Zapł acił em 1450 dolaró w za pokó j z widokiem na ogró d. Za $10 i proszą c o pokó j bliż ej morza (po covidie nogi bardzo mnie bolał y) dali mi pokó j z widokiem na tylną ś cianę domu dla obsł ugi baru przy wybrzeż u. Najciemniejszy i najzimniejszy pokó j. A to przy maksymalnie 60 osobach w hotelu i tysią cach pustych pokoi! Obudził em się w nocy z zimna i zał oż ył em spodnie i sweter do snu. Pozbą dź się tych pracownikó w! To był a kpina.
Na szlaku. Dzień Katerina z dział u obsł ugi goś ci przeniosł a się za darmo na przeciwną stronę z widokiem na ogró d, któ ry był na bilecie. W pokoju był o ciepł o.
Pł ywał em 1 raz w 9 dni. Zimne, silne wiatry, burze, czerwone flagi i dł ugie pontony otwierają się na niebezpieczny mał y basen. Brak kamizelek ochronnych i zardzewiał ych, ś liskich stopni.
Pokó j był luksusowy z widokiem na ogró d (na plac zabaw) na 3 pię trze. Ogó lnie rzecz biorą c, pozostawienie otwartego okna nie wchodzi w grę , jest bardzo gł oś ne. Trochę mniej gł oś na klimatyzacja. Warto zauważ yć , ż e nie ma znaczenia, czy twó j pokó j jest wł ą czony, czy nie, hał as z jednostki zewnę trznej moż e być irytują cy, jeś li są siedzi korzystają z klimatyzacji. Na dachu montuje się kanał y z jedną jednostką zewnę trzną dla kilku pomieszczeń . Tak się ucieszył am, ż e jesteś my na ostatnim 3 pię trze i ludzie nie bę dą nas deptać , ż e nawet podzię kował em recepcji za pokó j, ale okazał o się to duż ym minusem hał asu z conder. Jeś li wybierzesz pię tro, to też jest ź le, w nocy mogą odpisać rę czniki plaż owe, któ re poza balkonem nie mają gdzie wyschną ć (był y prawdziwe przypadki). Ró wnież drzwi i ogromne szczeliny, przez któ re wlatują komary, był y minusem, lepiej wzią ć taś mę do uszczelnienia lub przykryć rę cznikami na noc.
Plaż a nie jest oczyszczona z muszli, niebezpiecznie jest chodzić boso (przeszedł em na pó ł nocną czę ś ć wzdł uż wybrzeż a przez okoł o 10 km i tego nigdzie nie był o, nawet na dzikich plaż ach, na któ rych nie ma hoteli). Przejś cie na most nad morzem otwierał o się od 8 rano, wię c udaliś my się na ponton są siedniego hotelu, tam przejś cie nie był o strzeż one, a ratownicy pojawili się od 8 rano. Od 6 rano sł oń ce ś wieci już normalnie i o wiele ciekawiej jest odkrywać podwodny ś wiat na spokojnej wodzie bez fal. Ale nie ma tam zwyczaju tak wcześ nie odwiedzać morze. Tylko gdy jesteś niesiony nurtem i okryty falą )) Był też przypadek na plaż y, kiedy maluszek zasną ł i sł oń ce zaczę ł o zachodzić , obsł uga obok nas gł oś no dudnił a, skł adają c leż aki, uniemoż liwiają c nam spokojnie się gromadzi. Dziecko był o naturalnie tym przestraszone, obudził a się z rykiem. Wydaje mi się , ż e po prostu mają trudniejsze wychowanie dzieci i dlatego nie ma myś li do ocalenia. Ró wnież jako minus hotel nie ostrzega o zmianach w wycieczce, w innych hotelach, nawet bez zmiany godziny, ostrzegali z recepcji.
Ponadto, wychodzą c z hotelu wczesnym rankiem, wyciskał y się do sucha. racje w drodze, tylko w cał odobowym lobby barze udał o nam się wzią ć tylko kilka kanapek, ale nikt nie oferował tego we wł asnym zakresie. Mimo, ż e brakował o nam 2 dni od bycia w hotelu, był o 6 dni z 8 noclegó w w hotelu, ponieważ pierwszego dnia przyjechaliś my pó ź no i osiedliliś my się okoł o godziny 21:00, a wyjazd był wcześ nie rano (okoł o 4). 30). Oczywiś cie zalet jest znacznie wię cej. Hotel z duż ym terenem zielonym, jest tam wszystko, czego potrzebujesz: baseny (w tym dziecię cy dla najmł odszych), spa, strefa fitness, rano joga, boisko do pił ki noż nej, 2 boiska do siatkó wki na plaż y, ł ucznictwo, tenis stoł owy w pomieszczeniu, pokó j dziecię cy lub jak to nazywają - klub dla dzieci (od 4 lat dziecko moż na zostawić pod opieką wychowawcó w), co wieczó r animacje dla dzieci, animatorzy w cią gu dnia przy basenie, w wieczó r po dzieciach, programy dla dorosł ych, muzyka na ż ywo, tań ce akrobatyczne. Pokoje hotelowe są zwyczajne, wszystko jest cał kiem wygodne, poza drzwiami wejś ciowymi i hał asem conder. Co nie dział a to szybko naprawiane, sprzą tane codziennie, chociaż zawsze byliś my czyś ci, rę czniki był y zmieniane.
Wydaje się , ż e wszystkiego z poż ywienia jest doś ć , ale nie był o wystarczają cej iloś ci naturalnego poż ywienia. Sał atki nie są zbyt dobre, mię so też jest jakieś kiepskie (wzię li tylko kurczaka), kieł baski są cał kowicie bez smaku. W ogó le nie umieją gotować pł ynó w, pierwsze dania są do bani. Albo zupa puree, albo zupa pomidorowa, albo bulion woł owy. Wystarczają co owocowe, też sł odkie. Zawsze ś wież e wypieki. Algogol i koktajle w barach są zawsze dostę pne. Istnieje kilka krzeseł ek do karmienia dla mał ych dzieci. Gł ó wna restauracja, w któ rej serwowane są posił ki, podzielona jest na czę ś ć dla palą cych i dla niepalą cych. Leż akó w na plaż y i przy basenach jest zawsze w nadmiarze. Morze jest tylko z pontonu, od brzegu podeszli do kolan maksymalnie, ale kilka razy spotkali mureny, nie wę drowali tam z dzieckiem. Rafa nie jest najlepsza, bę dzie lepiej z są siedniego pontonu, ale w cią gu dnia nie wpuszczają obcych, wszę dzie ryby są ró wnie pię kne. Niedaleko hotelu znajduje się targ z owocami i innymi towarami. Kupili też do domu bardzo smaczne owoce mango. Warto zwró cić uwagę na uprzejmoś ć i pomoc personelu (jeś li zostaniesz o to poproszony). Zrobili nawet ankietę z nami, co należ y poprawić , i naprawdę czujesz, ż e nasza opinia jest dla nich bardzo waż na (ż artuję ). Zgodnie z moimi wraż eniami polecić , jeś li wybierasz się na spotkanie z firmą , to - tak, jeś li rodzina z dzieć mi - najprawdopodobniej nie. I rada, w ż adnym wypadku nie kupuj wycieczki z zał ą cznika, bę dzie = jak kupić mercedesa bez kó ł .
Podpisuję się pod każ dym sł owem i podnoszę obie rę ce do tego hotelu!
On jest cudowny!
Jego najważ niejszym bogactwem jest oczywiś cie personel! Wszyscy są bardzo uprzejmi i przyjaź ni, wszyscy są zdziwieni, ż e wasza dwó jka był a naprawdę przyjemna i niezapomniana!
Wielkie podzię kowania dla cał ego personelu hotelu, każ dy z nich jest ś wietny!
Specjalne podzię kowania dla animatoró w, pomimo niezbyt dobrego stosunku kierownictwa do nich, robią wszystko co wieczó r, aby nasze wakacje był y zabawne i dostarczał y wszystkim mił ych wspomnień i ż ywych emocji!
To, ż e przyjedziemy do Ciebie ponownie, i to z jeszcze wię kszą firmą , jest już oczywiste)
Polecam wszystkim Magic World.
Nigdy nie poż ał ujesz swojego wyboru!
ZAKWATEROWANIE:
Transfer zabrał nas okoł o 8:00 rano. Bransoletki został y natychmiast zał oż one i zaproponowano, ż e pó jdą na ś niadanie. Natychmiast wyjaś niliś my kosztem wcześ niejszego zameldowania. Kierownik kazał przyjś ć po ś niadaniu, ż eby sprawdzić dostę pnoś ć . Zameldowaliś my się o 9:45 bez dodatkowych opł at i zapewniliś my pokó j dla nowoż eń có w na pierwszej linii!
CZYSTOŚ Ć :
Czystoś ć pomieszczeń i pokoi jest doskonał a! Cał y czas coś jest czyszczone, przycinane, poprawiane. Codziennie sprzą tanie pokoju + uzupeł nianie minibaru. Opró cz zwykł ej wody dają też colę i fantę .
POKÓ J:
Przestronne, czyste, ogromne podwó jne ł ó ż ko! Jest czajnik, filiż anki, szklanki, klimatyzacja dział a poprawnie, duż y balkon, pojemny sejf. Ł azienka posiada wszystkie niezbę dne akcesoria, suszarkę do wł osó w. Przydał oby się ż elazko i deska do prasowania, ale obejdzieliś my się bez nich. Rę czniki plaż owe był y już w pokoju, a takż e torby plaż owe)
TERYTORIUM:
Zamieszki zieleni, duż o palm, któ re tworzą cień . Nawet w upalny dzień spacerowanie po terenie jest wygodne. Dwa baseny: aktywnoś ć i relaks. Przez wię kszoś ć czasu relaksowaliś my się przy basenie, ponieważ . kochamy ciszę , a poza nami - jedna lub dwie osoby, a nawet nikt! ) Dział ają wszystkie bary: przy basenach, na plaż y, snack bar przy plaż y, przy recepcji. Leż aki przy basenach są nowe i wygodne.
PLAŻ A:
Szeroki i rozszerzony. Miejsca - poł ó ż się tam, gdzie chcesz)) Są ekrany ochronne przed wiatrem, parasole ze stolikami. Kelner ró wnież chodzi i oferuje napoje. Wejś cie jest piaszczyste! Nawet podczas odpł ywu moż esz iś ć oczyszczoną ś cież ką z koralowcó w, popł ywać , a nawet zobaczyć ryby! Ponton drewniany, stabilny, do 250 metró w. Jest rafa, ale do obiadu codziennie wisiał a czerwona flaga, a pię kno moż na zobaczyć dopiero po poł udniu, kiedy morze trochę się uspokaja.
ODŻ YWIANIE:
To jest coś...Spró bowaliś my okoł o 30% cał ego asortymentu! )) BARDZO SMACZNIE I RÓ Ż NORODNIE! Na ś niadanie: jajecznica, naleś niki, gofry, sał atki, warzywa, jogurty, ró ż ne musli (z orzechami! ), Nutella, duż y wybó r pysznych seró w, kieł basek, ciastek, owocó w. Na obiad i kolację : zupy, ryby, kurczak, woł owina (wszystkie w ró ż nych odmianach) frytki, pizza, burgery, makarony, owoce morza: codziennie kalmary, był y mał ż e, szef kuchni ugotował makaron z oś miornicą ! Nie moż esz wymienić wszystkiego...Kelnerzy przynoszą napoje, utrzymują czystoś ć , wł aś nie skoń czyli jeś ć - zabierają talerz. Wino w kieliszkach, inne napoje w nietł uką cych się kieliszkach. Do kolacji stoł y podawane są z obrusami. A la carte nie był o nawet odwiedzane, mieliś my wystarczają co duż o jedzenia w gł ó wnej restauracji)
ANIMACJA:
Na co dzień pił ka wodna, siatkó wka, ł ucznictwo. Moż na grać w tenisa stoł owego, tenisa lub rzutki. Joga i pilates odbywają się w pobliż u plaż y. Każ dego wieczoru ró ż ne wieczorne pokazy! Chł opaki z zespoł u animatoró w nie są nachalni, przyjaź ni.
Jednak codzienna tradycja pozostaje niezrozumiał a: codziennie przed kolacją zespó ł animatoró w ustawia się w kolejce w pobliż u gł ó wnej restauracji na 45 minut! Tak witają goś ci i czekają w kolejce do jedzenia) Ale i tak nie wszystkich spotkasz, bo obiad trwa 2.5 godziny! Chł opaki mogą zjeś ć wcześ niej i zaczą ć przygotowywać się do wieczornego show. Być moż e kierownictwo zwró ci na to uwagę , ponieważ . Ta „dziwnoś ć ” został a zauważ ona nie tylko przez nas))
PERSONEL I OBSŁ UGA:
To jest po prostu fantastyczne! Chciał bym wyrazić wdzię cznoś ć każ demu pracownikowi! W koń cu to Ty sprawił eś , ż e nasz pobyt był komfortowy i beztroski! Menedż erowie. kelnerzy, barmani, sprzą taczki: każ dy z Was jest profesjonalistą i bardzo mił ą osobą ! Regularnie pytali, czy wszystko u nas w porzą dku, czy czegoś nie potrzebujemy. Osobno chcę podzię kować kelnerowi Mohammedowi! Uważ na i mił a osoba! Pią tego dnia zauważ ył , ż e zabraliś my mał o jedzenia na obiad, wyjaś niliś my, ż e jesteś my już tak peł ni pysznoś ci, ż e potrzebujemy dnia postu) Od razu zasugerował , ż e zrobimy herbatę z rumianku, mię ty, limonki i kminku) potem my zrobił em taką herbatę zaró wno w pokoju i jadł em jak zwykle
Chciał bym podsumować , ż e ten hotel jest doskonał ym przykł adem opł acalnoś ci! Jedynym minusem, jaki znaleź liś my dla siebie, był brak Wi-Fi w pokojach (ł apie się gł ó wnie na tarasie przy recepcji, w gł ó wnej restauracji i przy basenie relaksacyjnym).
Polecam ten hotel każ demu i już nie mogę się doczekać nastę pnego razu! !
Personel: pomocny, przyjazny. Obsł uga w restauracji jest ró wnie uprzejma dla wszystkich turystó w. Pojawiają ce się problemy są szybko rozwią zywane w recepcji. Terytorium jest bardzo duż e, zadbane, wiele ciekawych lokalizacji na zdję cia. Nawet Sultan Gardens jest gorszy pod wzglę dem projektowania krajobrazu i krajobrazu.
Jedzenie: PO PROSTU NIESAMOWITE. W menu jest duż o mię sa i ryb. Bardzo smaczny koktajl mleczny na plaż y i koktajle.
Plaż a: codziennie rano odpł yw. Co wię cej, 100 metró w od brzegu nie ma wody, ale przy koralowcach moż na pł ywać w lagunie. Ponton ma 230 metró w, ale moż na z niego pł yną ć dopiero po godzinie 14.00. Do tego czasu czerwona flaga (duż e fale). Korale moż na kupić w sklepie George'a Clooneya za 3 dolary. Leż aki i materace są nowe. Przed obiadem moż na popł ywać w pię knych basenach. Czy chcemy znowu przyjś ć ? Oczywiś cie, ż e tak.
Obsł uga jest zawsze mił a, uś miechnię ta i zawsze bardzo szybko pomoż e w rozwią zaniu wszelkich problemó w. Obsł uga na najwyż szym poziomie, nie miał am czasu usią ś ć przy stole jak by Ci już biegł a. Teren jest bardzo duż y i zadbany, tegoroczna animacja jest super. Potem Vlad Nikita Katya Natalie, wszystko dobrze zrobione, chociaż nie piszę wszystkich, a zwł aszcza Andrew z saksofonem swoją grą fascynuje.
Należ y zauważ yć , ż e tę usł ugę prowadzi w tym hotelu dyrektor generalny - czł owiek, któ ry nigdy nie siedzi, przez cał y dzień kontrolują c wszystko w okolicy, od restauracji po plaż ę.
Magic World dzię kujemy za cudowne wakacje, przyjedziemy do Was na trzeci! ! ! )))
Soki - yupi w proszku - jabł kowy, ananasowy i pomarań czowy. Są ś wież e soki - z ogó rka, pomidora itp. , ale mają bardzo dziwny smak. Przepraszamy, ż e to nie zadział ał o...
Na jedzenie - pyszna kawa jest przygotowywana w kawiarni w salonie, któ ra znajduje się obok gł ó wnej restauracji. Nieź le ró wnież w cudownym barze, obok recepcji. Alkohol, jak wszę dzie, jest lokalny. Koktajl był pyszny - arbuz i mango w kawiarni na plaż y! Na jedzenie, wszystko.
Numer. W 17 był o dobre 2-pokojowe mieszkanie na 1 pię trze budynku 14. Teraz był prosty 1 pokó j. Na 2 pię trze ten sam budynek 14. TV, prysznic, ł azienka - wszystko w porzą dku. Co był o bardzo rozczarowują ce - SYNTETYCZNA POŚ CIEL. TAK, tak, to był y syntetyki… od któ rych gł owa był a mokra od potu. Wszystko - poszewki na poduszki, poszewki na koł drę , prześ cieradł a - wszystkie syntetyki. Szkoda… a po drugie – sprzą tanie pokoju… tu też jest smutek. Myś lisz o zmianie bielizny?
Tak, nieważ ne jak, czasami trzeba był o pobiec za czyś cicielem i nakł onić go nasionami lub czekoladą , ż eby zamiast balsamu do ciał a wł oż yli mydł o, albo szampon, albo odż ywkę , albo ż el pod prysznic…. ale poś ciel… po prostu to rozwijają . Zmień miejsce jak w naszym przypadku z prześ cieradł em. Po prostu nie podzię kowali - to wszystko, nigdy wię cej ł abę dzi, serc i innych rzeczy. Kawy też nie pił em przez 3 dni. To, co wł aś nie zdobył em, nie biegam, któ ry zapł acił za resztę za tego sprzą tacza z powodu wł asnych oś cież y. Każ dy, kto dotrze do 14 bloku, na 2 pię trze, zastanó w się , zanim zostawisz mu napiwek lub podzię kowanie...
Morze. Z reguł y po obiedzie moż na był o ką pać się tylko z pontonu, jego dł ugoś ć to ok. 30 cm. 300m. Zwykle rano czerwona flaga. Potem był o ż ó ł te, ale fale był y duż e, odpł ynę ł a na bok i to normalne, ż eby cieszyć się rafą i ją docenić , niestety nie zadział ał o… jak to mó wią – Nabq, jest w Afryce – Nabq…
proszę uważ ać na stopnie prowadzą ce z pontonu do morza: ż ona na naroś lach na nich w postaci mini koralowcó w i muszli - przecię ł a sobie nogę , ja miał em palec u nogi, był mę ż czyzna, któ ry dostał ranę na swojej klatka piersiowa, znowu z powodu schodó w. Uważ aj, koralowce mogą uchronić Cię przed skaleczeniami.
Personel. Pisał em o niedoszł ym sprzą taczu pokoi powyż ej, to mucha w maś ci. Reszta personelu jest przyjazna, goś cinna i chę tna do pomocy w razie potrzeby. Dotyczy to wszystkich! Barmani, faceci sprzą tają cy w restauracjach (witaj mł ody chł opak Mohammed, Said z Magico, Barman Mohammed z baru relaksacyjnego, ponownie ratownik Mohammed). Za duż o czasu, ż eby je wszystkie wymienić . Wszyscy naprawdę dobrzy faceci + oczywiś cie faceci z recepcji, któ rzy szybko nas zał atwili o 8 rano. Chł opaki zajmują cy się bagaż em zdję li pudeł ko z mango ze sł oń ca i umieś cili je w cieniu, przypominają c nam o tym, w naszym powiecie. Otó ż kucharze, któ rzy tak pysznie gotują . Dzię kuję wam wszystkim!
Terytorium.
Wiele został o opisane w recenzjach, nie chciał bym powtarzać . Bardzo zielony, bardzo! I oczywiś cie zadbany! Taka był a i taka jest!
Animacja. To naprawdę coś , co zasł uguje zaró wno na uwagę , jak i szczegó lne podzię kowania. Super! Dyskretny. Wspaniale! Ekaterina – poranny stretching i joga o 17.30. Zaskoczony, ż e nawet mę ż czyź ni chodzą na jogę . Dzię ki Katiusza! Nikita - animacja i lokalny Robin Hood. Prowadzi zaję cia - ł ucznictwo. Ekaterina jest z klubu dla dzieci, moż esz zobaczyć , jak dzieci ją kochają , a ona je kocha i z przyjemnoś cią się nimi opiekuje! Vlad, Bob - animatorzy, dzię kuję . Có ż , grupa taneczna w hotelu, prowadzona przez Dmitrija, biegnie jak czerwona nić ! 2 dziewczyny z Ukrainy (Sveta i Zlata), jedna pani z Brazylii, przepraszam nie pamię tam jej imienia. Jak 3 facetó w z Brazylii i Natalie z Argentyny. Wielkie dzię ki wam wszystkim. Na scenie pracujesz pł ynnie i przejrzyś cie. Moż e dlatego chciał em je nazwać – egipskimi Todes. Brawo chł opaki!
Có ż , czł owiek-saksofon Andrey. Dzię kujemy za mił ą i dobrą atmosferę , któ rą tworzycie!
Kontyngent. 70% to Rosjanie, 20% Ukraiń cy i 10% inne narodowoś ci. Oto taki harmonogram. Kilka razy widział em naprawdę pijane pary Rosjan, ale to raczej wyją tek od reguł y. Są tacy ludzie wś ró d wszystkich narodó w.
Lokalizacja. Windy Nabq....do Naama Bay i Hadaba dojechaliś my taksó wką , bo w sytuacji z COVID-em nie chciał bym ryzykować w minibusach. W pobliż u znajduje się sklep z towarami chiń skimi, George Clooney, ze swoim „dyrektorem”, tzw. „George” (to tak zabawne, ż e straż nicy upierają się , ż e to George, na co im odpowiedział em: „Kim jestem w tym przypadku – prorokiem Mahometem”). Na ś wiecie, któ rego prawdziwe imię to Mina. Oto imię . "George", epta...ró wnież w pobliż u są dobre, trochę dalej od Cluny, apteki z pań stwem. ceny. oraz Awlad Ragab. , ró wnież sklep w stylu Carrefour o stał ej cenie. Tts Daria i wiele innych rzeczy...
Tak potoczył a się historia. Nie oceniaj ś ciś le, to moja osobista opinia.
Personel jest uprzejmy, przyjazny, mił y, pomocny.
Pokoje są proste, czyste, przytulne i wygodne.
Baseny są ogromne, czyste, ciepł e, pię kne.
Animacja - codziennie, aktywna, urozmaicona, przyjemna.
Jedzenie jest po prostu niesamowite, nigdy nie jadł am tak wykwintnych i arcydzieł owych potraw!
Morze jest czyste, ciepł e, pię kne, ale z pontonu trzeba pł ywać .
Mieliś my szczę ś cie, ż e hotel nie był peł ny i gł ó wna restauracja nie dział ał a, nie był o bufetu, a codziennie jedliś my w ró ż nych kartach Ala i zamawialiś my dania z menu, a był y po prostu pyszne !! !
Gł ó wną wadą był brak dobrego miejsca do pł ywania, wszę dzie jest rafa koralowa, trzeba pł yną ć z pontonu, a do tego trochę daleko, a ja chciał abym potoczyć się w pł ytkiej wodzie i na piasku.
Tym razem postanowiliś my wybrać się do Magic World (obecnie hotel należ y do sieci JAZ). Wszystko w porzą dku:
1) Rozliczenie. Do hotelu przyjechaliś my o 7 rano, z lotniska odwió zł nas mał y busik, w któ rym byliś my jedynymi goś ć mi hotelu. W recepcji zaoferowano nam drinka powitalnego i natychmiast otrzymaliś my klucze do pokoju.
2) Liczba. Sam pokó j nie jest zbyt duż y, ale wszystko jest zadbane. Meble i hydraulika nie budził y ż adnych wą tpliwoś ci, choć wiadomo, ż e nie są zupeł nie nowe. Począ tkowo wydawał o się , ż e klimatyzator nie dział a zbyt dobrze, ale jak się pó ź niej okazał o, wystarczył o tylko schł odzić pomieszczenie. Zdecydowanie podobał o mi się ł ó ż ko i materac. Sen był po prostu ś wietny.
3) Terytorium. To jest po prostu fantastyczne. Hotel jest ogromny. Cał e terytorium jest zielone, ogromna liczba palm i ró ż norodne drzewa. Staraliś my się wybierać trasy w cieniu i mogę powiedzieć , ż e nam się udał o cał kiem nieź le.
4) Morze. Ci, któ rzy wcześ niej odpoczywali w Nabq wiedzą , ż e wejś cie do morza jest tutaj moż liwe tylko z pontonu, z nielicznymi wyją tkami. Np. w hotelu JAZ Mirabelle jest doskonał e wejś cie w morze i pię kna „laguna” w pobliż u wybrzeż a, ale bardzo, bardzo dł ugi ponton (na koń cu któ rego leż y zatopiony statek). Jest też ponton ś redniej dł ugoś ci (240 m) i dobra rafa z mnó stwem ż ywych stworzeń (w cią gu tygodnia widzieliś my mureny, pł aszczki, skrzydlice i ogromną iloś ć innych jaskrawych ryb). do morza jako takiego. Rozważ to przy wyborze hotelu dla rodzin z dzieć mi.
Co pozostaje na koniec, a na koniec chciał bym opowiedzieć o tym, co sprawił o, ż e nasze wakacje był y naprawdę niesamowite i wyją tkowe. To dwa najważ niejsze elementy każ dego hotelu w Egipcie. To jedzenie i personel! I zacznę od laski.
5) Niezależ nie od tego, jaki jest hotel pod wzglę dem materialnym i technicznym, tylko personel moż e wyrobić sobie ogó lne wraż enie o hotelu. Wię c tutaj z tym peł nym zamó wieniem! Cał a obsł uga hotelu, cał y zespó ł (a tu jest ekipa), wszystko nastawione na nasz komfort. Szczerze mó wią c, to pierwszy raz, kiedy spotykamy się z takim podejś ciem. Kelnerzy, sprzą taczki, obsł uga na molo, barmani - bardzo dzię kuję ! Specjalne podzię kowania dla pana Hamadi i naszego nowego przyjaciela Boba! Chciał bym ró wnież wspomnieć o najsmaczniejszej kawie i mojito w barze na plaż y! Tylko jeden niuans do zrozumienia - przy wejś ciu na ponton od strony plaż y stoi ochroniarz, jak we wszystkich hotelach i tak tutaj wstawał za każ dym razem, gdy podchodziliś my i witał nas. Myś lę , ż e to drobiazg jest wysokim wskaź nikiem jakoś ci zarzą dzania. Dzię ki!
6) Jedzenie! Nie, nawet to - JEDZENIE! Tak, rozumiem, ż e mieliś my szczę ś cie, ż e w hotelu nie był o wielu goś ci, a w zwią zku z tym przez cał e wakacje byliś my karmieni w restauracjach Ala Cart, ale to był a prawdziwa przyjemnoś ć ! Najpię kniejsze restauracje Flavour, Sofra, Stake House. Uwaga ze strony personelu - każ dy obiad to coś nowego i niesamowicie smacznego. Każ de danie! Absolutnie wszyscy! A Bob nie chciał nas puś cić , dopó ki nie zjemy przynajmniej odrobiny deseru : ). Po prostu nie moż na mu odmó wić .
I tak, prawie zapomniał em - animacja. Wydawać by się mogł o, ż e czego moż na oczekiwać od animacji w hotelu przeznaczonym na 500 osó b, gdy przebywa w nim co najwyż ej trzy tuziny goś ci? Ale zaufaj mi, jest tutaj! Każ dego wieczoru wystę p saksofonisty na ż ywo, pokaz taneczny, hawajska impreza! Wszystko bardzo ł adne, profesjonalne, dyskretne. Goś ć jest zawsze w centrum uwagi!
Rozumiem, ż e nasza recenzja okazał a się zbyt chwalebna. Ale uwierz mi, kiedy rzeczywistoś ć tak bardzo przewyż sza Twoje oczekiwania, nie moż e być inaczej!
Serdeczne podzię kowania dla wszystkich pracownikó w hotelu Magic World za wspaniał e wakacje! Na pewno do Was wró cimy!
Dla naszej rodziny Egipt od dawna był miejscem wspó lnego wypoczynku. Od 16 lat widzieliś my wiele ró ż nych miejsc i hoteli. Byli wś ró d nich pompatyczni przedstawiciele duż ych sieci i mał ych hoteli z ideologią rodzinnego biznesu. Zgodnie z nakazami klasycznego przysł owia „dobrze tam, gdzie nas nie ma”, gł ó wnym wymogiem miejsca odpoczynku jest jedno - niski odsetek postsowieckiej grupy etnicznej w ogó lnej liczbie goś ci. Dlatego wł aś nie okoł o 8 lat temu wybraliś my Magic Life Hotel. Zazwyczaj wolimy nie zostawiać opinii o miejscach, w któ rych spę dzamy wakacje, ale obecna sytuacja (o któ rej omó wimy poniż ej) zachę ca do napisania szczegó ł owego opisu.
Nasza rodzina już po pierwszej wizycie mocno przywią zał a się do Hotelu Magic Life. Był o to spowodowane nastę pują cymi czynnikami:
Ś wietnie dobrana i wyszkolona obsł uga hotelu. Niedopuszczalne jest dla nich grubiań skie i znajome podejś cie do goś cia, podobnie ze strony goś cia takie zachowanie bę dzie uważ ane za niedopuszczalne i nieprawidł owe. Każ dy pracownik jest profesjonalistą w swojej dziedzinie i stara się wykonywać swoje zadanie z peł nym zaangaż owaniem, najprawdopodobniej wynika to z dobrze zbudowanych zbiorowych tradycji i relacji. Taki osą d moż na wydać na podstawie faktu, ż e gł ó wny „krę gosł up” administracji i pracownikó w „ś redniego szczebla” pozostaje niezmieniony od 8 lat.
Zgodnoś ć z wcześ niej ogł oszonym wymogiem procentowym. Wię kszoś ć goś ci pochodzi z poł udnia/zachodu Europy (ró wnież duż y odsetek to Brytyjczycy). Liczba rosyjskoję zycznych turystó w jest niewielka, co prowadzi do tego, ż e rosyjska mentalnoś ć jest obca personelowi hotelu, któ ry nie moż e się nie radować . Dodatkowo pragnę zaznaczyć , ż e gł ó wną grupę hotelu stanowią osoby w ś rednim wieku lub rodziny z dorosł ymi (14-18 lat) dzieć mi.
Mił ym bonusem był dla nas fakt, ż e hotel jest cał kowicie nietypowy pod wzglę dem krajobrazu. Kró tko mó wią c, w hotelu jest wielu ró ż nych przedstawicieli flory ró ż nych stron ś wiata, nawet nie wyobraż amy sobie ile pracy i wysił ku wł oż ono w stworzenie takich „oazowych warunkó w”. Na przykł ad w czasie naszych ostatnich wakacji liczba pracownikó w zajmują cych się projektowaniem krajobrazu wynosił a okoł o 45 osó b.
Po naszej pierwszej wizycie hotel Magic Life został wybrany przez nas jako miejsce pobytu o gwarantowanej jakoś ci i tak pozostaje do dziś .
Kilka zmian wydarzył o się kilka lat temu, kiedy Magic Life został o wykupione przez TUI, po czym z punktu widzenia goś cia zmian był o tylko kilka. Pierwsza to zmiana nazwy na TUI Magic Life, druga to pojawianie się bransoletek podczas zameldowania w hotelu, co jest nieprzyjemne, ale niekonieczne. Hotel przeszedł zmianę w kierownictwie wyż szego szczebla, ponieważ cał a kadra kierownicza i pracownicy Magic Life pozostali na swoich stanowiskach.
Potem nadszedł rok 2020 z ograniczeniami covid. TUI był o w tarapatach finansowych i Magic Life Hotel został sprzedany Jaz. Po sprzedaż y hotel został zamknię ty z powodu rebrandingu na okoł o rok. Wedł ug doniesień , rok pó ź niej administracja Jaz podję ł a sł uszną decyzję o powrocie wszystkich „starych” pracownikó w, w wyniku czego okoł o poł owy maja otwarto nieco zmodernizowany hotel. Wł aś ciwie od tego momentu zaczyna się nasza ostatnia wizyta.
Przez dł ugi czas nie mogliś my zrozumieć , co się dzieje z hotelem i czy moż na go odwiedzić . Niektó re ź ró dł a podawał y, ż e hotel nie dział a, inne, ż e po przyjeź dzie goś ć osiedla się w innym hotelu. Postanowiliś my zaryzykować i przetestować wszystko dla siebie, rezerwują c hotel na począ tku czerwca 2021 roku.
Cał y poniż szy tekst moż na streś cić jednym zdaniem: hotelowi udał o się ponownie przetrwać zmianę top managementu, jakoś ć reszty wcią ż jest na niesamowitym poziomie, personel hotelu pozostał na miejscu i nadal podtrzymuje i rozwija tradycje tego hotelu. Teraz trochę wię cej
W chwili obecnej hotel jest pusty, wynika to z faktu, ż e gł ó wna grupa docelowa hotelu nie ma moż liwoś ci lotu do Egiptu (zamknię te granice), przez 7 dni na terenie przebywał a tylko moja rodzina. Moż e kogoś ten stan rzeczy przeraż a, ale zapewniam, ż e nie ma przesł anek do strachu. Z ekonomicznego i racjonalnego punktu widzenia nasze wakacje powinny być pozbawione wię kszoś ci funkcjonalnoś ci hotelu, ale wszystko dział o się dokł adnie odwrotnie. W cią gu tych 7 dni otrzymaliś my skoncentrowaną dawkę uwagi ze strony personelu (wyjaś nienie: w okresach normalnego obcią ż enia hotelu dbał oś ć o każ dego goś cia nie jest gorsza, ale logiczne jest, ż e w przypadku duż ej liczby goś ci, jest jakoś „rozmazany”). W przypadku, gdy byliś my aktywnymi goś ć mi (preferujemy wakacje na plaż y), zapewniono nam peł noprawną grupę zaję ć i programó w wieczornych, w naszym przypadku odmó wiliś my. Pod nieobecnoś ć innych goś ci udał o nam się w peł ni poznać niezaprzeczalne talenty szefa kuchni, któ re każ dego dnia sprawiał y nam kulinarną przyjemnoś ć . Z punktu widzenia „zwykł ych pracownikó w” nie nastą pił y ż adne zmiany, mimo to otrzymaliś my kompetentne i wł aś ciwe przyję cie. Powierzchnia hotelu nadal jest na poziomie nieosią galnym dla wię kszoś ci egipskich hoteli pod wzglę dem czystoś ci, porzą dku i krajobrazu.
Jeś li po przeczytaniu mojego opisu pojawi się chę ć dowiedzenia się wię cej o terenie, dostę pnych usł ugach i innych rzeczach, moż esz otworzyć dowolną wcześ niej pisemną recenzję hotelu Magic Life / TUI Magic Life i okaż e się to trafna, dla goś cia po rebrandingu nie był o ż adnych zmian (poza zmianą plastikowych bransoletek na wygodniejszą gumę ).
Jak napisano wcześ niej, każ dy pracownik, od juniora do wyż szej administracji, jest z pewnoś cią profesjonalistą w swojej dziedzinie, ale nadal chcę wyró ż nić kilka osó b, dzię ki któ rym każ dy nasz urlop staje się cieplejszy i bardziej wyczekiwany . Chciał abym wspomnieć o panu Ali, któ rego chcemy jak najszybciej widywać przy każ dej naszej wizycie. Nie moż esz sobie nawet wyobrazić bardziej przyjaznego i przyjemniejszego menedż era. Ten czł owiek jest ż yciodajnym ogniem i duszą hotelu, wierzymy, ż e dzię ki jego cię ż kiej pracy hotel przez te wszystkie lata utrzymywał najwyż sze standardy jakoś ci. Chciał abym ró wnież wspomnieć o panu Hamadzie, dzię ki doskonał emu nastawieniu do goś ci i profesjonalnemu zarzą dzaniu każ dy posił ek bę dzie na poziomie pierwszej i wyż szej klasy. Jeś li chodzi o przysmaki gastronomiczne, chciał bym wyrazić wdzię cznoś ć szefowi kuchni Mehmedowi, a takż e jego kucharzom Farid i Saed. Ci ludzie to z pewnoś cią znakomici szefowie kuchni, któ rzy dzię ki nienagannemu kunsztowi, prezentacji i wiedzy sprawią , ż e każ dy posił ek bę dzie niezapomniany.