Cudowne wakacje

Pisemny: 24 sierpień 2021
Czas podróży: 15 — 22 sierpień 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
W Egipcie nie jesteś my po raz pierwszy. Przede wszystkim dla nas to okazja do oderwania się od trosk i kł opotó w, moż liwoś ć niemyś lenia o pracy. Cenimy ciszę i spokó j. Dlatego wybó r hotelu jako priorytetu to dla nas teren, personel i ogó lny komfort pobytu. Na naszych poprzednich wyprawach do Sharm zawsze osiedlaliś my się w pobliż u Magic World, a spacerują c wieczorem wzdł uż linii hoteli, zawsze zauważ aliś my zieleń jego terytorium. Spojrzeliś my na taras restauracji i byliś my zaskoczeni panują cą tam spokojną atmosferą (teraz wiemy, ż e był a to restauracja Flavour).
Tym razem postanowiliś my wybrać się do Magic World (obecnie hotel należ y do sieci JAZ). Wszystko w porzą dku:
1) Rozliczenie. Do hotelu przyjechaliś my o 7 rano, z lotniska odwió zł nas mał y busik, w któ rym byliś my jedynymi goś ć mi hotelu. W recepcji zaoferowano nam drinka powitalnego i natychmiast otrzymaliś my klucze do pokoju.

2) Liczba. Sam pokó j nie jest zbyt duż y, ale wszystko jest zadbane. Meble i hydraulika nie budził y ż adnych wą tpliwoś ci, choć wiadomo, ż e nie są zupeł nie nowe. Począ tkowo wydawał o się , ż e klimatyzator nie dział a zbyt dobrze, ale jak się pó ź niej okazał o, wystarczył o tylko schł odzić pomieszczenie. Zdecydowanie podobał o mi się ł ó ż ko i materac. Sen był po prostu ś wietny.
3) Terytorium. To jest po prostu fantastyczne. Hotel jest ogromny. Cał e terytorium jest zielone, ogromna liczba palm i ró ż norodne drzewa. Staraliś my się wybierać trasy w cieniu i mogę powiedzieć , ż e nam się udał o cał kiem nieź le.
4) Morze. Ci, któ rzy wcześ niej odpoczywali w Nabq wiedzą , ż e wejś cie do morza jest tutaj moż liwe tylko z pontonu, z nielicznymi wyją tkami. Np. w hotelu JAZ Mirabelle jest doskonał e wejś cie w morze i pię kna „laguna” w pobliż u wybrzeż a, ale bardzo, bardzo dł ugi ponton (na koń cu któ rego leż y zatopiony statek). Jest też ponton ś redniej dł ugoś ci (240 m) i dobra rafa z mnó stwem ż ywych stworzeń (w cią gu tygodnia widzieliś my mureny, pł aszczki, skrzydlice i ogromną iloś ć innych jaskrawych ryb). do morza jako takiego. Rozważ to przy wyborze hotelu dla rodzin z dzieć mi.
Co pozostaje na koniec, a na koniec chciał bym opowiedzieć o tym, co sprawił o, ż e nasze wakacje był y naprawdę niesamowite i wyją tkowe. To dwa najważ niejsze elementy każ dego hotelu w Egipcie. To jedzenie i personel! I zacznę od laski.

5) Niezależ nie od tego, jaki jest hotel pod wzglę dem materialnym i technicznym, tylko personel moż e wyrobić sobie ogó lne wraż enie o hotelu. Wię c tutaj z tym peł nym zamó wieniem! Cał a obsł uga hotelu, cał y zespó ł (a tu jest ekipa), wszystko nastawione na nasz komfort. Szczerze mó wią c, to pierwszy raz, kiedy spotykamy się z takim podejś ciem. Kelnerzy, sprzą taczki, obsł uga na molo, barmani - bardzo dzię kuję ! Specjalne podzię kowania dla pana Hamadi i naszego nowego przyjaciela Boba! Chciał bym ró wnież wspomnieć o najsmaczniejszej kawie i mojito w barze na plaż y! Tylko jeden niuans do zrozumienia - przy wejś ciu na ponton od strony plaż y stoi ochroniarz, jak we wszystkich hotelach i tak tutaj wstawał za każ dym razem, gdy podchodziliś my i witał nas. Myś lę , ż e to drobiazg jest wysokim wskaź nikiem jakoś ci zarzą dzania. Dzię ki!
6) Jedzenie! Nie, nawet to - JEDZENIE! Tak, rozumiem, ż e mieliś my szczę ś cie, ż e w hotelu nie był o wielu goś ci, a w zwią zku z tym przez cał e wakacje byliś my karmieni w restauracjach Ala Cart, ale to był a prawdziwa przyjemnoś ć ! Najpię kniejsze restauracje Flavour, Sofra, Stake House. Uwaga ze strony personelu - każ dy obiad to coś nowego i niesamowicie smacznego. Każ de danie! Absolutnie wszyscy! A Bob nie chciał nas puś cić , dopó ki nie zjemy przynajmniej odrobiny deseru : ). Po prostu nie moż na mu odmó wić .
I tak, prawie zapomniał em - animacja. Wydawać by się mogł o, ż e czego moż na oczekiwać od animacji w hotelu przeznaczonym na 500 osó b, gdy przebywa w nim co najwyż ej trzy tuziny goś ci? Ale zaufaj mi, jest tutaj! Każ dego wieczoru wystę p saksofonisty na ż ywo, pokaz taneczny, hawajska impreza! Wszystko bardzo ł adne, profesjonalne, dyskretne. Goś ć jest zawsze w centrum uwagi!
Rozumiem, ż e nasza recenzja okazał a się zbyt chwalebna. Ale uwierz mi, kiedy rzeczywistoś ć tak bardzo przewyż sza Twoje oczekiwania, nie moż e być inaczej!
Serdeczne podzię kowania dla wszystkich pracownikó w hotelu Magic World za wspaniał e wakacje! Na pewno do Was wró cimy!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał