Pytanie o hotel Mosaique Beach Resort Taba Heights (Sofitel) 5*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
56 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Temat pytaniaа

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
Opinie o Pegasusie
Pojechałem na wycieczkę do Egiptu z Pegaza, byłem bardzo zdenerwowany, przeczytałem wszystkie okropne recenzje o nim. czy jest tak źle?
Jak dowiedzieć się, czy zmienił się czas wyjazdu z Kijowa i jak się ubezpieczyć, aby opuścić Egipt na czas, bo czytałem, że często zmieniają czas wyjazdu i tego nie zgłaszają
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
12 subskrybenci  • spytał 2011-09-1813 lat wstecz
Odpowiedzi  •  17
аватар jabetta
To nie Pegasus zmienia czas odlotu, ale przewoźnik. Zazwyczaj ta informacja jest zawsze na stronie Pegasus. Wielokrotnie korzystaliśmy z usług tego operatora - nie mogę powiedzieć nic złego o dostawie do hotelu iz powrotem. Mają jedną zasadniczą wadę (i wszędzie) - przewodniki hotelowe. To jest słaby punkt Pegasusa.
аватар 120858
dzięki jabetta trochę się uspokoiła
аватар pekam
Zostaniesz przewieziony do hotelu, a po zakończeniu wycieczki zabrany na lotnisko.
Jakość twoich wakacji będzie zależeć tylko od ciebie, od twojego nastroju.
Przewodnik narzuci Ci wycieczki, ale nie fakt, że jesteś zobowiązany do zgody na wszystko – Ty wybierasz.
аватар Asya26
Lecieliśmy z Pegasusem, wszystko ok! Nie było opóźnień! A loty mogą zostać przełożone przez wszystkich operatorów! Miesiąc temu przyjaciele na lotnisku siedzieli przez 8 godzin, lecąc do Teztur!
аватар nadin65
Nie mamy żadnych skarg na lot z Pegasusa, mamy tylko przewodniki hotelowe - dobrze, że nie natknęliśmy się na nie podczas naszej pierwszej podróży. Jesteśmy już jak przewodnicy =)
аватар Elenka08
I mieliśmy nie tylko wszystko w porządku z przyjazdem i wyjazdem, ale też mieliśmy wspaniały przewodnik po hotelach! Nawet gdy napisałem recenzję o hotelu, nie mogłem się powstrzymać od napisania o bardzo wysokiej jakości pracy.Gdy mieliśmy dość nietypową sytuację, reakcja i pomoc z ich strony była natychmiastowa!
аватар jabetta
Co za wynik! Nigdy nie trafiliśmy, nawet zwykłego przewodnika od Pegasusa (o dobrym milczę). W najlepszym razie była to pusta przestrzeń.
аватар AngelinaDonec
W tym roku dwukrotnie odpoczywaliśmy w Egipcie z Pegaza, nie było żadnych skarg...., ale jeśli lot jest opóźniony przez Pegaza, to nie ma z tym nic wspólnego, ostrzegają, że czas odlotu można przesunąć, a zawsze należy bądźcie na to przygotowani!przewodnicy, trafiliśmy na dobrych przewodników, wycieczki zawsze szły z hukiem....wszystko było w porządku.
аватар Kasja23
Ukraiński Pegaz nie wydaje się pomijać wyjazdów. Ale rosyjski to ciemność. Sam dostał się w taki sposób, że lot powrotny został przesunięty o 12 godzin, a skrócenie 7-dniowej wycieczki o jeden dzień ogłoszono przy obiedzie na trzy godziny przed wylotem!))) W tym roku przyjaciele polecieli z Moskwy z Pegazem - byli przygotowani psychicznie. Zabrano ich również z hotelu w nocy z ich trzyletnią córką i odesłano wcześnie rano - dzień odpoczynku stracony + bezsenna noc dla dziecka. Hurra Pegaz!)))
аватар jabetta
Na Ukrainie Pegasus współpracuje z jednym z najlepszych przewoźników – UIA. Poważne ościeża pod tym względem są rzadkie. Oto my, dziś wieczorem (a raczej wcześnie rano) wylatujemy z Kijowa, nasz lot jest na miejscu, w tym samym czasie mieli lecieć koledzy z Moskwy, ale ich lot był już przełożony 4 godziny później, więc są już całkowicie tracąc dzień.
W tym roku Pegasus miał w Grecji jakąś niezręczność (odwołano lot powrotny do Odessy, pozwolono im lecieć do Kijowa), więc w ramach rekompensaty Pegasus przedłużył resztę za darmo o 2 noce i 2 dni (wiem od znajomych ). Więc tak się dzieje.
аватар usbxirjk
Nie wiem, co ci powiedzieć, pojechaliśmy z firmą do tego samego hotelu w zeszłym roku z Pegasusem - i tak mi się wszystko podobało, że po wakacjach najpierw zadzwoniłem do firmy i podziękowałem organizatorowi wycieczki. Ponieważ robili wszystko, aby nasze wakacje były idealne. Nie było opóźnień lotów ani do Egiptu, ani z niego. Brak niedogodności po przyjeździe - rozliczone natychmiast. Nienachalny przewodnik wręcz przeciwnie, doradzał gdzie i co można kupić taniej, co generalnie trzeba kupić w Tabie... Miejsce, w którym znajduje się hotel, jest cudowne, tuż obok Gór Synaj, ale Morze Czerwone jest dalej pochwała. Ogólnie, co powiedzieć - trzeba zobaczyć!
аватар jabetta
A w tym roku znów latamy z Pegasusem, za każdym razem najpierw patrzymy na ich hotele, a potem na inne TO. Wszystko, czego oczekujemy od operatora, dostajemy, jednak musieliśmy zaakceptować, że ich przewodnik hotelowy jest w najlepszym razie pustym miejscem, ale jest to raczej przechyłka gospodarza ich partnerów.
аватар lysia3
Pegasus to najbardziej beztroska i chamska firma jaką spotkałem, właśnie wróciłem z Egiptu - hotel guide-0. wycieczki próbują sprzedać, więc przynajmniej zadajesz sobie trud opublikowania jakiejś broszury reklamowej ... na jednej kartce jest wpisane około 25 tras, 10 razy ta kartka była kserowana :-):-):-) i ceny są bardziej strome niż inni :-) info o wymeldowaniu, o hotelu, nie. Dowiedz się wszystkiego sam, zadzwoń.
аватар vrrrrv1
Odpoczywaliśmy z firmą w Egipcie w Sharm El-Sheikh, hotelu Park Inn, od 06.12.12, byliśmy zszokowani Pegazem. Przerażają ludzi!!Po przyjeździe przedstawiciel Pegasus Jeanne opowiedział wszystko o hotelu i okolicy i zaczął sprzedawać wycieczki. Zagrali w cyrk: odebrali telefon z Izraela i powiedziano im, że z hotelu zgubił się urlopowicz, który wyjechał z lokalnej firmy turystycznej, rzekomo przeszedł kontrolę paszportową w Izraelu i zgubił się na pustyni. Wszyscy byli naprawdę przerażeni, wielu poszło kupić wycieczki do Izraela z Pegaza za 210 USD, aby uchronić się przed takimi konsekwencjami. U lokalnych touroperatorów koszt SAME podróży wynosi 75 USD. Kilka dni później idę do przedstawiciela Pegasusa, pytam czy była osoba, mówi nie i nalega na wykupienie od niej wycieczki. Odmówiliśmy ich usług, a Zhanna zagroziła, że ​​sama nie pójdzie! Pojechaliśmy do Izraela z lokalnej firmy turystycznej „Gena i Cheburashka” wszystko poszło dobrze, jesteśmy zadowoleni z podróży! Jeszcze przed wyjazdem była obecna przy nowej opowieści z Pegaza: podobno dziewczyna pojechała na wycieczkę od lokalnych operatorów, złamała kręgosłup na koralu podczas pływania, przewodnik nie udzielił żadnej pomocy. Zachwycać się! Wszedłem na karalę, przewodnik potraktował moją nogę i sprawdził całą trasę jak nogę. pegaz obrzeli
аватар dubrovin3w
Stanowczo NIE POLECAM korzystania z usług firmy Pegas-Touristik. W lutym 2013 spóźniliśmy się z mężem na lot czarterowy z Jekaterynburga do Kerali (Indie) z winy operatora firmy (pomieszała czas wylotu i przylotu). Naprawdę nie obwiniamy tego operatora: ten, kto nic nie robi, nie jest w błędzie. Tak, i nie zdejmujemy z siebie winy, można było (i trzeba) dokładnie sprawdzić informację o godzinie odjazdu.
Kolejna rzecz była bardzo niepokojąca. Z prędkością poniżej 200 km/h ścigaliśmy się nocą po śliskiej drodze na lotnisko z naszego miasta (100 km od Jekaterynburga). Umówiliśmy się telefonicznie z pracownikami lotniska, że ​​wsadzą nas do samolotu nawet po zakończeniu odprawy. Paszporty z wizami i innymi dokumentami podróżnymi musieliśmy zdobyć na lotnisku od pracownika Pegas-Touristik Konstantina Baeva. Pracownicy lotniska powiedzieli mu, że jesteśmy spóźnieni i poprosili, żeby na nas zaczekał. Baev odmówił i po zakończeniu rejestracji poszedł do domu z naszymi dokumentami. Na lotnisko przybyliśmy 25 minut przed odlotem samolotu, ale bez dokumentów nie mogliśmy się na nie dostać. Potem „Pegas-Touristik” po prostu nas wyrzucił. Nie przywieźli nawet naszych dokumentów na lotnisko następnego dnia. Przy dwudziestostopniowym mrozie latem
аватар turistx
Grupa 21 osób, w tym 5 dzieci od 4 do 12 lat. Przybył do Antalyi 20.05.2017 około 6:05. Steward odebrał mnie autobusem i dostarczył do hotelu około 06:50. Przeprowadził krótką odprawę w drodze do Kemer (Hotel Sherwood Club Goynuk). Tam kazał skontaktować się z obsługą recepcji w przypadku wszelkich pytań, ponieważ nasz przewodnik pojawi się następnego dnia o godzinie 13:00 i wtedy zajmie się nami. Z tym odszedł. Problemy zaczęły się od razu. Powiedziano nam, że nie ma wolnych pokoi i będziemy musieli czekać do około 14:00, aż wyjeżdżający do 12:00 wymeldują się i posprzątają pokoje do 14:00. Ostatecznie grupa została osiedlona, ​​ale w różnych budynkach. Straciłem około 7 godzin siedząc na kanapach w recepcji. Jak się później dowiedzieliśmy, hotel był zapełniony w nie więcej niż 30%. Natychmiast pojawiło się pytanie: co to jest? Powinna była to zadecydować natychmiast i na miejscu przez naszego przewodnika (gada), który pojawił się następnego dnia w porze lunchu. Nie potrafił jednoznacznie wyjaśnić przyczyny takiej ugody, mówiąc, że takie zasady obowiązują w hotelu. Potem spędziłem kolejny
аватар nataha_vin
Do Egiptu pojechaliśmy z Pegaza. Wszystko jest bardzo zorganizowane. Mieliśmy bardzo dobrego przewodnika. Nazywam się Aymad. Rozwiązano wszystkie problemy z przesiedleniem, z wycieczkami. Organizator wycieczki był zadowolony.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Mosaique Beach Resort Taba Heights (Sofitel) 5*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już