Pytanie o hotel Movenpick Sharm el Sheikh Naama Bay 4*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
159 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Jak wygląda usługa? Czy to prawda, że ​​kelnerzy i barmani są wyciszani, a zamówienie musi czekać 30 minut?
Jak wygląda usługa? Czy to prawda, że ​​kelnerzy i barmani są wyciszani, a zamówienie musi czekać 30 minut?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
8 subskrybenci  • spytał 2019-04-226 lat wstecz
Odpowiedzi  •  8
аватар Vasiliy0727
obsługa doskonała
аватар DDLine
Obsługa jest bardzo fajna. Jeśli chodzi o kelnerów w Restauracji, przynoszą tylko napoje (wino, piwo, soki itp.) na około 5 minut, do baru za jednym razem!
аватар nadin65
A na jakie zamówienie trzeba czekać w AL?
Nie możesz wziąć własnego jedzenia?
аватар yuriikulyk
@nadin65 Ten, o którym pisali w innych komentarzach tych, którzy tam byli.
аватар AllOverTheWorld
cokolwiek i kiedy.
Zgodnie z koncepcją na śniadanie, cały pakiet zawiera darmową kawę naturalną (parzoną, pakowaną w bezpłatny dostęp) po raz pierwszy po zamówieniu cappuccino czekaliśmy 40 minut, drugi raz wypluliśmy bez przypomnienia i wyszliśmy. Na obiad (najczęściej jedliśmy lunch przy basenie zgodnie z menu, czekaliśmy minimum czasu, czyli czas na gotowanie, 3-4 dni kelnerzy wiedzieli co pijemy i już sami to nosili, jeśli widzieliśmy, że są naprawdę dużo ludzi, po prostu poszliśmy do baru i wzięli drinki w kolejce) obiad jest dokładnie taki sam, zostaniesz już rozpoznany 3-4 dnia, czyli zasada jest taka sama jak we wszystkich hotelach w Turcji-Egipt.
Wszystko zależy od zmiany i Twojego stosunku do personelu.
аватар Kapitanpereira
Do całego świata
„Wszystko zależy od zmiany i twojego stosunku do personelu”.
To są złote słowa, w ramce i na ścianie! Cóż, dla różnych ludzi w tym samym hotelu w Egipcie są baaardzo różne postawy. Ignoranci, chamscy awanturnicy tradycyjnie nie są tam lubiani. A stosunek do normalnych ludzi jest prawie zawsze przyjazny - tak, rozpoznają, uśmiechają się, starają się pomóc, spełniają proste życzenia. Jeśli któryś z pracowników zachowuje się niewłaściwie, nie ma sensu robić skandalu na miejscu: nie należy nawet wdawać się w dyskusje z niższym szczeblem pracowników - są nikim i nie można ich nazwać. Wystarczy, że bez krzyków i przekleństw zadzwonisz do kierownika, a przynajmniej do kierownika, a po angielsku jasno określi istotę problemu - albo go rozwiąże, albo wyjaśni, dlaczego jest to niemożliwe.
Ci, którzy to robią, nie mają większych trudności. A ci, którzy lubią przeklinać na najniższym poziomie personelu, psują resztę sobie i innym. Nie radzę nikomu tak schodzić.
аватар Kapitanpereira
Jeśli chodzi o czas oczekiwania, to tak, mocno zależy on od nakładu pracy restauracji hotelowej. Kiedy jest dużo ludzi, niestety trzeba czekać nawet na podstawową kawę. Ale narzekanie na to do kierownictwa jest tego warte tylko wtedy, gdy wszystko jest naprawdę złe, a kelner pięć razy podbiega do rodziny w Kairze, ale nigdy do ciebie. W takim przypadku warto złożyć skargę do kierownika restauracji - ale grzecznie i bez hałasu. Z reguły zostaniesz wysłuchany, a kelner będzie pieprzony.
Jeśli kierownik/menedżer okazał się głuchy, nie zna dobrze angielskiego i zawsze jest „nie na miejscu”, to należy zadzwonić do organizatora wycieczki. Oczywiście do lokalnego biura. Stamtąd będzie jeden telefon do hotelu - i zawsze nieobecny kierownik zostanie natychmiast odnaleziony. Pracownicy biura operatora wciąż są znudzeni, cały dzień biją muchy – więc taki przypadek jest dla nich przynajmniej rozrywką. Nie wiem, jak jest teraz, ale kiedyś Koral miał system kar dla hoteli, które naruszały warunki umowy z touroperatorami, a dodatkowo obniżyli limit dla hoteli, które miały wiele skarg.
аватар Bovik
Jurikulyk
Yurii Kulyk, Hotel Kanada
Słowa „...barmani są zdezorientowani” nie są rozumiane.
Myśląc, że chcą napisać „...barmani są zajęci”.
Ale nie. Potem trzeba było napisać "...barmani się zacięli".
Rada.
Od wizy z Kanady. Lepiej pisać po kanadyjsku.
Tutaj członkowie forum zrozumieją.
Mam na myśli twój kanadyjski język.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Movenpick Sharm el Sheikh Naama Bay 4*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już