Hotel jest zły?

Pisemny: 20 luty 2019
Czas podróży: 9 — 16 luty 2019
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Zatrzymaliś my się w lutym 2019 roku. Gorą ca wycieczka, trojka, super hotel i nie czekał em. Myś leliś my tylko o spaniu tam i zjedzeniu kolacji. Ale okazał o się , ż e nie moż esz się wyspać i nie bę dziesz jeś ć . Jedzenie jest duż o, ale nie jest smaczne. Woda pod prysznicem jest zimna, w pokojach nie ma izolacji akustycznej, wszystko jest zadymione, chamstwo w recepcji!
A teraz w porzą dku. . . Na przyję ciu wita cię wysoki Arab z wiecznie niezadowolonym pyskiem o imieniu Wahid. Ż ą dania są speł niane po raz pią ty lub ignorowane. Zał atwili nas szybko, pokó j 1205. Za pokó j z widokiem na kawał ek basenu zaż ą dali 10 USD, ale bez wą tpienia. Od chł opakó w z Biał orusi za dobry pokó j na parterze z tarasem i widokiem na basen zaż ą dali 50 dolaró w. Oni dali. Wię c przygotuj swoje pienią dze. Nasz pokó j jest odrapany, kruszą cy się kit, cał y zadymiony, bez balkonu, bez suszarki, jedno gniazdko. Nie był o rę cznikó w ani przyboró w toaletowych. Poszliś my do recepcji, poprosiliś my o przyniesienie, naprawdę chciał em zmyć drogę . Sł uchali, zapisali w zeszycie, obiecali wszystko naprawić . Godzinę pó ź niej poszedł ponownie. . . mimo wszystko. W efekcie rę czniki przywieziono do godziny 19.00 (przyjechaliś my o 13.30), papier toaletowy i mydł o nastę pnego dnia. Woda pod prysznicem był a gorą ca pierwszego dnia, zimna drugiego dnia. Poszedł em na recepcję , obiecali to zrobić . Zrobili to trzy godziny pó ź niej, ale nastę pnego dnia znowu zrobił o się zimno. Generalnie, jeś li lubisz gorą ce prysznice, nie licz za duż o. Wielu naszych nowych znajomych w hotelu ką pał o się w chł odnej wodzie, mó wią , ż e jest to korzystniejsze dla zdrowia. Co robi recepcjonista, z wyją tkiem wył udzania pienię dzy, nie jest jasne. W dniu naszego wyjazdu Wahid był bardzo niezadowolony, kiedy opuś ciliś my pokó j nie dokł adnie o 12.00, ale o 12.40. Domagał się.15 dolaró w grzywny. A kiedy odmó wiliś my zapł aty, wpadł w zł oś ć . Pobiegł korytarzem, wymachują c rę kami, groż ą c i bę dą c niegrzecznym. Nie jest jasne, w jaki sposó b tacy histerycy są zabierani do hotelu, aby komunikować się z ludź mi. Ci, któ rzy lubią spać w nocy, nie liczą się . Moż e oczywiś cie mieliś my pokó j w takiej czę ś ci hotelu, ale z siedmiu nocy, któ re spę dziliś my (2 na wycieczkach), nasza mł odzież przeszł a pozostał e 5. Krzyki, ż arliwy kobiecy ś miech i gł oś na muzyka z gł oś nikó w do rana. Administracja nie ma z tym nic wspó lnego. Chcesz zrozumieć siebie, chcesz doł ą czyć .
W jadalni jest duż o jedzenia, ale nie ma co jeś ć . Na ś niadanie moż na zjeś ć tylko jajecznicę . Na obiad solone ziemniaki, przaś na fasola, suró wki. Mię so i ryby podaje kucharz porcjami na ł yż ce. Poproś o wię cej, postaw, ale niechę tnie. Czujesz się jak ż ebrak. Do kolacji podawane jest w porcjach mię so z grilla. Kelnerzy w jadalni szybko zmywają naczynia. Uprzejmy, przyjacielski.

Na terenie znajdują się dwa bary - w holu i przy basenie. Barmani to wspaniali faceci, robią fajne koktajle i pyszną kawę . Podobał nam się barman o imieniu Fakhr. Nie ż ał uj napiwku o wartoś ci 2 USD i wypró buj ró ż ne napoje. Chociaż pró bują bez tego. Ich miejsce jest w pierwszej pią tce, a nie w tym doł ku. Pamię taj, ż e usł uga all inclusive zaczyna się od 10.00 do 24.00. To znaczy, jeś li chciał eś wody o 9 rano, nie dadzą ci jej. Jeś li chcesz pić alkohol po godzinie 24.00 - zapł ać .
Jeś li chodzi o wycieczki, wielu doś wiadczonych podró ż nikó w nie bierze ich z przewodnikó w hotelowych, ponieważ ceny są zbyt wysokie. Wolę kupować w hotelu lub na ulicy. W holu tego hotelu znajduje się lada, w któ rej sprzedają wycieczki. Pracują tam po kolei trzy osoby - Aladyn, „Mishanya” i kobieta, nie znam jej imienia. Ceny są niż sze niż w przewodnikach hotelowych, ale wyż sze niż na ulicy. Nie ma gwarancji. Sprzedają wszelkie wycieczki, ale ostrzegają „tylko nie mó w swoim przewodnikom”. Oszuś ci i oszuś ci! Kupowali od nich wycieczki, ich partner zerwał , 30% pienię dzy został o zwró cone. Zamarli na nasze proś by, mó wią c, ż e to nie ich wina.
Palaczom bardzo przypadnie do gustu w hotelu, tu jesteś ! Nigdzie nie bę dą zamieszczane ż adne komentarze. Palą w pokojach, przy barze, przy basenie, na cał ym terytorium, na plaż y, jednym sł owem WSZĘ DZIE!
W hotelu jest ciekawa osoba, nazywa się Mohamed - wł aś ciciel mał ych sklepikó w. Pomó gł nam zorganizować resztę , byliś my bardzo zadowoleni z jego udział u. Nawiasem mó wią c, dobrze mó wi po rosyjsku. Oto jego wibracja +201003154033, moż e komuś się przyda.

Duż ym plusem jest lokalizacja hotelu, szczegó ł ó w nie bę dę malował , jest wiele opinii. 10-15 minut do morza, ale plaż a jest brudna, martwa zagroda, napoje zabiera się przy wejś ciu, sprawdzane są torby. Mó wią „taki biznes, bracie”. Na plaż y jest bar z napojami i przeką skami, nasi znajomi z Biał orusi byli bardzo zdenerwowani, gdy musieli zapł acić $6 za porcję ziemniakó w wielkoś ci palmy. Musisz wzią ć taksó wkę na plaż ę z pię knymi koralowcami i rybami. Polecam El Fanar. Wejś cie kosztuje 6 USD, ale warto. Moż na tam ró wnież ponurkować . Polecamy doskonał ego instruktora, nazywa się Piotr tel. +201551012419 wibracja. To prawda, Piotr mó wi po angielsku, ale jeś li nie znasz arabskiego. Co za fajny facet i ś wietny profesjonalista. Moż e zabrać cię do nurkowania tam, gdzie jest bardzo pię knie, a nie tam, gdzie zabiera się hodowcó w takich jak Aladyn i Mishan - do martwych koralowcó w.
Podsumowują c - to nie pierwszy raz w Egipcie i na pewno wró cimy, ale ani stopy w tym hotelu ponownie! Wszystkie dobre podró ż e.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał