Pytanie o Szarm el-Szejk

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
10617 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Gdzie złożyć reklamację na przewodnik PILNE !!!!!!
Drodzy forumowicze PILNIE potrzebuję porady. W tej chwili moi starsi rodzice i moje dziecko są po raz pierwszy w Egipcie za granicą. Jestem tutaj. Na świetnym spotkaniu przewodnik hotelowy TAK STRASZŁ ich po tym, jak odmówili wykupienia wycieczek, że mama i tata byli pod presją.Cóż, córka nadal nie rozumiała, co się dzieje. Znaleźliśmy notatkę w drzwiach pokoju, KTÓRE MUSISZ STRZELOWAĆ!!!! przerażeni, nie wiedzą, gdzie się zwrócić, kierownictwo hotelu zostało wyeliminowane, bo nie jest ich pracownikiem. Gdzie i z kim mogę się skontaktować, aby przedstawiciel Coral je zostawił????
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
12 subskrybenci  • spytał 2015-04-1410 lat wstecz
Odpowiedzi  •  28
аватар 404_Not_Found
Cóż, na stronie internetowej Coral znajduje się infolinia: Tourist Hotline
24 godziny: +7 (495) 627 78 79
+7 (495) 232 08 09
Dla klientów indywidualnych
z Moskwy: +7 (495) 232 10 11
z regionów: 8(800)250 10 11
Zadzwoń i wyjaśnij sytuację
аватар orbittours.ru
Faktem jest, że zastraszanie turystów to częsta rzecz, już tutaj w Egipcie trzeba zadzwonić na infolinię (telefony są na stoisku dla turystów) z recepcji i poskarżyć się na przewodnika hotelowego. Powinni udzielić odpowiedzi, gdy jesteś jeszcze w Egipcie, a gdy wyjeżdżasz, wypełniając ankietę, muszą wskazać ten problem i nazwisko przewodnika. O ile dobrze pamiętam, macie firmę spotkań Odeon Tours, dzwonienie do zagrody w Rosji jest praktycznie bezużyteczne.
Trzeba było poinstruować mamę i tatę, żeby nie zwracali uwagi na takie „spotkania i rozmowy”
Jeśli podasz numer pokoju rodziców, postaram się ich wyjaśnić i uspokoić. Niestety nigdy nie skontaktowali się ze mną po tym incydencie ((
аватар orbittours.ru
Przy okazji niech zachowają notatkę i napiszą reklamację, wszystko to można dołączyć do sprawy na żądanie odszkodowania.
Koniecznie pozwól im zadzwonić na infolinię tutaj, w tym samym czasie, kiedy dzwonisz do Rosji. Wszystkie rozmowy są nagrywane. Te dziwolągi powinny zostać ukarane!
Co więcej, reklamacja w hotelowej księdze gości również zrujnuje reputację tego przewodnika, a kierownictwo hotelu będzie zobowiązane powiadomić o takim przypadku firmę przyjmującą.
Niech kopia skargi zostanie usunięta i zabrana do domu.
аватар orbittours.ru
Informacje ze strony internetowej Coral
Firma goszcząca w Egipcie ODEON TOURS
Biuro w Sharm El Sheikh
ul. Taqseem Aida Villa 40 El Hadaba Um Seed - 8 Sharm el Sheikh Tel: (2 069) 3 604 573
Faks: (2 069) 3 604 574
Infolinia: +201151140000
аватар Pachok
A w takich przypadkach sprawa ogranicza się do reklamacji? Brak zeznań na policję w przypadku bezpośredniego zagrożenia życia? "POWINNO CIE SIĘ ZATRZAĆ"... Żadnych przeprosin ani rekompensaty od organizatora wycieczki?
аватар orbittours.ru
Notatka została upuszczona. Zrobią wielkie oczy i powiedzą, że nie mamy z tym nic wspólnego. Ale co przestraszyli, inni turyści mogą potwierdzić. Musisz go najpierw rozwiązać i zebrać wszystko, co możesz. A potem w zależności od okoliczności. Pytanie brzmi, czy starsi rodzice mogą to wszystko zrobić? Żal mi ich, zwłaszcza że są tu po raz pierwszy (
аватар toxic
orbittours.ru Dzięki za wyjaśnienie. Tak, nie nazywają ...... jakby uspokojeni. Już zmienili zdanie na temat wyjazdu w trasę.
аватар orbittours.ru
Jest całkiem zrozumiałe, że po takim spotkaniu nie będzie ochoty nigdzie jechać. Reszta reszty niech się przynajmniej odpręży, ale radzę zadzwonić na infolinię tutaj.
аватар lana_181
Przeczytałam, bardzo znajoma sytuacja.Zazwyczaj w hotelu i policji i pracownikach jednocześnie.Więc wystarczy zdać się na przedstawiciela biura podróży w Egipcie.Zazwyczaj w recepcji jest dziewczyna do której można podejść i rozwiązać ten problem po rosyjsku.Ale do cholery, przewodniki rozkwitły!!! Na przyszłość powiedz rodzicom, żeby nie chodzili na takie spotkania, bo uratują Ci nerwy i zdrowie! A wycieczki warto wybrać, jest wiele lokalnych biur podróży, gdzie ceny są tańsze, a reszta jest przyjemna!
аватар orbittours.ru
Niestety, tylko naszym turystom udaje się tak zastraszyć (((Nasza ignorancja i niewykorzystywanie naszych praw, czasami nie chcąc po prostu się w to angażować, pozwala przewodnikowi zachowywać się w ten sposób. Jestem za alfabetyzacją turystów! I za fakt, że przed wyjazdem należy przeczytać wszelkie informacje o kraju i ewentualnych niuansach.Fora są pełne bezczelności przewodników i to jest nie do przyjęcia.Niestety nie wszyscy są pewnymi podróżnikami (
Brytyjczycy czy Włosi i Niemcy nawet nie będą próbowali, bo znają swoje prawa i jeśli będzie choćby najmniejsza presja, od razu zostanie nałożona duża grzywna za zrujnowanie reszty.
аватар toxic
Jestem przed ich wyjazdem WSZYSTKO!!!! 100 razy powiedział i ostrzegł. I o tym spotkaniu, które nie jest potrzebne przy powitaniu. że nie możesz chodzić. ALE to są ludzie ze starej szkoły.... Powiedzieli, że to konieczne, wstali i poszli. Ponadto na lotnisku ostrzegali, że jest to OBOWIĄZKOWE. Kiedy staram się ich uspokoić z Rosji, już poprosili mnie, abym nie pogarszał ich sytuacji, bo nagle zabiorą mnie na policję!!!! Krótko mówiąc, horror. Ale jak ukarać tego przewodnika? co zrujnowało wakacje moim 70-letnim rodzicom.
аватар andreyvip
Godna ubolewania, ale bardzo standardowa sytuacja. Ale głównym błędem jest to, że znając niuanse odpoczynku, wysłałeś ich na odpoczynek w spokoju. Dobrze, że nie wykupili wycieczki do Syrii.
Starsi ludzie są gorsi od dzieci, po prostu nie potrafią szybko przystosować się do nowych, obcych warunków.
Niestety pomoc z Rosji będzie praktycznie niemożliwa. Nasi operatorzy właściwie nie mają żadnego wpływu na odbiorcę.
Być może w prawidłowej formie to pytanie można zadać ambasadzie rosyjskiej w Egipcie, jeśli istnieją przynajmniej dowody na groźby.
Ambasada Rosji w Egipcie
Ambasada w Kairze
Adres: Kair, Dokki, Giza St. 95, Egipt
Telefon:
(8-10-202) 348-9353, 348-9354, 348-9356, 348-9744
Faks:
(8-10-202) 360-9074
E-mail: [email protected]
Cóż, jako opcja
Policja Turystyczna Sharm El Sheikh - 062-600-675
Jeśli zdecydujesz się działać, działaj we wszystkich kierunkach.
аватар zaeugene
Jeśli hotel jest normalny, to ceni sobie swoją reputację i bardzo boi się złych recenzji na tripadvisor. Poinformuj kierownika hotelu, że ze względu na przewodnik hotelowy będzie obiektywnie zła ocena hotelu.
Cóż, skarga do zagrody na działania przewodnika hotelowego.
„Brytyjczycy czy Włosi i Niemcy nawet nie będą próbować, bo znają swoje prawa i jeśli będzie choćby najmniejsza presja, natychmiast zostanie nałożona duża grzywna za zepsucie reszty”.
Obcokrajowcy orbittours.ru są „nietknięci”, ponieważ prawie wszyscy są niezależnymi turystami i nie korzystają z wycieczek zorganizowanych, tak jak my.
аватар orbittours.ru
Ciesz się wycieczkami zorganizowanymi i nie tylko. Mój mąż pracuje w dużej firmie, są gospodarzami jednego dużego angielskiego touroperatora. Trzeba było zobaczyć zasady, które firma tu przysłała, żeby właściwie komunikować się z angielskimi turystami, żeby nie daj Boże nie mieli żadnych skarg. Statystyki Sharmy: Największe rekompensaty za niuanse w pozostałych to Brytyjczycy, potem Niemcy, potem Włosi, rosyjskojęzyczni 2 z dołu listy. Czy to nic dla ciebie nie znaczy?
Jacyś Hindusi weszli do mojego biura (ale mieli angielski paszport) i poprosiłem o informacje, ale czy wasi przewodnicy was straszą? Spojrzeli na mnie wielkimi oczami i powiedzieli - Niech spróbują! Jedyne, co przewodnicy mogą tutaj powiedzieć Brytyjczykom, to to, że w naszym pakiecie mamy ubezpieczenie i super obsługę, w przeciwieństwie do ulicy! Nic więcej!
аватар lana_181
toksyczne, niech zadzwonią pod numer telefonu w Egipcie, na stoisku touroperatora, z którym pojechali twoi rodzice, on jest! I opowiedzą o sytuacji. Poinformują cię, co masz robić. Zwykle musisz napisać skargę lub jak to nazywają na piśmie i przekazać ją przedstawicielowi w hotelu. (Oddzielne stanowisko). To wszystko. ich dyskrecja. Z przewodnikiem mieliśmy nieprzyjemną sytuację.! Więc wszystko da się rozwiązać.I to, że wyzywają, straszą itp. zwłaszcza jeśli w pobliżu nie ma człowieka, tak. Niegrzeczność niestety i brak odpowiedzialności, dzieje się to wszędzie. Czynnik ludzki)).
аватар kkk1204
Jeździmy w towarzystwie 10-16 osób rocznie od stycznia do lutego.Zdarzył się przypadek, że na takim spotkaniu rano (po wczorajszym przyjeździe...) jeden taki GAD tak bardzo nas przestraszył wycieczkami, ubezpieczeniem itp. ., podczas gdy na spotkaniu była osoba 20-25, a także groziła zabraniem bonów (śmieszne i niepiśmienne).Skończyło się więc na tym, że musiałem tłumaczyć takie rzeczy podniesionym tonem:
1. touroperator jest biletem
2. Ubezpieczenie to firma ubezpieczeniowa, a nie organizator wycieczek
3.voucher jest jak paszport
4. wpisz na telefonie komórkowym nagraną rozmowę ze spotkania, do dalszej dyskusji w naszej firmie i że będzie to dowód jego chamstwa
Przeczytaj ten drobny druk na umowie i ubezpieczeniu, nie
bądź leniwy, to nie będziesz STRASZNY.
аватар Pachok
3. Co ma z tym wspólnego paszport?
аватар kkk1204
To jak paszport!
Nie ma sensu nosić ze sobą paszportu, jeśli masz voucher, ponieważ zawiera Twoje imię i nazwisko oraz hotel, który wystarczy policji. Miałem na myśli to, że tam, gdzie jest kontrola paszportowa, jest oczywiście paszport.
аватар Pachok
Fajny. Bardziej boję się zostawić paszport w „sejfie” egipskiego hotelu niż nosić go ze sobą. A voucher to na ogół tylko notatka, która zapewnia turystę, że jego rezerwacja i bilet lotniczy są potwierdzone przez MOT. Hotel rozliczy się nawet bez vouchera, linia lotnicza wprowadzi Cię na lot, zwłaszcza bez niego. Tysiące niezależnych turystów na ogół wędruje po Egipcie bez żadnych kuponów :)
аватар orbittours.ru
Voucher nie jest paszportem i nie może w żaden sposób pełnić swojej funkcji. Jak udowodnić, że to Ty jesteś zarejestrowany na voucherze, a nie Twój znajomy? Jeśli coś się stanie, nie daj Boże, oczywiście tylko paszport może świadczyć, że jesteś))) Jeśli nastąpi zdarzenie ubezpieczeniowe, to ubezpieczenie i paszport są gwarancją otrzymania usług.
аватар kkk1204
Zgadzam się, wędrują bez bonów, ale paszport zostaw też na plaży bez opieki… Osobiście robię też kserokopię paszportu, jeden nie jest przeszkodą dla drugiego.
аватар orbittours.ru
Znaczenie vouchera jest specjalnie wyolbrzymione, nawiasem mówiąc, przewodnicy hotelowi, że tak powiem, dźwignia działania))) nie mają prawa zabrać paszportu! tu przerażają - uuuuu zabierzemy voucher i nigdzie nie będziesz mógł jechać - gadają bzdury, ale jest wielu turystów, którzy wierzą!
аватар kravchuk28
A co właściwie rozgniewało tego przewodnika tak bardzo, że zaczął tylko straszyć twoich rodziców? Co mu powiedzieli? Może sami byli nieskrępowani? Kiedy idziemy na te spotkania, po cichu słuchamy przewodnika i wychodzimy. A na pytanie o wycieczki odpowiadamy, że byliśmy już wszędzie.
аватар orbittours.ru
Faktem jest, że chcieli wybrać się na wycieczkę, ale nie z hotelowym przewodnikiem, więc się wyprzedał
Wielu starszych czuje się tutaj bezbronnych, więc przewodnik skorzystał.
аватар Allsharm.com
Bohaterów należy poznać osobiście, napisać hotel i imię tego Hitlera, żeby turyści byli gotowi, jeszcze nic takiego nie czytałem ani nie słyszałem o egzekucji.. to moim zdaniem przekracza wszelkie granice .Tak, zastraszanie,tak,Szarego Wilka bajki o ubezpieczeniu,ale to..+ napisz na wszystkich tour.sayah uprzedzona uzbrojona.
аватар Lenok111
Podczas ostatnich wizyt w Egipcie NIE spotkałem się z przewodnikami, ABSOLUTNIE. Czytaliśmy wszystkie informacje na tablicach informacyjnych - wybraliśmy się na wycieczki z Iriną all sharm. I żadne stworzenie nie zepsuło nam wakacji, sprzedając swoje wycieczki.
аватар orbittours.ru
Różni przewodnicy zachowują się inaczej. Wszystko zależy od tego, jakiego operatora wybierzesz.
аватар maksuds78
Chcę narzekać na przewodnika
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Szarm el-Szejk
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już