Hotel nie posiada żadnych gwiazdek ani recenzji.

Pisemny: 5 marta 2019
Czas podróży: 24 luty — 2 marta 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 3.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
2 dni od przybycia z tego hotelu. Jestem bardzo rozczarowany.
1. Hotel został wybrany na podstawie opinii, któ re są bardzo fajne i strasznie bł ę dne. Nie pasuje.
2. Przyjechaliś my o 8:00. Na począ tku powiedzieli, ż e zameldują się o 10, w koń cu osiedlili się o 12. Jeś li chcesz wcześ niej, zapł ać . Chociaż pokoje był y odpowiednio bezpł atne, bransoletki też nie został y wrę czone, prawie nie prosili o wodę . Wszystko inne jest niemoż liwe. Choć są to przepisy mię dzynarodowe, nawet w 3-4* bez problemu zał atwiliś my się wcześ niej, jeś li był y wolne pokoje. A to tylko strata pienię dzy.

3. Teren jest duż y i pię kny, pokoje są dobre, Wi-Fi jest tylko w recepcji i nie, od recepcji do morza zajmuje 5-7 minut. Jest wystarczają co duż o ł ó ż ek. Morze jest przepię kne, jest duż o ryb. Pontony.
4. Posił ki: Restauracja Gł ó wna i 4 Ala Carte.
Podstawowy: stoł ó wka jak w hostelu. Odrapane ś ciany, stare meble, poł amane naczynia. Napoje niosą kelnerzy (nie wię cej niż szklanka na raz), wię c zawsze trzeba był o czekać . Jedzenie jest szczerze okropne (choć absolutnie nie wybredne jeś li chodzi o jedzenie). Był o duż o solonego i rozgotowanego wczorajszego jedzenia.
Restauracje ala carte - też nie lubił y. Pię knie serwują stoł y i tworzą atmosferę , ale gdy tylko dowiedzą się , ż e pł atne jedzenie nie jest zainteresowane, zainteresowanie Tobą natychmiast znika. A jedzenie też nie jest smaczne, chodziliś my gł ó wnie do jedzenia. Tylko jedna restauracja mi się podobał a: Fellini, bardzo smaczna pizza i bardzo mił a obsł uga. Bardzo dobrze.
Moż esz wejś ć do tych restauracji raz za darmo, zapisz się rano w pobliż u recepcji.
5. Lokalizacja. Daleko od wszystkich tras. Nie moż na jechać minibusem, tylko taksó wką . W recepcji jest taksó wka, któ ra jest dwa razy droż sza niż normalna cena. Jeś li wyjdziesz poza gł ó wną bramę , taksó wkarze tam stoją , ale tylko do 20-21, to go nie znajdziesz. Wzię liś my numer jednego taksó wkarza, a potem zawsze dzwoniono o każ dej porze. Naama Bay – 3 USD, Stary Rynek – 5 USD.
6. Animacja - brak. Jest kilka osó b, któ re nie wiedzą , jak się zają ć , nie mó wią c już o turystach. Najaktywniejszy senior animator. Ale cał a jego praca był a kompletnym wybrykiem, a trzeciego dnia był już zmę czony.

Ogó lnie rzecz biorą c, nie podobał mi się hotel i na pewno nie wró cę . Stary, w wielu miejscach do naprawy. Lokalizacja nie jest ś wietna. Wytrzymuje 3* lub sł abe 4*, ale na pewno nie 4-5*.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (2) zostaw komentarz
аватар rdmsharmplaza
rdmsharmplaza

Drogi Gościu,

Dziękujemy za poświęcenie czasu na przekazanie nam informacji o swoim pobycie. Przykro mi, że czujesz, że nie spełniliśmy przy tej okazji Twoich oczekiwań.

Nie sądzę, aby opisane przez Ciebie sytuacje były typowe dla naszych gości, ale przekazałem Twoje uwagi kierownikom moich działów i zapewniamy, że dokładnie zbadamy sprawę i podejmiemy wszelkie wymagane działania.

W międzyczasie chciałbym podziękować za zwrócenie naszej uwagi na te problemy, aby umożliwić nam dalszą poprawę obsługi klienta

Z poważaniem,
Kierownik hotelu
Sukru Ates
Sharm Plaza & Sharm Resort

Sun, 24 Mar 2019, 13:59
аватар rdmsharmplaza
rdmsharmplaza

Drogi Gościu,

Dziękujemy za czas poświęcony na przekazanie nam informacji o swoim pobycie. Przykro mi, że czujesz, że nie spełniliśmy przy tej okazji Twoich oczekiwań.

Nie sądzę, aby opisane przez Ciebie sytuacje były typowe dla naszych gości, ale przekazałem Twoje uwagi kierownikom moich działów i zapewniamy, że dokładnie zbadamy sprawę i podejmiemy wszelkie wymagane działania.

W międzyczasie chciałbym podziękować za zwrócenie naszej uwagi na te problemy, aby umożliwić nam dalszą poprawę obsługi klienta

Z poważaniem,
Kierownik hotelu
Sukru Ates
Sharm Plaza & Sharm Resort

Sun, 24 Mar 2019, 15:59
аватар