Pytanie o Szarm el-Szejk

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
10618 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Wczoraj na lunch zarezerwowaliśmy i zapłaciliśmy 50% kosztów wycieczki do hotelu Oasis Bay Beach w dniu 04.04 z wyjazdem z Olessy. Dziś o 8.00 uznaliśmy, że tracimy dni i chcemy lecieć z Kijowa. Czy będzie grzywna?
Wczoraj na lunch zarezerwowaliśmy i zapłaciliśmy 50% kosztów wycieczki do hotelu Oasis Bay Beach w dniu 04.04 z wyjazdem z Olessy. Dziś o 8.00 uznaliśmy, że tracimy dni i chcemy lecieć z Kijowa. Czy będzie grzywna?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
11 subskrybenci  • spytał 2019-03-116 lat wstecz
Odpowiedzi  •  12
аватар AllOverTheWorld
zapytaj, gdzie zarezerwowałeś.
Zależy od TO, TA i dat wyjazdu.
аватар moy_contakt
Przeczytaj umowę, wszystko tam jest napisane. Terminy, opłaty itp. Jeśli wycieczka z Kijowa jest z tego samego TO, wszystko zostanie zrobione szybko i bez problemów
аватар vovatours11
Musisz skontaktować się z biurem podróży, a on złoży wniosek o przegląd techniczny, aby przekazał go bez kary. Jeśli to możliwe, TO zmieni lotnisko wylotu
аватар mindguru
Najprawdopodobniej będzie grzywna.
аватар Olgaolga153
Zmieniasz tylko miasto wyjazdu. WTEDY hotel pozostaje taki sam. Nie sądzę, żeby TO nie sprzedało zarezerwowanych miejsc w samolocie, do wylotu pozostał jeszcze prawie miesiąc. Więc najprawdopodobniej obejdzie się bez grzywny, cóż, lub będzie to minimalne.
аватар tolyan00721
Nie tylko miasto wylotu, ale być może linia lotnicza, wtedy grzywna będzie dokładnie
аватар kkk1204
Z TO nie śmiejemy się i nie bawimy się zbytnio. Dla każdego NETAK - IDISYUDA.
Tutaj mogą zmienić hotele (dobrze, jeśli oferują coś innego do wyboru) oraz dzień wyjazdu, a także godzinę i miasto wyjazdu.
аватар moy_contakt
Nie strasz ludzi :) Wszystkie MOT mają skalę, do której możesz w pełni zwrócić swoje środki.Grzywna 100% jest, jeśli jest to tuż przed wyjazdem, ale teraz wszystko jest postanowione. Idź do swojego TA (gdzie wycieczka została kupiona) i komunikuj się, nie trać czasu.
аватар Blakpolice.com.
Wyjazd to ruletka zawsze nieprzewidywalna, można siedzieć w Kijowie przez 9 godzin w Boryspolu. W zeszłym roku z hotelu Reef Oasis Blue Bay mieli wylać o 21.00, w efekcie wylecieli o 5 rano i ukradli dzień - Sky Up, TO Johnny.
аватар kkk1204
tpavlova621 pisze: *Wczoraj na lunch zarezerwowaliśmy i zapłaciliśmy 50% kosztów wycieczki...Dziś o 8.00 stwierdziliśmy, że marnujemy dni i chcemy...*
- Za co kara, tylko za to, że wygodniej jest takiej osobie, a nie takiej. * Wszystkie TO mają skalę, do której możesz w pełni zwrócić swoje środki * - minęło pół dnia.
Oto mój przypadek tego roku: (firma 20 + 4)
- zmiana hotelu na trzy przed wyjazdem, z wyborem hoteli, w których były hotele, w których bym w życiu nie poszedł.
- poproszony o przesunięcie godziny odlotu na inny dzień - (kara od przewoźnika lotniczego, a nie mała - ???? Jaką mam stronę do tych problemów)
Zakończyło się negocjacjami między TA, TO i nami, wyborem hotelu kompromisowego.
*Wyjazd to ruletka zawsze nieprzewidywalna...* - Zgadzam się.
аватар yulacha2011
wszystkie pytania do agencji, w której zarezerwowałeś wycieczkę, odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania, ale ogólnie wszystko jest napisane w umowie
аватар Bovik
Należy niezwłocznie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, w którym zawarto Umowę, któremu wpłacono pieniądze. A im bliżej odlotu, tym mniejsze prawdopodobieństwo wyjścia bez strat (pieniężnych).
Powodzenia.
Tak poza tym. Zarejestruj się po podróży.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Szarm el-Szejk
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już