Pytanie o Taba

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
628 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Przewodnicy od touroperatorów
EgiptTaba
Dzień dobry wszystkim! Dużo jest tutaj na forach napisane o zachowaniu przedstawicieli Pegasusa w Tabie (zastraszanie turystów, jeśli nie wykupuje się od nich wycieczek). Chciałbym zapytać Tez Tour o taką samą sytuację? I ogólnie, czy te przewodniki naprawdę mogą zepsuć resztę? A co zrobić w takim przypadku?
Dziękuje za wszystko!!!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
9 subskrybenci  • spytał 2011-01-1014 lat wstecz
Odpowiedzi  •  13
аватар Anetka-gan
onieśmielają nie tylko przewodnicy Pegasusa, ale także inni operatorzy. wszystko zależy od przewodnika.
nic ci nie zrobił, a jeśli się odważy, zapisz swoje dane do maksimum i złóż skargę do przewodnika szefa kuchni lub zaadresuj do dyrektora, no cóż, po powrocie do domu do biura.
аватар margusha7474
Byliśmy zadowoleni z naszego przewodnika z wycieczki Anex Bardzo mili ludzie - nic nie narzucali, spokojnie wyjaśniali wszystkie drobiazgi - a wycieczki od kogoś innego znikały same)))))
аватар stydent
Wiesz, wszyscy lub większość przewodników to całkiem dobrzy psychologowie. To jest ich praca. Nie powinieneś się dziwić. Wyciskają klienta na maksa. , nie jest wyjątkiem. Tyle, że PEGAS, w bezczelności i bezczelności, prześcignął wszystkich. Ja Dziwię się przywództwu Pegaza, czy nie czytają recenzji turystów, skąd wnioski, czy są zadowoleni ze wszystkiego? Pieniądze nie pachną.
аватар Anetka-gan
Cóż, kto jest bezużyteczny, a kto nie =) najważniejsze jest pisanie we właściwym kierunku!
аватар stydent
Czy Pegasus ci coś zrekompensował, czy przeprosił?
аватар BORODOS
Byliśmy w Taba w Interconti w listopadzie i nie ma żadnych skarg na dziewczyny z Pegasusa. Dyskretne i rozwiązujące pojawiające się problemy (Albina i Vera). Ale na wycieczce do Izraela i Jordanii przez Pegaza nie wszystkim się to podobało. Tak, był osobny autobus, tak, rosyjskojęzyczni przewodnicy, piękność jest w pobliżu, ale towarzyszący nam chłopak Denis to zupełna „ameba”, zwykły pasterz, czuliśmy się z nim jak stado. Nie otrzymaliśmy żadnych odpowiedzi na granicach, ani pomocy w orientacji w obcych obszarach (a po raz pierwszy przekroczyliśmy tyle granic na raz i regularnie pojawiały się pytania). A system zniżek w sklepach, do których przywożono cię na pamiątki, też zabija: dostajesz kolorowe kupony ze zniżkami (ponadto, jeśli zwrócisz uwagę na kolor kuponów dla różnych grup jest inny, a dokładniej każdy przewodnik ma swoje własny kolor) Używasz tych kuponów do zakupów 4 razy droższych, ale jak ze zniżką i po 5 minutach to Denis, Wasia,
Galya lub ktoś inny na zapleczu dostaje jackpota pod względem liczby turystów, którzy oszaleli. Lepiej zabrać pamiątki na Stare Miasto w Jerozolimie (choć tam cię uciekną, ale masz jeszcze czas), nie spiesz się, aby zabrać ikony w Betlejem do sklepu, na każdym kroku będą oferować ci te same , w Jordanii kup wszystko w Akkabie. Powodzenia wszystkim
аватар Anetka-gan
Cóż, nie było nic do zrekompensowania, ale przepraszają, nawet często. czasami uporządkowane na miejscu.
ale oczywiście nie zawsze tak jest, tk. wielu turystów poddaje się i nie osiąga celu do końca.
аватар nadin65
Oto kolejna rzecz!
W Tabie trudno znaleźć agencje uliczne. To nie jest dla ciebie Sharm czy Hurghada – są tam na każdym kroku.
Dlatego w Tabie biorą od przewodników, niewiele się targuje.
