Trudny obszar, nieprzyjazny odbiór

Pisemny: 15 listopad 2021
Czas podróży: 7 — 14 listopad 2021
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 6.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 1.0
Hotel został wybrany przez znajomych. Chcieliś my wró cić do Coral Sea Sensatori. Terytorium jest zł oż one, duż o drabin, mę czysz się , plaż a jest kró tka i zatł oczona. Rafa jest zepsuta. Nachalni managerowie salonu SPA, dawno tego nie widział em. Wrę cz przeciwnie, wiele hoteli chroni goś ci przed takim marketingiem. Ale to jest hotelowe SPA - trzeba zarobić . Chodzi o dodatkowy dochó d. Internet jest jak DARMOWY, ale wyglą da na to, ż e nie istnieje. Zapł ać - bę dzie.
Jedzenie to coś , za co moż na umieś cić.5 gwiazdek.
Zameldowaliś my się dzień wcześ niej i przy zameldowaniu poprosiliś my o umieszczenie naszej có rki w dniu przyjazdu (jest z innego kraju) w naszym pokoju. Brzmiał o to szaleń czo jak za osobny pokó j dwuosobowy. Sofa dla goś ci, za któ rą już zapł aciliś my podczas wycieczki, kosztował a dodatkowe 175 USD za dzień . Wszyscy absolutnie odmó wili rozwią zania kwestii wysokich kosztó w zakwaterowania. Musiał em zapł acić za 4 noce dla mojej có rki na sofie goś cinnej w cenie pokoju 2-osobowego. Personel recepcji jest nieprofesjonalny. Ani jeden problem nie został rozwią zany.

W stadach komaró w i much, leczenie pistoletami dymnymi (jak w innych hotelach, nawet na niż szych poziomach) nie jest przeprowadzane. Szklane drzwi był y brudne, odpł yw w ł azience ze stoją cą wodą był zalany koszem na ś mieci, zapach ś ciekó w, muszla klozetowa z rdzawymi smugami. Przed wyjazdem poprosiliś my o odbió r ś niadania, transfer był o 2-00. W tej samej recepcji zapisali numer pokoju, kazali odebrać go od konsjerż a, nikt nie gotował ś niadania, konsjerż był cał kowicie nieobecny. Absolutnie obrzydliwe podejś cie do tego poziomu hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał