Pytanie o Szarm el-Szejk

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
10618 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania
Temat pytaniaа

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
W jakim stanie są samoloty MAY/Boeng 737-800 i 737-900ER na lotnisku w Charkowie? Rok wydania, były wypadki, przeglądy.
W jakim stanie są samoloty MAY/Boeng 737-800 i 737-900ER na lotnisku w Charkowie? Rok wydania, były wypadki, przeglądy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
8 subskrybenci  • spytał 2015-11-049 lat wstecz
Odpowiedzi  •  16
аватар Slav1
Nie panikuj, wszystko jest w porządku. Wszystkie są stosunkowo nowe. Te starsze na lotach krajowych.
Co do wypadków, gdyby media wiedziały.
rok
Boeing 737-800 2009 UIA
Boeing 737-800 2009 UIA
Boeing 737-800 2010 UIA
Boeing 737-800 2010 UIA
Boeing 737-800 2012 UIA
Boeing 737-800 2012 UIA
Boeing 737-800 1999 UIA
Boeing 737-800 2000 UIA
rok
Boeing 737-900ER 2013 UIA
Boeing 737-900ER 2013 UIA
Boeing 737-900ER 2009 UIA
Boeing 737-900ER 2009 UIA
Boeing 737-900ER 2013 UIA
аватар Slav1
Od 737-800
Najmłodszy (UR-PSF) – 2,5 roku
Najstarszy (UR-PSG) - 15 lat
Od 737-900
Najmłodszy (UR-PSJ) - 1 rok
Najstarszy (UR-PSK) – 5,5 roku
аватар kolyan_cat
Rok produkcji to nic, konserwacja to wszystko.
Wielokrotnie obserwowałem samoloty Aerosvit w Boryspolu, niedbale przemalowane na UIA. Jeśli nośnik naciska na widoczną część - malowanie, czy powinniśmy oczekiwać normalnego stosunku do tego, co niewidoczne (części zamienne)?
Ponadto, według informacji prasowych, wiadomo, że samoloty, które miał Aerosvit, nie były jego własnością, zostały dostarczone przez cypryjskie biuro (w ten sposób zostały wycofane środki Aerosvitu).
Logiczne jest założenie, że te samoloty są teraz używane w UIA według tego samego schematu. Tych. jeśli nie są częścią własnej floty UIA, nie zostały uwzględnione w powyższych komunikatach, w których wskazano wiek ich własnego statku powietrznego. Dlatego nie wiemy, ile mają lat. Podczas podróży nie ma gwarancji, że usiądziesz we własnym skrzydlatym samolocie, a nie w krzaczastym samolocie AeroSvitian o nieznanym wieku.
аватар moy_contakt
Jako osoba, która często lata i dwukrotnie wpadała w poważne sytuacje „niezależne” (lot do Stambułu, silnik się palił…. wtedy powiedzieli, że jest 1% szans na przeżycie – to było dawno temu , przed aerosuitem... i Mau.... Drugi raz - w zeszłym roku Batumi..... trzęsło się tak... przypomniałem sobie wszystkie modlitwy na raz..... to na pewno nie jest silnika, ale od stewardów było jasne, że nie wszystko było bardzo dobre) Powiem wszystkim, którzy bardzo się martwią, boisz się, że nie latasz. Możesz wsiąść do nowego samolotu i .... nikt nie jest przed niczym bezpieczny. Uwierz w los - jeśli nie w samolocie, to w samochodzie, jeśli nie w samochodzie, to w pociągu .... może się zdarzyć wszędzie .... jeśli twoim przeznaczeniem jest umrzeć w swoim łóżku, to tak się stanie się tam zdarzy :)
аватар agent_borabora
Na przykład, według mojej koleżanki z lotniska Boryspol, do takiego samolotu UIA nie wejdzie – tylko Rosa Vterov.
аватар Slav1
I zaczął się zastrzyk)) Zwiększamy liczbę osób cierpiących na aerofobię)))
аватар kolyan_cat
eee ... Znajomy do zobaczenia i kolejny żart))) WindRose - taki sam jak Aesvit i o rząd wielkości gorszy niż UIA. Twierdzę: Kołomojski miał 4 firmy - Aerosvit, Dniproavia, Donbassaero i WindRose. Niektórzy całkowicie go współtworzyli, inni (jak Róża Wiatrów) współtworzyli go z Rosjanami. Dlaczego dana osoba miałaby mieć 4 linie lotnicze? Faktem jest, że na Ukrainie trasy były przydzielane według bardzo nieprzejrzystego schematu, udając, że nie ma monopolu. Np. trasa Moskwa-Kijów została przydzielona Aerosvitowi, inne firmy złożyły wnioski, była pewna procedura, trasa powinna być przydzielona innym liniom lotniczym, jeśli jest określony ruch. To Kołomojski i stworzył lewe linie lotnicze, aby utorować drogę do utrzymania widoczności konkurencji. Oprócz Aerosvitu Kijów-Moskwa obsługiwały te same Dniproavia i RozaVetrov. To jest. Kołomojski kontrolował cały rynek ukraińsko-rosyjski od strony ukraińskiej, zgodnie z przyzwoitością zewnętrzną. Ciąg dalszy nastąpi...
аватар kolyan_cat
Kontynuacja.
UIA nie został dopuszczony do tego rynku. UIA otrzymała trasę Kijów-Moskwa TYLKO po tym, jak Aerosvit „zbankrutował” i Kołomojski kupił UIA.
Pamiętajcie o konflikcie Saakaszwilego z Państwową Służbą Lotniczą w sprawie wydawania tras - ktokolwiek je rozprowadza, lata na nich.
RozaVetrov jest więc tym samym sharashka co Aerosvit i jest o rząd wielkości gorszy niż UIA – UIA ma przynajmniej własny samolot, w przeciwieństwie do reszty floty Kołomojskiego, która jest „dzierżawiona” od cypryjskiego wybrzeża. Rosyjska córka RozaVetrov jest prowadzona przez Rosjan.
Wraz z zakupem UIA Kołomojski nie musiał już dłużej utrzymywać 4 lewicowych „linii lotniczych”, nie wiem, jaka jest teraz sytuacja, ale chyba widzę, że aktywność RozaVetrova na rynku ukraińskim spadła, albo z niej zrezygnował lub sprzedał pozostałą część Rosjanom i skoncentrował się na UIA.
Witaj przyjacielu.
аватар Blakpolice.com.
Poleciałem Charkowskimi Liniami Lotniczymi do Sharm, mają 2 samoloty na czarter. Dobre samoloty są na pewno lepsze niż Utair-Ukraina.
аватар kot1963
kolyan_cat ma absolutną rację, z normalną technologią. konserwacja, samoloty, podobnie jak samochody, mogą działać przez dziesięciolecia. I w statystykach tych katastrof. stan samolotu jako przyczyna katastrofy jest daleki od pierwszego miejsca. Zapamiętaj ostatnie wydarzenia:
- katastrofa w Alpach - wina pilota
- katastrofa w Sharm - coraz więcej mówi się o bombie
- katastrofa w Sudanie - przeciążenie samolotu
аватар moy_contakt
Ale wydaje mi się bardziej, że karta Sharmovsky nie upadła sama ... ale Egipt będzie starał się ukryć ten powód w tym przypadku, bardziej opłacałoby się im coś tam mieć, ale nie atak terrorystyczny ... w przeciwnym razie może mieć duży wpływ na turystykę. Osobiście długo nie leciałam do Egiptu właśnie z powodu zamieszek w kraju... i nieważne jak bardzo byłam przekonana, że ​​tam wszystko jest ok i nie ma się czego bać, nie nawet przez długi czas uważaj ten kraj za rodzinne wakacje. W tym i ubiegłym roku polecieliśmy po raz pierwszy po długiej przerwie... A teraz zastanówmy się, czy nasza rodzina potrzebuje Egiptu...
аватар Slav1
Byliśmy w Egipcie 5 lat temu. Pierwszy i ostatni raz.
Mam zasadę: jeden kraj, jedna podróż. To prawda, że ​​ta zasada została naruszona 3 razy z powodu Turcji.
Ona jest tego warta!
Ostatnio pojawiły się pomysły, aby tam pojechać, ponieważ opcji na zimowe wyjazdy jest niewiele.
Ale zrezygnowałem z tego pomysłu. A powodem nie są rewolucje… Przez kilka lat Egipcjanie kupili nowy chip do zarabiania pieniędzy. Jeśli chorzy trafiają do egipskich szpitali, robią wszystko, aby pogorszyć swój stan, aby maksymalnie „wydoić” ubezpieczenie medyczne.
аватар orhid.j
Za pierwszym razem absolutnie nie chcę jechać na wakacje, rozumiem, że teraz zwiększą bezpieczeństwo, ale łatwiej nie zostać, od kilku dni panika i strach przed zwierzętami zawładnęły umysłem. Wszystkie normalne kraje ewakuują ludzi z Egiptu, a my lecimy 12.11. W każdym razie nie ma dobrego nastroju na wakacje, na 4 Ukraińców zginęły dwie osoby z naszego małego miasteczka…, traktuję to jako żal osobisty, to bardzo trudne !!! Jestem zagubiona - nie można zwrócić biletu bez utraty pieniędzy, rodzina nie chce słyszeć o odwołaniu podróży, jestem w szoku... Rzekome przyczyny katastrofy są różne, ja zrozumieć, że wszystko zależy nie tylko od stanu samolotu. Niemniej jednak dziękuję wszystkim za odpowiedzi!
аватар agent_borabora
Nie pozwól, aby media, plotki i spekulacje wpłynęły na Twój nastrój. Samoloty były i pozostają jednym z najbezpieczniejszych środków transportu.
Jeśli każdego dnia nie dowiadujesz się o setkach tysięcy zgonów w wypadkach samochodowych, nie oznacza to, że samochód jest bezpieczniejszy i nie zacząłeś chodzić.
Kraje, które usuwają loty z Egiptu, mogą sobie pozwolić na lot na wakacje na Karaiby lub inne wyspy.
Egipt nie jest bardziej niebezpiecznym krajem niż np. Rosja, Ukraina czy ta sama Francja, Izrael. Ale setki tysięcy turystów codziennie lata do Paryża i Tel Awiwu.
Dla naszego regionu zimą nie ma alternatywy dla Egiptu. Albo usiądź w domu ze smutnymi myślami lub pozwól sobie uciec od codzienności w ciepłym morzu.
Wybór zawsze należy do Ciebie.
аватар moy_contakt
Bądź pozytywny!!! Moja rodzina też leci na wakacje pod koniec listopada - lot nie jest do Egiptu, ale wiele godzin i z przesiadkami.... Bilety kupione dawno temu... a kiedy wydarzyła się katastrofa, początkowo była to szok ..... to normalna reakcja na takie rzeczy. Teraz, mimo że regularnie oglądam wiadomości, staram się nie myśleć o złych rzeczach. Jeśli bardzo się martwisz, weź adaptol bezpośrednio przed wejściem na pokład samolotu. Bardzo szybko działający środek uspokajający - w mojej apteczce jest zawsze pod ręką. Zacznij się pakować, stwórz plan wakacji, generalnie trzymaj głowę pozytywnie. Co jeszcze możesz polecić w tej sytuacji?
аватар Slav1
Nie boję się śmierci tak bardzo, jak niepełnosprawności.
A w przypadku katastrofy lotniczej śmiertelność wynosi 100%
Odprężcie się ludzie, nie jesteśmy wieczni... To smutne, ale prawdziwe.
Uwierz mi, takie wydarzenia zaczną się wkrótce na tej planecie, że dla osób o słabym sercu lepiej jest ich nie widzieć.
Umrzeć na wysokości 10 000 nad ziemią w kwiecie wieku lub w wieku 90 lat w biedzie (z naszymi emeryturami) i bukietem chorób starczych, które ostatnie lata zamienią w piekło - nie wiem, co jest gorsze .
Nie, nie jestem pieprzonym cynikiem. Mówię to jako osoba, która niedawno prawie zginęła w minibusie z innymi turystami w wyniku wypadku.
Wszyscy umrzemy, najważniejsze nie jest długość życia, ale jego jakość.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Szarm el-Szejk
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już