аватар Il2005
Faktem jest, że w Tabie (podobnie jak w innych regionach) „przewodnicy” Pegasusa (jednak podobnie jak inne urzędy) tworzą chaos, a kierownictwo firmy obejmuje ich, dlatego w przypadku naruszenia Twoich praw, zadzwoń do turysty policji i zażądać sporządzenia protokołu, w którym przewodnik powinien przedstawić swoje roszczenia na piśmie. Słowem nie ma sensu się kłócić, bo wtedy niczego nie udowodnisz.
Oto żywy przykład oficjalnej odpowiedzi przywódców Pegaza z mokrą pieczęcią na skargę turystów ( http://redsea.kiev.ua/_ph/4/278611592.jpg). Z czego, nawiasem mówiąc, wynika, że ​​przewodnicy w ogóle nie są pracownikami Pegasusa i dlatego nie mają prawa wypowiadać się w imieniu Twojego touroperatora. Nawiasem mówiąc, w Egipcie tylko Teztur ma zarejestrowaną lokalną firmę.
Najczęstsze fałszywe stwierdzenia „przewodników” touroperatorów:
jesteś zobowiązany do robienia z nami wycieczek - ale nie jest to nigdzie udokumentowane i turyści nie podpisują się pod tym, masz voucher,
gdzie wycieczki nie są wskazane na liście usług touroperatora.
że podróżując z miejscowych (którymi sami są) nie będziesz mieć ubezpieczenia – bzdura, ubezpiecza cię firma ubezpieczeniowa, a nie organizator wycieczek, a w warunkach ubezpieczenia nie ma takiej pozycji.
аватар Il2005
No i inne bajki z problemami wyjazdu i tak dalej.
Do zastraszania stosuje się metodę papierową - turyści są zmuszeni do podpisywania nielegalnych dokumentów, na przykład odmowy usług Pegasus i ubezpieczenia w przypadku podróży z lokalnym biurem podróży. Jest to posunięcie całkowicie niezgodne z prawem i jeśli zostanie udowodnione, przewodnik może zostać pociągnięty do odpowiedzialności karnej - za zagrożenie zdrowia i życia turysty, a także za nadużycia biurowe i oszustwa finansowe w celu osiągnięcia zysku oraz naruszenie Konwencji Genewskiej o prawach człowieka, gdzie, nawiasem mówiąc, mówi się, że dana osoba ma prawo odmówić podpisania każdego dokumentu, którego nie chce podpisać. Dlatego bardzo łatwo ostudzić ich zapał, powiedz mu, że chętnie podpiszesz po tym, jak on, w obecności świadków i ich podpisami (świadków), zażąda od Ciebie na piśmie takiego papieru w imieniu biura podróży .
Jeśli chodzi o lokalne firmy, to są one w Tabie, na przykład Marwan Tours.
Życzymy miłego wypoczynku i nie łamią Państwo swoich praw.
аватар stydent
Tak, rozmowa zakończyła się sukcesem, myślę, że dla wielu będzie ciekawa i przydatna lektura naszego rozumowania.
аватар serega829
DZIĘKUJĘ BARDZO!!! Wszystko jest jasne i zrozumiałe)))
аватар 2676alex
tak ..... wpadłem zarówno na wycieczkę Pegasus, jak i Tez)))) WNIOSEK JEST TAKI OPERATOR WYCIECZKI Z KTÓRYM LOTEM MUSISZ MARTWIĆ SIĘ TYLKO O TWÓJ PRZYJAZD I WYJAZD .... DOBRZE W HOTELU JEŚLI TAK BĘDZIE POMOC I O WYCIECZCE NALEŻY LUB BYĆ NATYCHMIAST SOBIE I NIE ZAPOMNIJ, ŻE PŁACISZ PIENIĄDZE I OZNACZA WYBÓR Z KIM MOŻESZ ODPOCZYWAĆ. ALE JEŚLI PRZEWODNIK HOTELOWY JEST ROZWIĄZANY, TYLKO NIE OWIJAJ NERWÓW ANI NIEGO, ANI SIEBIE I JEDŹ Z KTÓRYM CHCESZ PO CICHO!!!!!!
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Taba
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już