jeden z najlepszych niedrogich hoteli w Lloret de mar

Pisemny: 25 grudzień 2012
Czas podróży: 28 sierpień — 4 wrzesień 2012
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 7.0
Wypoczę te dziewczyny w tym hotelu pod koniec sierpnia obchodził y moje urodziny - 30 lat! To z pewnoś cią jedna z moich najlepszych przygó d, a lwia czę ś ć tego to fajny hotel „Marsol”!
Z plusó w: - oczywiś cie lokalizacja: bliskoś ć plaż y zastą pił a nam brak balkonu wieczorami, na któ rym moż na posiedzieć i napić się sangrii; - rano darmowy szampan: po prostu SUPER! ! ! wię c na ś niadanie przyjechaliś my na otwarcie restauracji i wyszliś my - kiedy był a zamknię ta))); - szykowna restauracja z widokiem na morze oraz doś ć urozmaicone i smaczne menu, zwł aszcza na tle innych hoteli, brak kamer i ś cisł y nadzó r pozwolił y nam zabrać ze sobą trochę jedzenia, butikó w i owocó w ; ) (nie myś l , po prostu czę sto chodziliś my na piesze wycieczki); - bezpł atna dobra sauna; - bliskoś ć centrum, klubó w, sklepó w, dworca autobusowego, przystani dla statkó w wycieczkowych, centralnego placu przy ratuszu itp. a przy tym bardzo cisza i spokó j, wspaniał y hotel!! !
Z minusó w: - basen na dachu: i rozumiem, ż e morze jest niedaleko i chyba lepiej nie robić tego na dachu, ale jak pogoda był a zł a to padał deszcz i był o zimno, po podgrzaniu w sauna, nie chciał o mi się nurkować w tej kał uż y, gł ę bokoś ć - 1 m! ! ! - smró d na recepcji: nie wiem w czym mają problem, ale pró bują c zabić jakiś nieprzyjemny zapach, uż ywają duż ej iloś ci obrzydliwego odś wież acza powietrza, STRASZNE! ; - widok z okna pokoju na ś cianę są siedniego budynku: ale kto nam winien, ż e nie chcieliś my dopł acać za pokoje z balkonami i widokiem na morze, prawda? ))) - dzwonek z ratusza - co godzinę , az koś cioł a - co 15 minut, dla wszystkich))) - i najważ niejsza wada: nie wiem jak jest w innych hotelach, ale kochanie personel hotelu Marsol, masz wszystkie dane z paszportó w goś ci, no có ż , czy naprawdę tak trudno dogodzić klientowi w jego urodziny?! ! ! niech nawet przyniosą do pokoju tę butelkę szampana, któ rą wypijemy za darmo w restauracji przy ś niadaniu ! ! ! Ale klient zabł yś nie szczę ś ciem i być moż e zostawi napiwek bardziej niż symboliczny prezent od hotelu kosztuje i na pewno poleci ten hotel pomimo pewnych niedocią gnię ć i wró ci do Was z wieloma znajomymi, a moż e nawet zacznie tradycja dla wszystkich, któ rzy ś wię tują twoje urodziny przez rok!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał