekuj cudó w od hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał