Wypoczęty i zdrowy)))

Pisemny: 6 kwiecień 2018
Czas podróży: 28 marta — 4 kwiecień 2018
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 7.0
Hotel jest pię kny, zrobili wszystko, co w ich mocy, przy projektowaniu krajobrazu, wszystko jest w pokojach, przestronne, ale wszystko jest bardzo stare (szwy w ł azience są spleś niał e i zagrzybione, sama powł oka ł azienki się ł uszczy).
Dobrze, ż e dzieci nie był o, nie mają w tym hotelu nic do roboty, nie ma zjeż dż alni, nie ma animacji, jak nie był o czasu na ś niadanie, to nastę pnym posił kiem jest obiad (trzeba się zapisać na fast food o 11:30 raz dziennie, wskazują c godzinę , inaczej nic nie dostaniesz).
Bez dzieci wszystko jest mniej wię cej. . baseny nie są wypchane, jest ich duż o, bo zawsze są miejsca, widoki pię kne. Wchodzą c do morza na okreś lonych kamieniach, najbezpieczniejszą opcją jest panton. Nie ma ryb, moż e cztery ró ż ne prymitywne gatunki.

Zameldowanie - 3 godziny wcześ niej niż zakł adano, to plus : ), wymeldowanie - bez sł ó w.... : oddaliś my pokoje o 10:40, przyszliś my do recepcji oddać karty, pracownik hotelu kazali zdją ć bransoletki - wtedy wszystko jest pł atne, tł umaczyliś my, ż e wymeldowujemy się wcześ nie i podobno przynajmniej do 12:00 moż emy tu być . Zgodził em się , choć dziwnie, ale nie zapomniał em ostrzec, ż e jak idziemy na obiad, to jest pł atny. Nasz lot się zmienił , godzinę wcześ niej dowiedzieliś my się o tym sami, ale przewodnik ostrzegał nas, ż ebyś my uciekali i byli zainteresowani. O 14:20 miał być nasz transfer. Tych. od 13:30 byliś my w recepcji. Czekaliś my do 14:10, obraz się nie zmienił , nie był o przewodnika, nie wystą pił y problemy organizacyjne. Poszliś my na recepcję , zadzwoniliś my do przewodnika, powiedzieli: „poczekaj”. Czekaliś my do 14:40, nic się nie zmienił o. Już autobus został zł apany po drodze z pytaniami: „Jesteś na lotnisku? ” (byliś my obecni na spotkaniu z przewodnikiem, wypeł niliś my wszystkie ankiety). Generalnie przewodnik nigdy się nie pojawił (((w recepcji niechę tnie odpowiadają na pytania, udają , ż e nie sł yszą . Sami pospieszyli z walizkami, gdzie je poł oż yć , jak spakować , odebrać , nie podnoś tego – oni też zdobyli punkty, wię c wycią gnę li frazę .
Jedzenie: dla mił oś nikó w mię sa - jest tutaj, ale jedzenia jest mał o, asortyment jest bardzo skromny. Kawa parzona - pł atna. Oczywiś cie po Sunrise Garden – ta wersja to chyba nie 5*, ale jeś li latasz bez mał ych, ż eby „puchną ć ”, to wystarczy.
Swoją drogą obsł uga jest bardzo zrelaksowana, nikomu się nie ś pieszy, barman w lobby barze i chillax moż e być nieobecny przez 20 minut, cią gle rozmawiają przez telefon i odpoczywają przy palmie.
Ale nadal mieliś my SUPER odpoczynek!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał