Pytanie o Szarm el-Szejk

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
10618 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Inne»
Może ktoś wie, jaki jest mechanizm rozwiązania problemu, jeśli członek rodziny zachoruje na COVID-19 na tydzień przed wyjazdem?
Może ktoś wie, jaki jest mechanizm rozwiązania problemu, jeśli członek rodziny zachoruje na COVID-19 na tydzień przed wyjazdem?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
14 subskrybenci  • spytał 2021-03-144 roku wstecz
Odpowiedzi  •  22
аватар AllOverTheWorld
zdecydować, czy pozostała rodzina wyjeżdża, czy nie (moja rada to jechać, ponieważ ubezpieczenie nie daje 100% zwrotu pieniędzy)
a chory członek rodziny wraca do zdrowia i przygotowuje pakiet dokumentów do ubezpieczenia ha refundacji
аватар klichko
Jeśli Anex wszystko się komplikuje, sam odrabia straty i „według swojego nastroju”. Reszta jest ubezpieczona. Ale nie licz na pełną kwotę.
аватар valminar
Dzięki! Operator Join Up został poinformowany, że jest ubezpieczony, ale szczegóły poznamy jutro.
аватар Pachok
Czy członek rodziny miał latać, czy nie? Jeśli nie, nic nie świeci. Jeśli tak, przeczytaj swoje ubezpieczenie anty-covid. Masz ją?
аватар allaalla1
Wyzdrowieje za tydzień i nie jest faktem, że jest chory xs jak te testy są tam wykonywane. Zrób test na lotnisku przed odlotem. Zwykle czwartego dnia testy już negatywne.
аватар moy_contakt
Zobaczmy, co to znaczy być chorym? Opcja. Naprawdę zachorowałem, stan zdrowia i są oznaki choroby (them-ra itp.) - potem wyzdrowiej, to nie jest fakt, że jest to covid. Jeśli zrobiłeś test i jest pozytywny, to za tydzień raczej nie stanie się negatywny. Moje biuro podróży demaskuje takie wycieczki jako opuszczone i sprzedaje innym turystom. Tydzień to normalny czas na zwiedzanie. Albo zamieniają chorego na innego turystę. Opcja 2. Właśnie zrobili badanie i wynik był pozytywny, ale stan zdrowia jest normalny i nie ma żadnych objawów (są takie rodzaje pracy, gdzie taki test jest wykonywany prawie co tydzień), wystarczy powtórzyć badanie. Przyjaciele to zrobili, w Borispolu test przed lotem dał wynik negatywny, a test dzień wcześniej w laboratorium DNA był pozytywny…..
аватар katrusik2272
Na Join Up w zeszłym roku ubezpieczeniem na wypadek choroby zakaźnej (od osób niebędących lotami) na wypadek zachorowania jednego z członków rodziny na koronawirusa przed wyjazdem została objęta cała rodzina. W tym roku skonsultuj się z biurem podróży, jeśli nie, to tylko chory zostanie objęty ubezpieczeniem ... reszta będzie musiała polecieć, jeśli zda negatywny test.
аватар Andrey111
moy_contakt, Tak, ryzykowni faceci to Twoi przyjaciele. Wykonaj test przed lotem z wynikiem pozytywnym. A gdyby powtórzył, nadal byłby pozytywny.
аватар moy_contakt
Andrey111 i nie było opcji. Cóż, sam rozumiesz, że test należy wykonać tuż przed lotem, a jeśli okazał się pozytywny, nie ma wielu opcji. Albo wypalają się pieniądze jednego turysty (jeśli nie ma ubezpieczenia od niewyjazdu albo innej opcji), albo wszyscy nie latają i wtedy cała wycieczka się wypala, albo pilnie kogoś poszukaj, sprzedaj… mało kto kupi , ponieważ czas jest krytycznie krótki. Byli moimi bliskimi przyjaciółmi (matka i córka). Zrobili test w laboratorium DNA i dostali pozytywny wynik od mojej córki, negatywny wynik od mojej mamy…. I uznaliśmy, że jeśli test w Boryspolu też wypadnie pozytywny, to córka naturalnie zostaje, ale matka wciąż lata. już leciałam, odpoczywałam, wszystko ok. Nie było żadnych objawów choroby.
аватар Slav_na
słuchaj, ale pytanie brzmi: jeśli na teście jest „+”, to czy laboratorium gdzieś raportuje? czy „całkowita tajemnica składek, czyli organizacji” (c))))?
аватар Pachok
Nikt nigdzie się nie zgłasza. Dzięki naszym pozytywnym testom mogliśmy robić, co chcieliśmy, nawet kaszleć w metrze, nawet odwiedzać dentystę: ((Nadzieja wyłącznie na przyzwoitość chorych. Sami zgłaszali się do szkoły, do pracy sami, zabarykadowali się w domu też.
аватар Slav_na
ah-hri-nie!
przepraszam, nie mogłem się oprzeć
аватар antonua
Laboratoria podają, że wynik jest uwzględniany w statystykach. Ale potem – prawie nic się nie robi.
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Zdrowia Ukrainy z dnia 28.03.2020 № 722 w przypadku pozytywnego wyniku COVID-19 laboratorium medyczne jest zobowiązane do niezwłocznego poinformowania świadczeniodawcy podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), który służy danej osobie, do dalszego rejestracja sprawy i skierowanie f. № 05 / о do centrum laboratoryjnego Ministerstwa Zdrowia Ukrainy Formularz №058/ о zawiera dane osobowe osoby, w tym miejsce pracy / nauki, adres, wiek itp. wszystkie te dane są niezbędne do wypełnienia Kwestionariusza.
аватар Pachok
Po prostu nie jest jasne, który nadavacha powinien zostać poinformowany. Nie jest konieczne wypełnianie tego wiersza w kwestionariuszu, jest to na początek. A po drugie, a co najważniejsze, nie każdy ma umowę z placówką medyczną, ja i mój mąż nie. Więc gdzie raport laboratorium? Ale wypełniliśmy wszystkie dane dotyczące pracy i szkoły, szczególnie zainteresowała mnie choroba - nikt ich nie poinformował poza nami.
аватар antonua
Z tego, co wiem, nawet jeśli placówka zdrowia nie jest pełna, nadal przekazują do Ministerstwa Zdrowia dane o pozytywnych wynikach i są one uwzględniane w statystykach.
аватар Pachok
Z wyjątkiem statystyk.
аватар Iren48
W listopadzie przed wyjazdem mój mąż uzyskał wynik pozytywny. Wyszedłem, a on został. Złożone dokumenty do wypłaty ubezpieczenia. Ciągle czekamy. Zadzwonili do SC, powiedzieli, że wysłali prośby do Joina i do laboratorium, w którym zrobili testy, a ci źli ludzie na nie nie odpowiadają. Zadzwonili tam. Dołącz w końcu odpowiedziała Wielka Brytania, a laboratorium stwierdziło, że nie odpowiadali na takie prośby, mówią, że to informacja poufna. Mąż poszedł do ich prawnika i dosłownie wyrwał niezbędne doki. Tam leży stos próśb. Ludzie czekają na pieniądze, ale ich to nie obchodzi. Albo mają taką umowę z Wielką Brytanią.
аватар Iren48
Od listopada czekamy na wypłatę z Dołącz za ubezpieczenie podróżne
аватар Andrey111
Kto ma problemy z ubezpieczeniem, zwróć uwagę na następujące punkty:
- Podstawą wypłaty odszkodowania ubezpieczeniowego jest Twój wniosek i ustawa ubezpieczeniowa, zebranie wszelkich zaświadczeń i niezbędnych dokumentów - to obowiązek towarzystwa ubezpieczeniowego.
- Uważnie zapoznaj się z warunkami umowy oraz regulaminem ubezpieczenia na stronie IC na temat warunków płatności.
- Jeżeli upłynął termin wypłaty odszkodowania ubezpieczeniowego i nie ma decyzji o odmowie wypłaty - złóż skargę do Natskomfinposlug (Krajowej Komisji Regulacji Rynków Usług Finansowych) - organu wydającego licencje na działalność ubezpieczeniową. Udowodniono, że jest to bardzo skuteczna metoda. Oszczędza pieniądze i czas na pójście do sądu.
аватар Iren48
Dziękuję Andrzeju! Dajmy im trochę więcej czasu, a odezwiemy się do Ciebie.
аватар valminar
Dziękuję, Andrzeju111. Otrzymaliśmy listę dokumentów, które należy przygotować
:
- Umowa ubezpieczenia
- Umowa o świadczenie usług turystycznych (oryginalna)
- dokumenty potwierdzające fakt zapłaty za usługi turystyczne na rzecz biura podróży przez Ubezpieczonego (oryginał lub należycie poświadczona kopia - podpisana przez osobę upoważnioną oraz
zapieczętowany)
- Kopie paszportów wszystkich Ubezpieczonych, którzy nie odbyli lotu (wszystkie strony, w tym
strony nieoznaczone)
- Kopie paszportu i NIP płatnika za wycieczkę
- Oryginały dokumentów potwierdzających przyczynę odwołania wycieczki
W przypadku rezygnacji z podróży z powodu rozstroju zdrowia (w tym z powodu COVID-19)
● Wyciąg z karty medycznej pacjenta hospitalizowanego lub ambulatoryjnego – WYMAGANE
● Certyfikat badania potwierdzający informacje
Dokumenty potwierdzające status osoby, która skontaktowała się z pacjentem z COVID-19 oraz
potrzeba obserwacji - - WYMAGANA (wszystkie dokumenty są dostarczane przez lekarzy)
аватар Andrey111
Jak rozumiem, wszystkie te dokumenty musisz mieć przy sobie, złożyć do towarzystwa ubezpieczeniowego i kontrolować czas rozpatrzenia wniosku i decyzji.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Szarm el-Szejk
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już